*^*^IKM UKE 49^*^*

Kveldens eltest er fortsatt positiv... Jaja får håpe den blir negativ i morgen:)

9 dpo, rimelig blenda :banghead:

Vedlegg

• F35EC33A-027B-4ABA-9449-65F0BD98D6B5.jpeg
    F35EC33A-027B-4ABA-9449-65F0BD98D6B5.jpeg
    793,4 KB · Visninger: 86
Her fikk jeg positiv el test i går kveld, og negativ igjen om morgenen idag. Har jeg hatt el da i løpet av natta, eller er den idag tro??

Her fikk jeg positiv el test i går kveld, og negativ igjen om morgenen idag. Har jeg hatt el da i løpet av natta, eller er den idag tro??
Troooor den er i dag,uten at jeg skal si det helt sikkert - så ikke mye til hjelp i grunn:oops::hilarious:
Er ikke EL 24 timer etter negativ test tro:facepalm:

7 dpo i dag, lyst til å ta test men er ikke vits da jeg ikke pleier å få positiv før 10 dpo. Vanskelig å holde seg:shy:
Noen som har noen symptomer ennå da?:D

7 dpo i dag, lyst til å ta test men er ikke vits da jeg ikke pleier å få positiv før 10 dpo. Vanskelig å holde seg:shy:
Noen som har noen symptomer ennå da?:D
Jeg er 7dpo i dag selv, men er egentlig bare forvirret.. Har hatt menssmerter siden insemineringen som nå egentlig har tatt seg opp veldig. Og jeg er full av luft som jeg alltid er en uke før tida.:shy:
Det ble en SA i forrige runde og kjenner jeg er litt redd for at det skal bli sånn igjen :(

Første runde med fertilitetsmonitor her. Har lange sykluser og eggløsning på dag 25 dvs forrige fredag. Dpo 4 i dag og forventer 36 dager syklus ca. Venter i spenning. Har en sønn på 4 år og en blighted ovum (ma) bak meg for 1 år siden.
PP : 3 B:1 - EL: 23/11. IKM: 4/12 DIN ALDER:34

Jeg er 7dpo i dag selv, men er egentlig bare forvirret.. Har hatt menssmerter siden insemineringen som nå egentlig har tatt seg opp veldig. Og jeg er full av luft som jeg alltid er en uke før tida.:shy:
Det ble en SA i forrige runde og kjenner jeg er litt redd for at det skal bli sånn igjen :(

Jeg har også veldig mensmurringer siden noen dager etter EL:p Vil veldig gjerne bli gravid men også livredd for å bli det siden jeg har en SA og MA bak meg:confused:

Endelig negativ eltest Noen som vet om egget faktisk kan slippe før testen er negativ? Jeg har lest så mye forskjellig at jeg er litt usikker Vi får legge inn litt aksjer i dag og i morgen for sikkerhetens skyld

Er det virkelig mulig å være så trøtt! Orker absolutt ingenting, har bare lyst til å sove, går å gjesper hele dagen :hungover:
Gruer meg til den minste ting jeg må gjøre.. lurer på hvordan jeg skal komme meg på svømming med minstemann i dag:arghh:
Får håpe det er ett godt tegn og at jeg ikke brygger på noe i steden..
Fler som er trøtte?

Er det virkelig mulig å være så trøtt! Orker absolutt ingenting, har bare lyst til å sove, går å gjesper hele dagen :hungover:
Gruer meg til den minste ting jeg må gjøre.. lurer på hvordan jeg skal komme meg på svømming med minstemann i dag:arghh:
Får håpe det er ett godt tegn og at jeg ikke brygger på noe i steden..
Fler som er trøtte?
sovnet kl 20 igår, men igjen er jeg kun 3 dpo etter FF så kan ikke ha noe med noe graviditet å gjøre i alle fall :)

Back
Topp