IKM uke 48

Huff, i kveld har jeg fått vanvittige mens smerter. Så ille at jeg måtte ta Ibux og ligger under dynen med varmeflaske. Det pleier jeg aldri å ha, så skjønner ikke helt hva som skjer. Kan det være eggløsningssmerter? Trodde egentlig jeg var 2 dpo i dag. Fikk pos EL-test på lørdag, kan det ta 3 dager for egget å slippe?

Har ikke testet siden søndag. Trodde ikke det var nødvendig siden det var gått sånn ned, men nå er jeg litt usikker.

Noen som har opplevd noe lignende og vet (eller kan gjette) hva som skjer?

Vedlegg

• 6037EDF5-3F7B-4A33-8BA1-4D671636E2BD.png
    6037EDF5-3F7B-4A33-8BA1-4D671636E2BD.png
    2,7 MB · Visninger: 101
Huff, i kveld har jeg fått vanvittige mens smerter. Så ille at jeg måtte ta Ibux og ligger under dynen med varmeflaske. Det pleier jeg aldri å ha, så skjønner ikke helt hva som skjer. Kan det være eggløsningssmerter? Trodde egentlig jeg var 2 dpo i dag. Fikk pos EL-test på lørdag, kan det ta 3 dager for egget å slippe?

Har ikke testet siden søndag. Trodde ikke det var nødvendig siden det var gått sånn ned, men nå er jeg litt usikker.

Noen som har opplevd noe lignende og vet (eller kan gjette) hva som skjer?
Huff, det er ikke gøy! Har du tatt EL-test igjen nå? Kan det være at egget ikke slapp og kroppen prøvde igjen? Eggløsning 3 dager etter positiv test høres jo litt for lenge ut, ut fra det jeg har lest.

Sterkere strek i dag. Da har jeg EL i morgen og sikkert forventet IKM senere. Premom sier da at IKM blir 8/12. Håper jeg fortsatt kan henge her videre, likevel :happy:

Vedlegg

• F99C3720-2FC3-495E-BA6F-988CFF8FF6FE.png
    F99C3720-2FC3-495E-BA6F-988CFF8FF6FE.png
    3,1 MB · Visninger: 80
  • AB283A77-BE5F-4102-9E0F-2F3D9950A4D6.png
    AB283A77-BE5F-4102-9E0F-2F3D9950A4D6.png
    1,4 MB · Visninger: 80
Du er ikke alene! Håper du deler hvis du ryker på en test :laughing002 Jobber med alt jeg har for å holde meg til tidligst søndag her
Skal ikke se bort ifra at det ryker en på fredag :p er veldig vansklig å holde seg nå fremover ;) haha. Din blir på søndag??

Huff, det er ikke gøy! Har du tatt EL-test igjen nå? Kan det være at egget ikke slapp og kroppen prøvde igjen? Eggløsning 3 dager etter positiv test høres jo litt for lenge ut, ut fra det jeg har lest.

Nei, fikk ikke tatt flere el-tester. Satser på at det ikke betydde noe og at det bare var jeg som krisemaksimerte i går. Håper jeg fortsatt er 3 dpo og ikke 1 dpo :laughing002

Nå er jeg så utålmodig! Hvordan går det med dere andre?

Våkna gjennomsvett i natt, måtte opp å hente meg håndkle typisk hormonell reaksjon som er like tilstedet også ved mens

Våkna gjennomsvett i natt, måtte opp å hente meg håndkle typisk hormonell reaksjon som er like tilstedet også ved mens
Føler med deg! Har bare èn test, har bestilt flere, men de kommer sikkert ikke før etter helga :bored:
Syns det er såå lenge å vente, prøver å spare den ene testen :hilarious:

Jeg er sykt utålmodig selv :hilarious: det går ikke fort for å si det sånn.

