IKM uke 48

Jeg kan settes på tr, tempen er godt under linja og da kommer mensen i dag eller morgen.
 
Jeg har aldri opplevd å se streken før, men var det vist andre som hadde?
Den der ser ut som min for 3 dager siden, og den blir bare sterkere. Håper det er spire og ikke tullestrek:Heartred
Har du en annen type test du kan ta?
En som kommenterte det over ja, at man kunne se den før bruk hvis man studerte veldig. Men jeg synes den var ganske tydelig på min :pompus: Jeg blør litt i tillegg så har egentlig ikke veldig troa. Irriterende å ha en hel pakke med ubrukelige tester da, så tenkte å klage hvis det ikke er normalt. Husker ikke å ha sett tydelig teststrek før bruk før. Skal kjøpe en annen type i dag:)
 
Sniker. Jeg har fått SÅ mange skyggestreker pø babyplan. Har best erfaring med Makesure. Et lite tips fra en ivrig tester.
 
En som kommenterte det over ja, at man kunne se den før bruk hvis man studerte veldig. Men jeg synes den var ganske tydelig på min :pompus: Jeg blør litt i tillegg så har egentlig ikke veldig troa. Irriterende å ha en hel pakke med ubrukelige tester da, så tenkte å klage hvis det ikke er normalt. Husker ikke å ha sett tydelig teststrek før bruk før. Skal kjøpe en annen type i dag:)
Arh, skjønner. Det er jo veldig dumt, du må klage ja!
 
9 dpo og spotter fremdeles (spottingen begynte lørdag…) og ellers de vanlige pms symptomene. Har ikke testet i dag, men har ikke sånn veldig tro på denne pp’en - men skal prøve å holde oppe håpet frem til jeg får testet i morgen tidlig. I dag er jeg bare glad for at tr ikke har dukket opp enda :laughing002
 
Her er testen min fra idag. Lurer på om jeg rett og slett kan settes på gravid?:oops:
Den er jo positiv, og de blir sterkere dag for dag. Men det er så tidlig, IKM er først på torsdag.
Jeg har ikke erfaring med å bli planlagt og ønsket gravid, og man høre jo så mange historier, om kjemisk osv. Hadde dere trodd på det nå?
0669716F-4EE8-4CF2-9C14-E45DC581F8FD.jpeg
 
Her er testen min fra idag. Lurer på om jeg rett og slett kan settes på gravid?:oops:
Den er jo positiv, og de blir sterkere dag for dag. Men det er så tidlig, IKM er først på torsdag.
Jeg har ikke erfaring med å bli planlagt og ønsket gravid, og man høre jo så mange historier, om kjemisk osv. Hadde dere trodd på det nå? Vis vedlegget 393315
El kan ikke ha vært tidligere enn du trodde da? Det der ser ut som en tydelig babystrek❤️ Så jeg vil si gratulerer :love7
 
El kan ikke ha vært tidligere enn du trodde da? Det der ser ut som en tydelig babystrek❤️ Så jeg vil si gratulerer :love7
Takk! :Heartred Hm, man vet jo aldri, men jeg tok en positiv eggløsningstest d. 17, da la appen min eggløsning til d. 18. Så har vel vært et sted mellom d. 17 og d. 19?
 
Takk! :Heartred Hm, man vet jo aldri, men jeg tok en positiv eggløsningstest d. 17, da la appen min eggløsning til d. 18. Så har vel vært et sted mellom d. 17 og d. 19?
Hvor mange dpo er du? 11? I så fall er det mange som får positive gtester da. Jeg fikk det på vanlig test 11 dpo sist
 
Her er testen min fra idag. Lurer på om jeg rett og slett kan settes på gravid?:oops:
Den er jo positiv, og de blir sterkere dag for dag. Men det er så tidlig, IKM er først på torsdag.
Jeg har ikke erfaring med å bli planlagt og ønsket gravid, og man høre jo så mange historier, om kjemisk osv. Hadde dere trodd på det nå? Vis vedlegget 393315
Nydelig strek! Gratulerer så mye❤️
 
Her er testen min fra idag. Lurer på om jeg rett og slett kan settes på gravid?:oops:
Den er jo positiv, og de blir sterkere dag for dag. Men det er så tidlig, IKM er først på torsdag.
Jeg har ikke erfaring med å bli planlagt og ønsket gravid, og man høre jo så mange historier, om kjemisk osv. Hadde dere trodd på det nå? Vis vedlegget 393315
Tydelig strek og ja du er gravid. Tidlig test og ikm på torsdag? Akkurat passe sterk strek ❤️ gratulerer ❤️
 
Kan noen som skal teste med babyplan sjekke testen før de skal bruke den? :joyful: ser deres også sånn ut? En mørk flekk til venstre der og såpass tydelig merke der teststreken skal være.
 

