Folk får bare si fra når jeg skal endre statusen deres.
Jeg tør ikke sette meg selv på gravid før på onsdag.![]()
Samme her haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Folk får bare si fra når jeg skal endre statusen deres.
Jeg tør ikke sette meg selv på gravid før på onsdag.![]()

tok en nettopp, tre timer siden sist dobesøk og to dager til IKM ifølge fertility friend (lastet ned den igår) og fitbit - 5 dager til IKM ifølge min kalender.Denne er jo positiv!??Klarte ikke å holde meg lengre - når jeg først har test i hus så jatok en nettopp, tre timer siden sist dobesøk og to dager til IKM ifølge fertility friend (lastet ned den igår) og fitbit - 5 dager til IKM ifølge min kalender.
Hva tror dere?Vis vedlegget 282150
Klarte ikke å holde meg lengre - når jeg først har test i hus så jatok en nettopp, tre timer siden sist dobesøk og to dager til IKM ifølge fertility friend (lastet ned den igår) og fitbit - 5 dager til IKM ifølge min kalender.

Tør ikke juble før neste ukeWohoo! Den ser absolutt positiv ut!
Gratulerer![]()
Klarte ikke å holde meg lengre - når jeg først har test i hus så jatok en nettopp, tre timer siden sist dobesøk og to dager til IKM ifølge fertility friend (lastet ned den igår) og fitbit - 5 dager til IKM ifølge min kalender.

Når kan jeg ta en digital tror du? Aldri gjort det før og hadde vært artig å lagt den i adventskalender til mannen❤Ser en fin og rosa strek, uten problem
Så den er helt klart positiv i mine øyne![]()
Når kan jeg ta en digital tror du? Aldri gjort det før og hadde vært artig å lagt den i adventskalender til mannen❤
Omg! Men tror jeg venter til etter IKM med å ta den og å legge den i kalenderen (i tilfelle kjemisk - har hatt to siden mai)Ja!! Dette kan du ta digital test påHurra!!
Når kan jeg ta en digital tror du? Aldri gjort det før og hadde vært artig å lagt den i adventskalender til mannen❤

Pr.definisjon er du uansett gravid akkurat nå...så gratulerer 
For å sammenligne litt her - begge disse er tatt på CD 24, den svakeste endte i kjemisk, så håper dette er et godt tegn!Vis vedlegget 282152 Vis vedlegget 282153
Oi! Takk!❤Dette minner om mine tester. Da jeg hadde kjemisk var streken kjempesvak før den ble borte igjen og jeg begynte å blø. Denne gangen er testen sterkere og har blitt sterkere etter tre dager med testing.
Her er min L’loyds pharmacy på 10DPO kveld den mnd det ble kjemisk:
Vis vedlegget 282161
Her er en tilsvarende test tatt i panikk på jobb i dag, på meget utvannet urinI dag er det 11DPO.
Vis vedlegget 282162
Ikke i dag, men jeg tok på torsdag og fredag..Ser streken men vet også disse har gitt mange skygger dessverretok du noen andre vanlig tester? Krysser fingrene for deg
![]()
WOWKlarte ikke å holde meg lengre - når jeg først har test i hus så jatok en nettopp, tre timer siden sist dobesøk og to dager til IKM ifølge fertility friend (lastet ned den igår) og fitbit - 5 dager til IKM ifølge min kalender.