UtålmodigPrøver1
Betatt av forumet
Testa i går, 7DPO
Klart å holde meg i dag heldigvis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er mye sannsynlig 10 DPO, tok ovitrelle for 11 dager siden. Skimtet noe på testen i dag, men mindre en i går så sikkert bare ovitrelle som sitter litt i… mister sååå håpet og bare livredd for at det IGJEN ikke skal gå.
Aldri hatt så lang syklus før!
Festeblødning?Blenda test 9DPO, og friskt blod da jeg tørket meg på størrelse med en ert i utfloden. Aldri sett lignende, men betyr vel bare at TR kommer tidligere enn venta… Jeg som hadde så troen denne runden![]()

Sitter selvsagt og googler det nåFesteblødning?![]()
Håper på det beste, men forbereder meg på det verste.

Jeg handla, har ikke IKM før uti uka jeg heller, men det får bare væreEr det noen av dere som har handlet på black week salget til babyplan?
Timingen var skikkelig dårlig, håper jo egentlig at jeg ikke trenger flere av verken el-tester eller g-tester fremover. Men svaret kommer ikke før ut i uken, og hvis jeg trenger fler så hadde det jo vært å kjøpe det på tilbud. The struggles altså![]()

)Er i helt samme båt selv, så lurer på det samme. 8 dager lutealfase denne syklusenSpottingen som så vidt begynte i går har tatt seg opp i dag, så da kommer nok TR på ca onsdag. To dager for tidlig og det vil si en lutealfase på bare 9 dager denne mndKjenner at det er blytungt at enda en pp er resultatløs. (Selv om alt håp ikke er ute før TR kommer, men etter 10 pp kjenner man lusa på gangen
)
Lurer på om det er spottingen/kort lutealfase som ødelegger for meg. Noen som har vært igjennom det samme og har en fix eller et kjerringråd til meg?![]()
Det er så brutalt, og føles så urettferdig at man må gjennom runde på runde uten resultat og at ikke man vet hvorfor det ikke klaffer og dermed ikke vet hva man kan gjøre heller.Er i helt samme båt selv, så lurer på det samme. 8 dager lutealfase denne syklusen![]()
Har lutealfase på 10 dager selv, og har også tenkt det er kort lutealfase som ødelegger for meg. Så jeg har fått progesteronstøtte for å forlenge lutealfasen. Første syklusen jeg prøver det nåSpottingen som så vidt begynte i går har tatt seg opp i dag, så da kommer nok TR på ca onsdag. To dager for tidlig og det vil si en lutealfase på bare 9 dager denne mndKjenner at det er blytungt at enda en pp er resultatløs. (Selv om alt håp ikke er ute før TR kommer, men etter 10 pp kjenner man lusa på gangen
)
Lurer på om det er spottingen/kort lutealfase som ødelegger for meg. Noen som har vært igjennom det samme og har en fix eller et kjerringråd til meg?![]()