IKM uke 48 og 49

Skrudde ned lysstyrken og da syntes jeg det kommer enda tydeligere fram? Blir spennende gjennom helga!
Synes testen ser positiv ut! Ufint hvis den der er lurestrek, synes den er for tydelig til det :nailbiting:

Fy søren… tørket mer rødt :( også slim.. skal det gå bra eller ikke?? :( utrolig kjipt å få en positiv test om gleden bare skal vare i 1 dag liksom :( har kjent en del stikk i magen i dag, håper det bare er lille som har prøvd og grave seg mer på plass… også kjent på uggenhet.. og vært kjempe tissetrengt. Hehe

Fy søren… tørket mer rødt :( også slim.. skal det gå bra eller ikke?? :( utrolig kjipt å få en positiv test om gleden bare skal vare i 1 dag liksom :( har kjent en del stikk i magen i dag, håper det bare er lille som har prøvd og grave seg mer på plass… også kjent på uggenhet.. og vært kjempe tissetrengt. Hehe
Unødvendig med så mye stress i kombinasjon med positiv test :bag: håper det er helt uskyldig og slutter snarest ❤️

God morgen! 9/10 dpo idag. Klarte ikke holde meg igårkveld så tok en ny test. Hadde da gått på do 1,5 time tidligere og drukket en del vann og alkoholfritt på julebord. Synes streken er tydeligere eller?!

Vedlegg

• 20251205_223052.jpg
    20251205_223052.jpg
    1,1 MB · Visninger: 70
  • 20251205_223041.jpg
    20251205_223041.jpg
    1,4 MB · Visninger: 70
Åååh forstår du blir stressa! Men er jo normalt med festeblødning og/eller litt blod? Om det er slim så er ikke det mensen i hvertfall.. og du fikk jo positiv test? Bare fortsett å teste og følg med! Jeg har troa! ♥️

Jeg skrev rett over her, testa igårkveld igjen og streken er sterkere!! Men nesten biittelitt svakere igjen idag tidlig, så må følge med..
Åååååå!!! ❤️ gratulerer!!! Noen morgenurin er noe drit. Husk det. Haha jeg tok ny på urin nr 2 no. Var mer konsentrert og fikk sterkere strek ❤️

10/11 DPO. Testa med tidlig strips igårkveld og idag tidlig igjen. Helt lik strek som bildene over, ikke svakere men ikke særlig sterkere heller. Leste det kan ta noen dager før de blir sterkere og jeg skal ha mensen på torsdag, så tror jeg tar en testefri dag slik jeg sparer litt tester :) føler meg veldig gravid da. Det murrer og puppene er såre og tunge! (Og de er ikke store fra før akkurat, hehe. Typ b-cup) :)

10/11 DPO. Testa med tidlig strips igårkveld og idag tidlig igjen. Helt lik strek som bildene over, ikke svakere men ikke særlig sterkere heller. Leste det kan ta noen dager før de blir sterkere og jeg skal ha mensen på torsdag, så tror jeg tar en testefri dag slik jeg sparer litt tester :) føler meg veldig gravid da. Det murrer og puppene er såre og tunge! (Og de er ikke store fra før akkurat, hehe. Typ b-cup) :)
Spennende. ❤️ høres sent ut og ha IKM på torsdag når du allerede er 10/11 dpo no da. Men jeg er ikke noe ekspert på dette altså :p men jeg er jo 12 dpo og forventet mensen idag. Husker vi snakket om dette for litt siden. Men trodde det var vanlig med IKM rundt dpo 12 :)

Back
Topp