Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har du tatt ny?Vis vedlegget 281557
3 min
Vis vedlegget 281558
5 min
7 dpo det stemmer ikkje. Samme urin som dei andre eg la ut.
Troooor den er i dag,uten at jeg skal si det helt sikkert - så ikke mye til hjelp i grunnHer fikk jeg positiv el test i går kveld, og negativ igjen om morgenen idag. Har jeg hatt el da i løpet av natta, eller er den idag tro??

Har lest så mye forskjellig så jeg vet ikke lengereTroooor den er i dag,uten at jeg skal si det helt sikkert - så ikke mye til hjelp i grunn
Er ikke EL 24 timer etter negativ test tro![]()
Har så kort lh-topp så den er da i disse tider ihvertfall
Jeg er 7dpo i dag selv, men er egentlig bare forvirret.. Har hatt menssmerter siden insemineringen som nå egentlig har tatt seg opp veldig. Og jeg er full av luft som jeg alltid er en uke før tida.7 dpo i dag, lyst til å ta test men er ikke vits da jeg ikke pleier å få positiv før 10 dpo. Vanskelig å holde seg
Noen som har noen symptomer ennå da?![]()
Jeg er 7dpo i dag selv, men er egentlig bare forvirret.. Har hatt menssmerter siden insemineringen som nå egentlig har tatt seg opp veldig. Og jeg er full av luft som jeg alltid er en uke før tida.
Det ble en SA i forrige runde og kjenner jeg er litt redd for at det skal bli sånn igjen![]()
ja det er en kjedelig følelse og gå i håp og frykt samtidig.. jeg svinger veldig mellom fortvilelse, spesielt over å ikke vite hva som skjer, og håp.Jeg har også veldig mensmurringer siden noen dager etter ELVil veldig gjerne bli gravid men også livredd for å bli det siden jeg har en SA og MA bak meg
![]()
Ja, helt enigja det er en kjedelig følelse og gå i håp og frykt samtidig.. jeg svinger veldig mellom fortvilelse, spesielt over å ikke vite hva som skjer, og håp.
jaJa, helt enigFår håpe det ordner seg nå da
![]()
Kommer ut på kveldenHar du tatt ny?
Spennende!!!!Kommer ut på kvelden![]()

sovnet kl 20 igår, men igjen er jeg kun 3 dpo etter FF så kan ikke ha noe med noe graviditet å gjøre i alle fallEr det virkelig mulig å være så trøtt! Orker absolutt ingenting, har bare lyst til å sove, går å gjesper hele dagen
Gruer meg til den minste ting jeg må gjøre.. lurer på hvordan jeg skal komme meg på svømming med minstemann i dag
Får håpe det er ett godt tegn og at jeg ikke brygger på noe i steden..
Fler som er trøtte?