IKM uke 48 og 49

Syns det er koselig å se på disse testene deres! Syns det derimot er kjedelig å vente på å finne ut hvordan min egen pp går, og jeg føler at det tar såååå lang tid! 6 dpo i dag :nailbiting: Skal på julebord på lørdag, da er jeg vel 9 dpo, og jeg vet ikke om jeg skal ta test før eller ikke.
Du er flink! :hello2

Titter innom dere selv om mensen kom :angelic: mensen varte bare i to dager, og I dag har jeg ikke blødd noen ting. Tror det var som sist etter første aborten, for lite «uterine lining» i livmor for egget å feste seg ordentlig i. Jeg har blødd mindre enn vanlig og ingen koagel, akkurat som sist! Krysser derfor fingrene for at det går neste gang :love017

Har kjøpt meg 50 graviditetstester nå, tidlige og vanlige, og haugevis med eggløsningstester, jeg er klar :hilarious:

Ps! Det er black week tilbud på dette hos billige tester :Heartred:Heartred

14 DPO her. Syns virkelig ikke at testene blir sterkere:arghh:

Vedlegg

• IMG_5901.jpeg
    IMG_5901.jpeg
    530,9 KB · Visninger: 28
Titter innom dere selv om mensen kom :angelic: mensen varte bare i to dager, og I dag har jeg ikke blødd noen ting. Tror det var som sist etter første aborten, for lite «uterine lining» i livmor for egget å feste seg ordentlig i. Jeg har blødd mindre enn vanlig og ingen koagel, akkurat som sist! Krysser derfor fingrene for at det går neste gang :love017

Har kjøpt meg 50 graviditetstester nå, tidlige og vanlige, og haugevis med eggløsningstester, jeg er klar :hilarious:

Har pleid å få sånne todagers blødninger ved kjemisk. Hvordan fant du ut at det var for lite "uterine lining"? Tenker jeg skal ta en tur og sjekke diverse ting etter denne måneden her :pompus:

14 DPO her. Syns virkelig ikke at testene blir sterkere:arghh:
Er den ikke litt sterkere da? Du burde begynne å legge ut forrige test sammen med nyeste test, for vanskelig å sammenligne når jeg må bla 3 sider tilbake :smiley-ashamed004 Tror bare fargen på streken har fordelt seg litt annerledes?

Har pleid å få sånne todagers blødninger ved kjemisk. Hvordan fant du ut at det var for lite "uterine lining"? Tenker jeg skal ta en tur og sjekke diverse ting etter denne måneden her :pompus:
Jeg har bare tenkt at det er det det må være :smiley-ashamed004 rett og slett fordi blødningen er mye mindre enn min vanlige mens pleier å være, og uten koagel. Har derfor tenkt at det er ikke «nok fyll» inni der til at egget fester seg, fordi det kommer så lite ut også

Overtenker kanskje her, men er det bekymringsverdig at testene ikke stiger mer?

Lagt til kveld 11 DPO, 12 DPO, 13 DPO og 14 DPO.

Vedlegg

• IMG_5880.jpeg
    IMG_5880.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 32
  • IMG_5884.jpeg
    IMG_5884.jpeg
    653,4 KB · Visninger: 31
  • IMG_5896.jpeg
    IMG_5896.jpeg
    726 KB · Visninger: 31
  • IMG_5901.jpeg
    IMG_5901.jpeg
    530,9 KB · Visninger: 32
Overtenker kanskje her, men er det bekymringsverdig at testene ikke stiger mer?

Lagt til kveld 11 DPO, 12 DPO, 13 DPO og 14 DPO.
Ser tydelig stigning her jeg :joyful: Jeg måtte spørre chatgpt på mine egne hehe, og var visst nok vanlig at det ikke skyter fart før 14-16dpo. Også er det jo og litt individuelt. Men jeg ser tydelig stigning på dine!

Hvis du opplever at du føler egget ikke «sitter» ville jeg forsøkt naturlig progesteronkrem som du får kjøpt hos helsekosten! Mange har god effekt av det, inkludert meg selv har hatt god effekt! Bare et tips:joyful:

Jeg har bare tenkt at det er det det må være :smiley-ashamed004 rett og slett fordi blødningen er mye mindre enn min vanlige mens pleier å være, og uten koagel. Har derfor tenkt at det er ikke «nok fyll» inni der til at egget fester seg, fordi det kommer så lite ut også
Haha jeg har ingen anelse på hvorfor det er sånn! Kanskje du har rett og at jeg har hatt dårlig livmorslimhinne hver gang jeg har hatt kjemisk. Det er veldig vanskelig å vite altså :facepalm: Har bare tenkt på det som eneste godenem med kjemisk. At man i det bare får en mild mensen :smiley-ashamed004

Back
Topp