*^*^IKM UKE 49^*^*

Ble ikke gu i dag. Legen var mer opptatt av kvalmen og svimmelheten jeg har til tider. Men han trodde at blødningen jeg fikk midt i forrige pp var pga stress, og siden det foreløpig har skjedd kun en gang så ville han ikke stresse over det:) så ble tatt blodprøver for å se hva som forårsaker hodepinen.

Jeg kjøpte to a1 tester i dag, just in case :hilarious:

Klarte ikke å holde meg lengre - når jeg først har test i hus så ja :hilarious: tok en nettopp, tre timer siden sist dobesøk og to dager til IKM ifølge fertility friend (lastet ned den igår) og fitbit - 5 dager til IKM ifølge min kalender.

Hva tror dere?
20181203_121005.jpg

Men lurer på om ikm er på onsdag istedet for lørdag, siden gjennomsnittet er 26 dager. Lørdag er CD 29 liksom..

Nå håper jeg bare TR holder seg borte - føler meg ikke trygg før neste uke.

For å sammenligne litt her - begge disse er tatt på CD 24, den svakeste endte i kjemisk, så håper dette er et godt tegn!
Screenshot_20181203-125824_Messages.jpg
Screenshot_20181203-125845_Gallery.jpg

Når kan jeg ta en digital tror du? Aldri gjort det før og hadde vært artig å lagt den i adventskalender til mannen❤

Har sett digital slå ut på mye svakere strek enn denne! Tror ikke jeg hadde klart å vente 2 dager på å ta digital med så fin strek :hilarious:
Men jeg skjønner om du vil vente til etter IKM før du slipper jubelen løs:happy: Pr.definisjon er du uansett gravid akkurat nå...så gratulerer :love7:santa

For å sammenligne litt her - begge disse er tatt på CD 24, den svakeste endte i kjemisk, så håper dette er et godt tegn!Vis vedlegget 282152 Vis vedlegget 282153

Dette minner om mine tester. Da jeg hadde kjemisk var streken kjempesvak før den ble borte igjen og jeg begynte å blø. Denne gangen er testen sterkere og har blitt sterkere etter tre dager med testing.

Her er min L’loyds pharmacy på 10DPO kveld den mnd det ble kjemisk:
1B8278B1-BA69-4DC3-9642-24277B15E3BB.jpeg

Her er en tilsvarende test tatt i panikk på jobb i dag, på meget utvannet urin :p I dag er det 11DPO.
47435134-DC9D-475A-A162-B527151505C8.jpeg

Dette minner om mine tester. Da jeg hadde kjemisk var streken kjempesvak før den ble borte igjen og jeg begynte å blø. Denne gangen er testen sterkere og har blitt sterkere etter tre dager med testing.

Her er min L’loyds pharmacy på 10DPO kveld den mnd det ble kjemisk:
Vis vedlegget 282161
Her er en tilsvarende test tatt i panikk på jobb i dag, på meget utvannet urin :p I dag er det 11DPO.
Vis vedlegget 282162
Oi! Takk!❤
Har en test til som jeg tenker å ta på onsdagsmorgenen, så tar jeg digital etter det - krysser alt jeg har for at denne sitter!:)

Back
Topp