IKM uke 48

Jeg skjønner ikke. Ser testene deres ut som dette med mørk flekk, uten at dere dypper de i noe? For meg ser de veldig defekte ut:confused:
Make sure-en har jeg dyppet i vann, men i for lite til at det begynte å vandre oppover. De mørke flekkene har jeg sett før ellers, vet ikke hva de er, selve fargestoffet kanskje?
 
Make sure-en har jeg dyppet i vann, men i for lite til at det begynte å vandre oppover. De mørke flekkene har jeg sett før ellers, vet ikke hva de er, selve fargestoffet
Vet ikke om alle bruker å se sånn ut, for jeg har aldri studert testen før jeg har brukt den. Den jeg la ut bilde av nå i kveld brukte jeg, og da viste den så og si ingen skygge. Det var svært utvannet urin. Skulle sjekke om jeg fikk så tydelig skygge selvom jeg nylig hadde vært på toalettet. Men jeg vet virkelig ikke om de ser greie ut eller ikke :facepalm:
Herregud, beklager! Ser nå at mine ser akkurat ut som disse:facepalm: Har jo som du sier TsumTsum vare aldri studert de…
 
Herregud, beklager! Ser nå at mine ser akkurat ut som disse:facepalm: Har jo som du sier TsumTsum vare aldri studert de…
Haha, der kan man se! Vi bruker vel å være så ivrig etter å dyppe den pinnen :joyful: Jaja, da har vi lært noe nytt. Da er streken jeg fikk i dag kanskje til å stole på, men jeg spotter og hadde litt klumpete brun utflod i dag, pluss mensenkramper. IKM i morgen eller torsdag.
 
Haha, der kan man se! Vi bruker vel å være så ivrig etter å dyppe den pinnen :joyful: Jaja, da har vi lært noe nytt. Da er streken jeg fikk i dag kanskje til å stole på, men jeg spotter og hadde litt klumpete brun utflod i dag, pluss mensenkramper. IKM i morgen eller torsdag.
Haha er nok det:hilarious:
Testene mine som ser ut som dine har iallfall vært til å stole på.
Håper streken din utvikler seg :Heartred
 
Haha er nok det:hilarious:
Testene mine som ser ut som dine har iallfall vært til å stole på.
Håper streken din utvikler seg :Heartred
Skal faktisk på sjekk hos gynekolog i morgen grunnet en del spotting og smerter i dpo-land, så får vel kanskje et sikkert svar da uansett :shy:
 
Etter 10 pp uten så mye som en skygge fikk jeg disse to i dag. En vanlig og en tidlig test tatt på samme urin. Jeg er 10 dpo i dag, og har ikm på fredag.

Kan det virkelig være sant? Har hatt en del brun utflod og vonde mensenkramper egentlig siden lørdag, så tør ikke å slippe jubelen løs helt enda. Men fy søren, jeg måtte faktisk felle en tåre da jeg leste av testen ❤️
3D8D5E4D-325F-4881-BEA9-002F7995248D.jpeg
 
Etter 10 pp uten så mye som en skygge fikk jeg disse to i dag. En vanlig og en tidlig test tatt på samme urin. Jeg er 10 dpo i dag, og har ikm på fredag.

Kan det virkelig være sant? Har hatt en del brun utflod og vonde mensenkramper egentlig siden lørdag, så tør ikke å slippe jubelen løs helt enda. Men fy søren, jeg måtte faktisk felle en tåre da jeg leste av testen ❤️
Vis vedlegget 393363
Hurra❤️ så forskjell det var på vanlig å tidligtest. Vanlige testen er jo sterkere❤️
 
Hei fine damer :) I juli hadde jeg en kjemisk, så ble jeg gravid på nytt og fant på UL i uke 8 BO med trillinganlegg. Det har tatt sin tid å få bort alt,har fortsatt en 2 mm igjen, men gynekologen har gitt go for å prøve. Jeg hadde veldig tidlig eggløsning denne gangen. 2 dager etter mens, dette ble både bekreftet på UL samt eggløsningstest. Dette var 16 november. Ut fra forventet mens skal jeg ha det 5 desember ca, men vet jo ikke hvordan det er når eggløsning kom så tidlig? Når ville dere ha testet? Vil liksom ikke teste for tidlig mtp kjemisk.
 
