IKM uke 48

12 dpo / ikm / 4+0

Etter disse testene i dag morges tenker jeg at jeg kan settes på gravid ❤️ herregud, det er så uvirkelig. Alle gode ting er 11 pp’er :laughing002

Spottingen ga seg ila onsdag, men mensensmertene kommer og går fremdeles. Har googlet meg ihjel og funnet ut at det er flere som har slitt med det samme og så lenge det ikke er blod så kan det gå bra. Jeg har i hvert fall bestemt meg for å ikke bekymre meg lenger. Hvis det ikke går, så blir det trist uansett, nå vil jeg bare nyte å være gravid ❤️

Mannen fikk testen i julekalenderen sammen med en body, og han ble såå glad og rørt. Vi har hatt en veldig fin morgen sammen og gleder oss til resten ❤️

Vis vedlegget 393537
Hurra❤️
 
3E90C086-2B72-43EF-B34F-CD2EB6FFB354.jpeg

Kan det virkelig være…?:nailbiting::Heartpink IKM idag og trolig rundt 13 DPO idag. Tok en negativ test for to dager siden… hadde en pakke med to tester i fra Metode tidlig tester :)
 
Ser ut som det er noe der ja :Heartred skal jeg sette deg på gravid, eller vil du teste litt mer først?
Kommer sikkert til å ta et par tester til først… hvilke anbefaler dere? Jeg tok ikke så mange tester sist jeg var gravid men da tok jeg et par digitale. 3-4 dager etter IKM.
 
Føles enda litt uvirkelig! Men veldig veldig kjekt! Håper det klaffer for deg neste pp :Heartpink
Ja man blir liksom litt overrasket ❤️ men det blir jo fort nok virkelig :) ja jeg tenker jo at det må jo klaffe for oss en gang snart :) vi klarte det jo for noen år siden så bør jo klare det igjen ❤️
 
Her har enda ikke tr kommet. Jeg hadde magesjau fredag og lørdag. Og egentlig bare fått litt energi tilbake i dag. Så har ikke hatt kapasitet til å tenke på denne ikm. Og det merkeligste er at jeg ikke har noen testetrang i dag heller. Venter egentlig bare på tr. Har ingen tester i huset heller, så får se hva som kommer først tur på butikken eller tr:p
 
Her har enda ikke tr kommet. Jeg hadde magesjau fredag og lørdag. Og egentlig bare fått litt energi tilbake i dag. Så har ikke hatt kapasitet til å tenke på denne ikm. Og det merkeligste er at jeg ikke har noen testetrang i dag heller. Venter egentlig bare på tr. Har ingen tester i huset heller, så får se hva som kommer først tur på butikken eller tr:p
Jeg er 3 dager over forventet menstruasjon, 15/16 dpo. Har negative tester. MEN, tror jeg så en antydning til svak strek på cb sin test i dag, håper den blir sterkere eller at tr kommer. Svidd av mangeee gr tester denne pp runden. Man blir nesten gal av dette
 
Back
Topp