Hihi haha. TakkOi du kunne jo tester positivt for 2 dager siden du!;
Jeg setter deg rett på gravid jeg, wiiiii!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi haha. TakkOi du kunne jo tester positivt for 2 dager siden du!;
Jeg setter deg rett på gravid jeg, wiiiii!!!
Synes du også det altså? Lurte på om jeg bare innbilte meg det.. hjelpes.. må prøve igjen imorgen tidlig!!Det er helt klart synlig strek der![]()
![]()
Synes testen ser positiv ut! Ufint hvis den der er lurestrek, synes den er for tydelig til detSkrudde ned lysstyrken og da syntes jeg det kommer enda tydeligere fram? Blir spennende gjennom helga!

Men det er bare så vidt bitte litt, eller?Fy søren… tørket mer rødtogså slim.. skal det gå bra eller ikke??
utrolig kjipt å få en positiv test om gleden bare skal vare i 1 dag liksom
har kjent en del stikk i magen i dag, håper det bare er lille som har prøvd og grave seg mer på plass… også kjent på uggenhet.. og vært kjempe tissetrengt. Hehe
Unødvendig med så mye stress i kombinasjon med positiv testFy søren… tørket mer rødtogså slim.. skal det gå bra eller ikke??
har kjent en del stikk i magen i dag, håper det bare er lille som har prøvd og grave seg mer på plass… også kjent på uggenhet.. og vært kjempe tissetrengt. Hehe
håper det er helt uskyldig og slutter snarest Ja veldig!! Hadde vært fint om man bare kunne gledet seg, sånn bitte litt i det minste!Unødvendig med så mye stress i kombinasjon med positiv testhåper det er helt uskyldig og slutter snarest
![]()
Vanskelig og forklare.. men ved neste tørk var det litt brunt igjen.. sånn slim. Så får håpe vi er good!Men det er bare så vidt bitte litt, eller?
Åååh forstår du blir stressa! Men er jo normalt med festeblødning og/eller litt blod? Om det er slim så er ikke det mensen i hvertfall.. og du fikk jo positiv test? Bare fortsett å teste og følg med! Jeg har troa!Fy søren… tørket mer rødtogså slim.. skal det gå bra eller ikke??
Du er god! Tusen takk!Åååh forstår du blir stressa! Men er jo normalt med festeblødning og/eller litt blod? Om det er slim så er ikke det mensen i hvertfall.. og du fikk jo positiv test? Bare fortsett å teste og følg med! Jeg har troa!![]()
Jeg skrev rett over her, testa igårkveld igjen og streken er sterkere!! Men nesten biittelitt svakere igjen idag tidlig, så må følge med..Du er god! Tusen takk!
Hvordan går det med deg i dag??
Åååååå!!!Jeg skrev rett over her, testa igårkveld igjen og streken er sterkere!! Men nesten biittelitt svakere igjen idag tidlig, så må følge med..
Ååå tørr ikke tenke det er ekte enda jeg før jeg har to helt tydelige streker! Sykt spennende..! Så bra dine blir sterkere, vi får jo kanskje termin helt likt vi nå? Så gøy!Åååååå!!!gratulerer!!! Noen morgenurin er noe drit. Husk det. Haha jeg tok ny på urin nr 2 no. Var mer konsentrert og fikk sterkere strek
![]()
Åååå vil du at jeg skal sette deg på gravid?Jeg skrev rett over her, testa igårkveld igjen og streken er sterkere!! Men nesten biittelitt svakere igjen idag tidlig, så må følge med..

Skjønner det daÅåå tørr ikke tenke det er ekte enda jeg før jeg har to helt tydelige streker! Sykt spennende..! Så bra dine blir sterkere, vi får jo kanskje termin helt likt vi nå? Så gøy!![]()
Takk som spør! Jeg tørr ikke helt enda, må ha tydelige streker og være sikker på at mensen uteblirÅååå vil du at jeg skal sette deg på gravid?![]()
![]()
![]()
Spennende.10/11 DPO. Testa med tidlig strips igårkveld og idag tidlig igjen. Helt lik strek som bildene over, ikke svakere men ikke særlig sterkere heller. Leste det kan ta noen dager før de blir sterkere og jeg skal ha mensen på torsdag, så tror jeg tar en testefri dag slik jeg sparer litt testerføler meg veldig gravid da. Det murrer og puppene er såre og tunge! (Og de er ikke store fra før akkurat, hehe. Typ b-cup)
![]()