*^*^IKM UKE 49^*^*

Her gikk det et ikke denne måneden. Helt blenda tester 10dpo med 10mlu test. Får alltid positiv 8/9 dpo :) drakk på julebordet i går også, så nå håper jeg heller ikke at det plutselig dukker opp en strek likevel. Da blir jeg bare stresset :p

Blæh...
Screenshot_20181202-080227_Fitbit.jpg

Joda håper det, men har litt dårlig tro siden jeg har så kort lutealfase :eek:

Jeg burde sikkert fått med meg det, men har du vært hos gyn mtp lutealfasen? Du bør jo få en form for hormonstøtte eller annet som hjelper på den korte lutealfasen. Progesteron. ❤️

Oppfølgingsspørsmål:hilarious: kan de se om det er noe på gang?:hilarious: (ja,jeg ler faktisk av meg selv nå:hilarious:)

Sniker. Man kan ikke se gravidit på UL før etter 5+0. Er derfor man før 5+0 omtaler det som kjemisk graviditet (kan bare ses på urin-/blodprøve). :)
Livmortappen lukker seg etter EL og åpner seg rett før TR, så den vil dessverre ikke være noen indikasjon på graviditet heller.

Håper dog det klaffer for deg denne gangen ❤️

Jeg burde sikkert fått med meg det, men har du vært hos gyn mtp lutealfasen? Du bør jo få en form for hormonstøtte eller annet som hjelper på den korte lutealfasen. Progesteron. ❤️
Nei, tenker at jeg venter å ser siden jeg sluttet på piller i slutten av august, så tror ikke syklusen min er stabilisert seg helt enda. Har hatt varierende lengde og diverse de to pp før! Første el etter hadde jeg lutealfase på 5 dager..og sist var den på 7, så ser jo ut som det kanskje kommer seg. Men er så godt å vite at det finnes hjelpemidler hvis det ikke skulle bli bedre!❤️

Nei, tenker at jeg venter å ser siden jeg sluttet på piller i slutten av august, så tror ikke syklusen min er stabilisert seg helt enda. Har hatt varierende lengde og diverse de to pp før! Første el etter hadde jeg lutealfase på 5 dager..og sist var den på 7, så ser jo ut som det kanskje kommer seg. Men er så godt å vite at det finnes hjelpemidler hvis det ikke skulle bli bedre!❤️

Ja, da har du ennå litt tid på deg ❤️ Denne PPen er seriøst bare den andre etter min EXU at ting virker normalt hos meg! Første gang ble det kjemisk. Tror kroppen lager babyer når den er klar for det, og hormoner i pilla tuller jo fælt med kroppen vår. Håper du slipper å prøve lenge! Heier på deg :D

Ja, da har du ennå litt tid på deg ❤️ Denne PPen er seriøst bare den andre etter min EXU at ting virker normalt hos meg! Første gang ble det kjemisk. Tror kroppen lager babyer når den er klar for det, og hormoner i pilla tuller jo fælt med kroppen vår. Håper du slipper å prøve lenge! Heier på deg :D
Ja, tenker at jeg må prøve å bare slappe av! Det skjer nok når kroppen er klar, og når man minst venter det❤️ Heier så mye på din lille spire også:nailbiting:

IMG_20181202_131640.jpg

12 dpo og helt blenda, fortsatt bare spotting...

9 dpo her, ikke noe å se på testen tror jeg men har streksyn innimellom.. tatt på utvannet ettermiddagsurin for hadde ikke meg meg test i dagtidlig (sov borte). Har sykt ømme brystvorter og litt stikk og øm i magen.. og fortsatt ingen blødning ( :notworthy) men littepitt rosa utblod på papiret i dag :wideyed:
0CC9DF4A-816B-47A8-8E7B-9DC547F6429B.jpeg

Back
Topp