Hei fine damer :) I juli hadde jeg en kjemisk, så ble jeg gravid på nytt og fant på UL i uke 8 BO med trillinganlegg. Det har tatt sin tid å få bort alt,har fortsatt en 2 mm igjen, men gynekologen har gitt go for å prøve. Jeg hadde veldig tidlig eggløsning denne gangen. 2 dager etter mens, dette ble både bekreftet på UL samt eggløsningstest. Dette var 16 november. Ut fra forventet mens skal jeg ha det 5 desember ca, men vet jo ikke hvordan det er når eggløsning kom så tidlig? Når ville dere ha testet? Vil liksom ikke teste for tidlig mtp kjemisk.
Om du hadde eggløsning 2 dager etter mensens slutt så om du er gravid ville du fått positiv test i dag;)
 
Etter 10 pp uten så mye som en skygge fikk jeg disse to i dag. En vanlig og en tidlig test tatt på samme urin. Jeg er 10 dpo i dag, og har ikm på fredag.

Kan det virkelig være sant? Har hatt en del brun utflod og vonde mensenkramper egentlig siden lørdag, så tør ikke å slippe jubelen løs helt enda. Men fy søren, jeg måtte faktisk felle en tåre da jeg leste av testen ❤️
Vis vedlegget 393363
Gratulerer:D skal jeg sette deg på gravid nå, eller vil du jeg skal vente litt ?
 
Er det ingen flere som har begynt å teste?

Jeg har IKM på søndag, og tenker å vente med å teste til etter IKM. Så da blir det test på mandag om ikke TR er kommet til da:cat:
 
Jeg tok en idag…. IKM lørdag. Tenkte det hadde vært kjekt med en overraskelse i kalenderen:hilarious: meeen den var helt blendahvit:arghh: men har ikke testet etter el denne syklusen så litt usikker på når el var.. får bare se om tr dukker opp snart! Har en test til liggende, så den sparer jeg:)
 
12 dpo / ikm / 4+0

Etter disse testene i dag morges tenker jeg at jeg kan settes på gravid ❤️ herregud, det er så uvirkelig. Alle gode ting er 11 pp’er :laughing002

Spottingen ga seg ila onsdag, men mensensmertene kommer og går fremdeles. Har googlet meg ihjel og funnet ut at det er flere som har slitt med det samme og så lenge det ikke er blod så kan det gå bra. Jeg har i hvert fall bestemt meg for å ikke bekymre meg lenger. Hvis det ikke går, så blir det trist uansett, nå vil jeg bare nyte å være gravid ❤️

Mannen fikk testen i julekalenderen sammen med en body, og han ble såå glad og rørt. Vi har hatt en veldig fin morgen sammen og gleder oss til resten ❤️

FF5185FF-C866-4229-A08C-022A0394BFDF.jpeg
 
12 dpo / ikm / 4+0

Etter disse testene i dag morges tenker jeg at jeg kan settes på gravid ❤️ herregud, det er så uvirkelig. Alle gode ting er 11 pp’er :laughing002

Spottingen ga seg ila onsdag, men mensensmertene kommer og går fremdeles. Har googlet meg ihjel og funnet ut at det er flere som har slitt med det samme og så lenge det ikke er blod så kan det gå bra. Jeg har i hvert fall bestemt meg for å ikke bekymre meg lenger. Hvis det ikke går, så blir det trist uansett, nå vil jeg bare nyte å være gravid ❤️

Mannen fikk testen i julekalenderen sammen med en body, og han ble såå glad og rørt. Vi har hatt en veldig fin morgen sammen og gleder oss til resten ❤️

Vis vedlegget 393537
Gratulerer ❤️ Det er nok sikkert bare livmoren som strekker på seg, som gir deg disse menslignende smertene :)
 
12 dpo / ikm / 4+0

Etter disse testene i dag morges tenker jeg at jeg kan settes på gravid ❤️ herregud, det er så uvirkelig. Alle gode ting er 11 pp’er :laughing002

Spottingen ga seg ila onsdag, men mensensmertene kommer og går fremdeles. Har googlet meg ihjel og funnet ut at det er flere som har slitt med det samme og så lenge det ikke er blod så kan det gå bra. Jeg har i hvert fall bestemt meg for å ikke bekymre meg lenger. Hvis det ikke går, så blir det trist uansett, nå vil jeg bare nyte å være gravid ❤️

Mannen fikk testen i julekalenderen sammen med en body, og han ble såå glad og rørt. Vi har hatt en veldig fin morgen sammen og gleder oss til resten ❤️

Vis vedlegget 393537
Herregud gratulerer!!:Heartpink Gjorde dere noe annerledes denne PP’en?
 
Back
Topp