*^*^IKM UKE 49^*^*

Jeg er 7 DPO idag og over min "første IKM" (kroppen har fulgt en 6-7dagers luteal fase siste 2 mnd)!
Men har noe lysebrunt slim på gang da, så er nok ikke lenge før mensen kommer :bored: Søstern prøvde å si at det kunne være festeblødning men jeg tviler, pessimisten i meg er tilbake :hilarious: Vil ikke teste før fredag så skal prøve å holde testetøsa i hjørnet :rolleyes:

Tårer ikkje tenke tanken er redd den kjemiske
Skjønner at du er redd for kjemisk men, da må du tenke tanken at hvis det er kjemisk så var ikke det egget friskt, det var ikke riktig.
Men når strekene blir sterkere og du får se en liten spire i magen så er den frisk!

1 dpo med såre nipler og smålige menssmerter fremdeles. Lagt inn aksjer fredag, søndag og i dag så håper det holder da jeg er på jobbreise nå:nailbiting: Ble litt tatt på sengen av plutselig positiv EL-test en uke før tiden, så det ble litt kluss i aksjeregnskapet:hilarious:

Jeg er 7 DPO idag og over min "første IKM" (kroppen har fulgt en 6-7dagers luteal fase siste 2 mnd)!
Men har noe lysebrunt slim på gang da, så er nok ikke lenge før mensen kommer :bored: Søstern prøvde å si at det kunne være festeblødning men jeg tviler, pessimisten i meg er tilbake :hilarious: Vil ikke teste før fredag så skal prøve å holde testetøsa i hjørnet :rolleyes:

Det hadde jeg også for 2 dager siden, bare at det var lyserødt/rosa slim.. jeg håper jo at det var festeblødning men er veldig usikker altså.. tok en test i dag (10 dpo)
Og er litt usikker på om jeg kan skimte noe om jeg snur og vender på den eller om jeg bare ser syner:hilarious: får bare smøre meg med tolmodighet å vente ett par dager til:shy: :signs003

I natt når jeg skulle snu meg fra høyre til venstre side fikk jeg plutselig et skikkelig tak av smerter i det som føles som høyre eggstokk. I alle fall rundt området der. Det holdt på noen sekunder og deretter ga det seg. Noen som har vært borti dette før og vet grunnen? Snudde jeg meg for fort eller noe ? Er kun 4dpo så regner ikke med det er noe svangerskapsrelatert.

I natt når jeg skulle snu meg fra høyre til venstre side fikk jeg plutselig et skikkelig tak av smerter i det som føles som høyre eggstokk. I alle fall rundt området der. Det holdt på noen sekunder og deretter ga det seg. Noen som har vært borti dette før og vet grunnen? Snudde jeg meg for fort eller noe ? Er kun 4dpo så regner ikke med det er noe svangerskapsrelatert.

Stikk og smerter rundt eggledederne/livmor i dpo land er vell positivt? :D Det jobbes jo i området :-) Men kan vell også være et ganske normalt tegn meløom el og ikm uavhengig av graviditet? Men spennende , håper det var festesmerter :D

Jeg har alltid masse stikkinger, murringer og "brennende" følelse mellom EL og IKM.

Jeg har ikke noe tro på denne PP heller altså. Siste naturlige forsøk før IVF blir nå i desember, så jeg håper og håper, men jeg tror ikke egglederen min klarte å fange noe egg denne mnd :( Har det bare veldig på følelsen.

Jeg har alltid masse stikkinger, murringer og "brennende" følelse mellom EL og IKM.

Jeg har ikke noe tro på denne PP heller altså. Siste naturlige forsøk før IVF blir nå i desember, så jeg håper og håper, men jeg tror ikke egglederen min klarte å fange noe egg denne mnd :( Har det bare veldig på følelsen.

Huffda :( Håper magefølelsen din er feil:smiley-angelic001

Jeg er 5 dpo idag og har ikke fått de vanlige mellomblødningene jeg alltid får 2-3 dpo.. så jeg er superglad for det, kanskje kroppen har normalisert seg litt :D

Har et spm til dere som kan det! Hadde positiv EL test på søndag, stemmer det at jeg er 2DPO i dag da?o_O

Back
Topp