Vedlegg

  • 70B6DE93-B4F2-471F-BEB5-136F64A25D1A.jpeg
    70B6DE93-B4F2-471F-BEB5-136F64A25D1A.jpeg
    266,8 KB · Visninger: 64
  • 5DEC9FA6-8CB1-43E5-9D8B-1F60598FDD40.jpeg
    5DEC9FA6-8CB1-43E5-9D8B-1F60598FDD40.jpeg
    457 KB · Visninger: 58
Kan noen som skal teste med babyplan sjekke testen før de skal bruke den? :joyful: ser deres også sånn ut? En mørk flekk til venstre der og såpass tydelig merke der teststreken skal være.
Sniker fra uke 49. Har nylig oppdaget at man kan faktisk se strekene på tørr test. Jeg så det på Make sure tidligtest her om dagen. Er ikke i testefasen enda, så jeg vet ikke om det gjelder alle testene, men kommer til å følge med når jeg starter å teste.

Måtte bare sjekke en Babyplan vanlig. Jepp, den har også synlig strek…
Legger ved bilde av både Ms og Bp.
 

Vedlegg

  • 77D3ACAF-316D-4981-934A-F8B12F9C4FFC.jpeg
    77D3ACAF-316D-4981-934A-F8B12F9C4FFC.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 62
  • 41F564E2-90A2-4C7B-9096-FE1711FE7E8C.jpeg
    41F564E2-90A2-4C7B-9096-FE1711FE7E8C.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 64
Last edited:
Sniker fra uke 49. Har nylig oppdaget at man kan faktisk se strekene på tørr test. Jeg så det på Make sure tidligtest her om dagen. Er ikke i testefasen enda, så jeg vet ikke om det gjelder alle testene, men kommer til å følge med når jeg starter å teste.

Måtte bare sjekke en Babyplan vanlig. Jepp, den har også synlig strek…
Legger ved bilde av både Ms og Bp.
Ah, takk for svar :) så det betyr ikke at testen er defekt eller mindre til å stole på.
 
Ah, takk for svar :) så det betyr ikke at testen er defekt eller mindre til å stole på.
Nei, det tror jeg ikke (men vet egentlig ikke) :) Jeg er hvertfall glad for at jeg så disse strekene, det forklarer kanskje alle de skyggestrekene jeg hadde gjennom 3 pp-er. Skal prøve å notere hver gang jeg tester fremover :)
 
Kan noen som skal teste med babyplan sjekke testen før de skal bruke den? :joyful: ser deres også sånn ut? En mørk flekk til venstre der og såpass tydelig merke der teststreken skal være.
Sniker fra uke 49. Har nylig oppdaget at man kan faktisk se strekene på tørr test. Jeg så det på Make sure tidligtest her om dagen. Er ikke i testefasen enda, så jeg vet ikke om det gjelder alle testene, men kommer til å følge med når jeg starter å teste.

Måtte bare sjekke en Babyplan vanlig. Jepp, den har også synlig strek…
Legger ved bilde av både Ms og Bp.
Jeg skjønner ikke. Ser testene deres ut som dette med mørk flekk, uten at dere dypper de i noe? For meg ser de veldig defekte ut:confused:
 
Jeg skjønner ikke. Ser testene deres ut som dette med mørk flekk, uten at dere dypper de i noe? For meg ser de veldig defekte ut:confused:
Vet ikke om alle bruker å se sånn ut, for jeg har aldri studert testen før jeg har brukt den. Den jeg la ut bilde av nå i kveld brukte jeg, og da viste den så og si ingen skygge. Det var svært utvannet urin. Skulle sjekke om jeg fikk så tydelig skygge selvom jeg nylig hadde vært på toalettet. Men jeg vet virkelig ikke om de ser greie ut eller ikke :facepalm:
 
Back
Topp