Ikke santhadde håpet at de kunne se at livmorhalsen var gravid-lukket eller noe
![]()
1 uke til IKM?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santhadde håpet at de kunne se at livmorhalsen var gravid-lukket eller noe
![]()
1 uke eller 4 dager1 uke til IKM?![]()
Trenger ikke bety så mye
Synes pulsen er litt mer jojo enn den bruker,håper det er et godt tegn og den stiger i morgen igjenTrenger ikke bety så mye![]()
Tidlig ennå! Kan fint gå opp igjen denne herHer går det bare nedover ser det ut som![]()
Joda håper det, men har litt dårlig tro siden jeg har så kort lutealfaseTidlig ennå! Kan fint gå opp igjen denne her![]()
Joda håper det, men har litt dårlig tro siden jeg har så kort lutealfase![]()
Oppfølgingsspørsmålkan de se om det er noe på gang?
(ja,jeg ler faktisk av meg selv nå
)
Nei, tenker at jeg venter å ser siden jeg sluttet på piller i slutten av august, så tror ikke syklusen min er stabilisert seg helt enda. Har hatt varierende lengde og diverse de to pp før! Første el etter hadde jeg lutealfase på 5 dager..og sist var den på 7, så ser jo ut som det kanskje kommer seg. Men er så godt å vite at det finnes hjelpemidler hvis det ikke skulle bli bedre!Jeg burde sikkert fått med meg det, men har du vært hos gyn mtp lutealfasen? Du bør jo få en form for hormonstøtte eller annet som hjelper på den korte lutealfasen. Progesteron.![]()
Nei, tenker at jeg venter å ser siden jeg sluttet på piller i slutten av august, så tror ikke syklusen min er stabilisert seg helt enda. Har hatt varierende lengde og diverse de to pp før! Første el etter hadde jeg lutealfase på 5 dager..og sist var den på 7, så ser jo ut som det kanskje kommer seg. Men er så godt å vite at det finnes hjelpemidler hvis det ikke skulle bli bedre!![]()
Ja, tenker at jeg må prøve å bare slappe av! Det skjer nok når kroppen er klar, og når man minst venter detJa, da har du ennå litt tid på degDenne PPen er seriøst bare den andre etter min EXU at ting virker normalt hos meg! Første gang ble det kjemisk. Tror kroppen lager babyer når den er klar for det, og hormoner i pilla tuller jo fælt med kroppen vår. Håper du slipper å prøve lenge! Heier på deg
![]()

) men littepitt rosa utblod på papiret i dag