Kine 95
Elsker forumet
Resorb er elektrolytterJeg skal på konsert på fredag!!
Burde jeg ta resorb? Haha
Jeg tenker og ta noen ølog elektrolytter? Hva tenker du da?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Resorb er elektrolytterJeg skal på konsert på fredag!!
Burde jeg ta resorb? Haha
Jeg tenker og ta noen ølog elektrolytter? Hva tenker du da?

Den her er jo kjempe tydelig positiv! Hurra du er gravid!Tok en test til i kveld, og streken var ca samme styrke, glemte selvfølgelig å ta bilde av den innenfor tiden. Men så på den igjen etter den hadde liggi en stund og da er den mer synlig! Måtte sjekke de andre testene og det samme har skjedd med dem. Det kan jo ikke komme tullestrek på alle testene?Er bare redd de er for svake! Vis vedlegget 474821
Skal jeg sette deg på gravid? 
Nice! Har ikke tenkt og drikke mye for og si det sånn! Men da skal jeg teste detResorb er elektrolytterDet er bare at noen elektrolytter har en del karbohydrater og tullegreier i seg, mens Resorb er graviditetsvennlig. Men den binder vannet slik at du ikke mister like mye vann når du drikker alkohol. Ergo holder du deg mer hydrert
![]()
Føler det er litt lureri siden den er tørket og bilde er etter lesetidenDen her er jo kjempe tydelig positiv! Hurra du er gravid!Skal jeg sette deg på gravid?
![]()
Må ta en til i morgen før jeg tør å tro på det 
Gjett om jeg skal kjøpe det da! Tusen takk for tipsResorb er elektrolytterDet er bare at noen elektrolytter har en del karbohydrater og tullegreier i seg, mens Resorb er graviditetsvennlig. Men den binder vannet slik at du ikke mister like mye vann når du drikker alkohol. Ergo holder du deg mer hydrert
![]()

ÅååååDen har jo blitt sterkere den?! Fikk melding om at de digitale testene jeg har bestilt kom i dag, så skal ta en etterpå. Hvis den også slår ut kan jeg settes på gravid
Vis vedlegget 474830
En annen tilfeldighet som slo meg litt av banen på mandag, jeg fikk mail fra billig-tester om at pakken jeg hadde bestilt var pakket og klart for sending. Så stod navnet på den ansatte som hadde pakka, og det var samme navn som engledatteren vår heter, og kun timer etterpå slo første positive testen ut. Jeg er ikke troende på noe som helst vis, men det føltes som en dypere betydning![]()
Skjønner meg ikke på kroppen min!Samme her! Slitsomt, men vi må vel bare smøre oss med tålmodighetIngen positive tester og ingen TRSkjønner meg ikke på kroppen min!

Gratulerer så mye! Så gøyGod morgenDagen startet veldig hyggelig for min del
Skal på julebord på lørdag, da er jeg vel 9 dpo, og jeg vet ikke om jeg skal ta test før eller ikke.Blær ja! Skulle bare eid litt ekstra tålmodighet nå, hahaSamme her! Slitsomt, men vi må vel bare smøre oss med tålmodighet![]()

Tusen takkGratulerer så mye! Så gøy![]()
Får prøve igjen i kveld.