lusemus 71
Forumet er livet
Krysser og håper den går meir opp og 2 strekerPulsen på tur opp?? Festedip?? Håper!Vis vedlegget 281590
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser og håper den går meir opp og 2 strekerPulsen på tur opp?? Festedip?? Håper!Vis vedlegget 281590
De virker helt rar mtp første bildet. Bruk en annen test neste gang?Vis vedlegget 281614
3 minVis vedlegget 281615
5 min
Føler meg ikkje trygg pga alle kjemiske jeg har hatt. Synest dei er sterke for å væra 8 dpo. Men kun 0,8 l vann inntak fram til no. Kan gjøre at testane slår godt ut.
Vis vedlegget 281614
3 minVis vedlegget 281615
5 min
Føler meg ikkje trygg pga alle kjemiske jeg har hatt. Synest dei er sterke for å væra 8 dpo. Men kun 0,8 l vann inntak fram til no. Kan gjøre at testane slår godt ut.
Her fikk jeg positiv el test i går kveld, og negativ igjen om morgenen idag. Har jeg hatt el da i løpet av natta, eller er den idag tro??

Selv om man har positiv test i mer enn 36 timer?El skjer 24-36 timer etter positiv el-test![]()

Du ER gravid du!!❤❤Vis vedlegget 281632
6 min Make sure tester.
Vis vedlegget 281632
6 min Make sure tester.
Vis vedlegget 281632
6 min Make sure tester.

Krysser og håper alt jeg klarer for deg nå 
Tårer ikkje og tenke tanken pga alle kjemiske som jeg har hatt.Du ER gravid du!!❤❤
Håper det ikkje er tullestrek og at den kjemiske holder seg vekke.Dette er jo positiv test!!![]()
Tårer ikkje tenke tanken for jeg er redd den kjemiske.Jeg gjentar - du ER gravid!!!
Skulle nesten tro du har kommet lenger enn 8DPO.
Tårer ikkje tenke tanken er redd den kjemiskeJeg har aldri sett SÅ sterke streker hos deg!
Det der er jo uten tvil en babystrek
Herlighet NÅ må det holde hele veienKrysser og håper alt jeg klarer for deg nå
![]()
Jeg skjønner den ja, men streken har aldri vært så tydelig før og d må jo bare være et veldig godt tegn tenker jeg! Krysser alt jeg har for at denne sitter hele veien!❤Tårer ikkje og tenke tanken pga alle kjemiske som jeg har hatt.