Litt sånn svett sjæl i natt. Drømte jo helt sjuke drømmer. Må fortelle, :hilarious:

Drømte jeg varmet opp for foo fighters og jeg gjorde det drit bra, plutselig kommer det et stort jordskjelv og jeg måtte klatre opp et stort fjell for der var det mest sikkert å være når det var jordskjelv :p halve fjellet falt ned i skjelvet og jeg måtte klatre ned og der nede på veien sitter alle i bandet og jeg klinet med dave grohl :joyful: etterpå møter jeg 3jenter som jeg suser forbi med sparkesykkel, ble bestevenner med de med en gang, men jeg måtte skjule det for samboeren min.

Seriøst, jeg husker alt nesten. Var helt sinnsyk drøm:p tror jeg aldri har drømt så virkelige drømmer før

Jeg er sykt utålmodig selv :hilarious: det går ikke fort for å si det sånn.

Litt sånn svett sjæl i natt. Drømte jo helt sjuke drømmer. Må fortelle, :hilarious:

Drømte jeg varmet opp for foo fighters og jeg gjorde det drit bra, plutselig kommer det et stort jordskjelv og jeg måtte klatre opp et stort fjell for der var det mest sikkert å være når det var jordskjelv :p halve fjellet falt ned i skjelvet og jeg måtte klatre ned og der nede på veien sitter alle i bandet og jeg klinet med dave grohl :joyful: etterpå møter jeg 3jenter som jeg suser forbi med sparkesykkel, ble bestevenner med de med en gang, men jeg måtte skjule det for samboeren min.

Seriøst, jeg husker alt nesten. Var helt sinnsyk drøm:p tror jeg aldri har drømt så virkelige drømmer før
Hahah! Jeg har også syke drømmer, drømte jeg tatoverte en fakkel i armbøyen!! Måtte helt seriøst sjekke armen når jeg fortalte kollegaen min om drømmen i natt for å forsikre meg om at deg bare var en drøm

Åja ❤️ ville allerede hoppet litt i høyet ;) når pleier du få el til vanlig??
Den i kveld er forresten tatt på utvannet urin :p La inn aksjer i går og mandag. Får se om jeg får med mannen i kveld også:p
Har vanligvis el på cd 15-18, så er litt utålmodig nå siden jeg er på cd 18 i dag :hilarious:

Vil si tilnærmet positiv! Jeg er litt kresen og kjenner testene mine, så vet at jeg får bittelitt sterkere og ville ikke regnet denne som heeelt positiv - men altså, den er jo så godt som det. Ville tatt ny test i morgen da, mest for å se :)
Ja, tar en ny i morgen tidlig også :) Men da er det vel 99% sannsynlig at el er i morgen?:)

Fikk peak i går, og litt ned i dag. Tempen gikk litt ned i dag, selv om jeg har hatt flere oppvåkninger i natt, så da er nok el i dag - håper tempen øker masse i morgen, så jeg er helt sikker på at el har vært og jeg kan starte med Utrogestan :p
Men monitor sier fortsatt bare «høy»! Kjemperart….
0B3D37C9-C340-4ED6-BE91-221BE943E0E8.jpeg
598D6FEB-E2E5-4D8C-93BA-29A50B0B4AED.jpeg

Fikk peak i går, og litt ned i dag. Tempen gikk litt ned i dag, selv om jeg har hatt flere oppvåkninger i natt, så da er nok el i dag - håper tempen øker masse i morgen, så jeg er helt sikker på at el har vært og jeg kan starte med Utrogestan :p
Men monitor sier fortsatt bare «høy»! Kjemperart….
Vis vedlegget 392964Vis vedlegget 392965
Hei på deg❤️ ja ser at el testen din i går var veldig sterk. Men den er jo ikke helt positiv. Kunne jo dog hende den hadde blitt positiv i natt om du hadde testet ❤️ men ville kanskje for sikkerhetsskyld prøvd igjen senere i dag? Om du har flere?? ❤️ happy humping❤️ nå sittern

Back
Topp