Kine 95
Elsker forumet
.
Kan jeg sette deg på gravid?
Jaaaa hurra!!!God morgenDagen startet veldig hyggelig for min del
Kan jeg sette deg på gravid?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa hurra!!!God morgenDagen startet veldig hyggelig for min del

Du er flink!Syns det er koselig å se på disse testene deres! Syns det derimot er kjedelig å vente på å finne ut hvordan min egen pp går, og jeg føler at det tar såååå lang tid! 6 dpo i dagSkal på julebord på lørdag, da er jeg vel 9 dpo, og jeg vet ikke om jeg skal ta test før eller ikke.

Åå, takk for engasjementet, så hyggelig.
Jaaaa hurra!!!![]()
Kan jeg sette deg på gravid?![]()
Hihihi!!Nå er ihvertfall EL-testen positiv! Vi hoppet i høyet igår så får prøve å få i gang noe sengeaktivitet ikveld også da. Spennende greier!
Får bare krysse fingrene for neste periode! Masse lykke til videre alle sammen
mensen varte bare i to dager, og I dag har jeg ikke blødd noen ting. Tror det var som sist etter første aborten, for lite «uterine lining» i livmor for egget å feste seg ordentlig i. Jeg har blødd mindre enn vanlig og ingen koagel, akkurat som sist! Krysser derfor fingrene for at det går neste gang 

Har pleid å få sånne todagers blødninger ved kjemisk. Hvordan fant du ut at det var for lite "uterine lining"? Tenker jeg skal ta en tur og sjekke diverse ting etter denne måneden herTitter innom dere selv om mensen kommensen varte bare i to dager, og I dag har jeg ikke blødd noen ting. Tror det var som sist etter første aborten, for lite «uterine lining» i livmor for egget å feste seg ordentlig i. Jeg har blødd mindre enn vanlig og ingen koagel, akkurat som sist! Krysser derfor fingrene for at det går neste gang
Har kjøpt meg 50 graviditetstester nå, tidlige og vanlige, og haugevis med eggløsningstester, jeg er klar
Ps! Det er black week tilbud på dette hos billige tester![]()

Er den ikke litt sterkere da? Du burde begynne å legge ut forrige test sammen med nyeste test, for vanskelig å sammenligne når jeg må bla 3 sider tilbake14 DPO her. Syns virkelig ikke at testene blir sterkere![]()
Tror bare fargen på streken har fordelt seg litt annerledes?hehe, godt poengEr den ikke litt sterkere da? Du burde begynne å legge ut forrige test sammen med nyeste test, for vanskelig å sammenligne når jeg må bla 3 sider tilbakeTror bare fargen på streken har fordelt seg litt annerledes?

Jeg har bare tenkt at det er det det må væreHar pleid å få sånne todagers blødninger ved kjemisk. Hvordan fant du ut at det var for lite "uterine lining"? Tenker jeg skal ta en tur og sjekke diverse ting etter denne måneden her![]()
rett og slett fordi blødningen er mye mindre enn min vanlige mens pleier å være, og uten koagel. Har derfor tenkt at det er ikke «nok fyll» inni der til at egget fester seg, fordi det kommer så lite ut ogsåSer tydelig stigning her jegOvertenker kanskje her, men er det bekymringsverdig at testene ikke stiger mer?
Lagt til kveld 11 DPO, 12 DPO, 13 DPO og 14 DPO.
Jeg måtte spørre chatgpt på mine egne hehe, og var visst nok vanlig at det ikke skyter fart før 14-16dpo. Også er det jo og litt individuelt. Men jeg ser tydelig stigning på dine!Hvis du opplever at du føler egget ikke «sitter» ville jeg forsøkt naturlig progesteronkrem som du får kjøpt hos helsekosten! Mange har god effekt av det, inkludert meg selv har hatt god effekt! Bare et tipsTitter innom dere selv om mensen kommensen varte bare i to dager, og I dag har jeg ikke blødd noen ting. Tror det var som sist etter første aborten, for lite «uterine lining» i livmor for egget å feste seg ordentlig i. Jeg har blødd mindre enn vanlig og ingen koagel, akkurat som sist! Krysser derfor fingrene for at det går neste gang
Har kjøpt meg 50 graviditetstester nå, tidlige og vanlige, og haugevis med eggløsningstester, jeg er klar
Ps! Det er black week tilbud på dette hos billige tester![]()

Haha jeg har ingen anelse på hvorfor det er sånn! Kanskje du har rett og at jeg har hatt dårlig livmorslimhinne hver gang jeg har hatt kjemisk. Det er veldig vanskelig å vite altsåJeg har bare tenkt at det er det det må værerett og slett fordi blødningen er mye mindre enn min vanlige mens pleier å være, og uten koagel. Har derfor tenkt at det er ikke «nok fyll» inni der til at egget fester seg, fordi det kommer så lite ut også
Har bare tenkt på det som eneste godenem med kjemisk. At man i det bare får en mild mensen