IKM uke 48 og 49

Jeg skal på konsert på fredag!!
Burde jeg ta resorb? Haha
Jeg tenker og ta noen øl :) og elektrolytter? Hva tenker du da?
Resorb er elektrolytter :) Det er bare at noen elektrolytter har en del karbohydrater og tullegreier i seg, mens Resorb er graviditetsvennlig. Men den binder vannet slik at du ikke mister like mye vann når du drikker alkohol. Ergo holder du deg mer hydrert :happy:

Tok en test til i kveld, og streken var ca samme styrke, glemte selvfølgelig å ta bilde av den innenfor tiden. Men så på den igjen etter den hadde liggi en stund og da er den mer synlig! Måtte sjekke de andre testene og det samme har skjedd med dem. Det kan jo ikke komme tullestrek på alle testene? :nailbiting: Er bare redd de er for svake! Vis vedlegget 474821
Den her er jo kjempe tydelig positiv! Hurra du er gravid! :hello2 Skal jeg sette deg på gravid? :excited001

Resorb er elektrolytter :) Det er bare at noen elektrolytter har en del karbohydrater og tullegreier i seg, mens Resorb er graviditetsvennlig. Men den binder vannet slik at du ikke mister like mye vann når du drikker alkohol. Ergo holder du deg mer hydrert :happy:
Nice! Har ikke tenkt og drikke mye for og si det sånn! Men da skal jeg teste det :D

Gjett om jeg skal kjøpe det da! Tusen takk for tips

Over 37 igjen! :hello2
1000014849.jpg

Den har jo blitt sterkere den?! Fikk melding om at de digitale testene jeg har bestilt kom i dag, så skal ta en etterpå. Hvis den også slår ut kan jeg settes på gravid :nailbiting:
IMG_7046.jpeg

En annen tilfeldighet som slo meg litt av banen på mandag, jeg fikk mail fra billig-tester om at pakken jeg hadde bestilt var pakket og klart for sending. Så stod navnet på den ansatte som hadde pakka, og det var samme navn som engledatteren vår heter, og kun timer etterpå slo første positive testen ut. Jeg er ikke troende på noe som helst vis, men det føltes som en dypere betydning :Heartred

Den har jo blitt sterkere den?! Fikk melding om at de digitale testene jeg har bestilt kom i dag, så skal ta en etterpå. Hvis den også slår ut kan jeg settes på gravid :nailbiting:
Vis vedlegget 474830

En annen tilfeldighet som slo meg litt av banen på mandag, jeg fikk mail fra billig-tester om at pakken jeg hadde bestilt var pakket og klart for sending. Så stod navnet på den ansatte som hadde pakka, og det var samme navn som engledatteren vår heter, og kun timer etterpå slo første positive testen ut. Jeg er ikke troende på noe som helst vis, men det føltes som en dypere betydning :Heartred
Ååååå :( det var jo litt fint da. Fint og trist på en gang!!!
Gratulerer med positiv test ❤️

Back
Topp