S Solskinnsbobla ☀️ Forumet er livet Novemberfnuggene 2023 I dag kl 11:32 #1.141 Kine 95 skrev: Oi du kunne jo tester positivt for 2 dager siden du!; Jeg setter deg rett på gravid jeg, wiiiii!!! Klikk for å utvide … Hihi haha. Takk
Kine 95 skrev: Oi du kunne jo tester positivt for 2 dager siden du!; Jeg setter deg rett på gravid jeg, wiiiii!!! Klikk for å utvide … Hihi haha. Takk
S Saga94 Forelsket i forumet Maiskolbene 2023 :-) I dag kl 12:36 #1.142 Kine 95 skrev: Det er helt klart synlig strek der Klikk for å utvide … Synes du også det altså? Lurte på om jeg bare innbilte meg det.. hjelpes.. må prøve igjen imorgen tidlig!!
Kine 95 skrev: Det er helt klart synlig strek der Klikk for å utvide … Synes du også det altså? Lurte på om jeg bare innbilte meg det.. hjelpes.. må prøve igjen imorgen tidlig!!
Ari ♡ 09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ♡ Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020 Augustmagi 2025 Søvnløs i september 2025 18 min siden #1.143 Saga94 skrev: Skrudde ned lysstyrken og da syntes jeg det kommer enda tydeligere fram? Blir spennende gjennom helga! Klikk for å utvide … Synes testen ser positiv ut! Ufint hvis den der er lurestrek, synes den er for tydelig til det
Saga94 skrev: Skrudde ned lysstyrken og da syntes jeg det kommer enda tydeligere fram? Blir spennende gjennom helga! Klikk for å utvide … Synes testen ser positiv ut! Ufint hvis den der er lurestrek, synes den er for tydelig til det