IKM UKE 48❤️

Sterkere strek! Gråter omtrent jeg nå:Heartred
20231129_135445.jpg

Er det fler enn meg som stresser mer enn jeg burde med at strekene ikke er like sterke som «alle» andre sine tester når de var like langt på vei? Kjenner jeg såvidt klarer å melde meg inn i termingrupper eller i det hele tatt tenke at jeg er gravid.. For en pånkjennelse for både hode og kropp dette er :(

Er det fler enn meg som stresser mer enn jeg burde med at strekene ikke er like sterke som «alle» andre sine tester når de var like langt på vei? Kjenner jeg såvidt klarer å melde meg inn i termingrupper eller i det hele tatt tenke at jeg er gravid.. For en pånkjennelse for både hode og kropp dette er :(
Er rett der med deg :hug003
Tror det ikke før jeg har frisk og fin baby i armene.
Når er det du har ikm?

Ja det gjør det.. Streken min har blitt sterkere og jeg har fått 1-2 på clear blue igår. Venter med å teste digital igjen til lørdag❤️
At testen din har blitt sterkere er jo et knallbra tegn! Satser på at dette er terminspire :love017 :Heartred

Smyger. Skjønner ingenting her. Fikk baby i mai, ikke kjent noe eggløsning, ikke fått tr heller etter fødsel. Tester allikevel ca 1 gang pr mnd intil jeg får regelmessig syklus for å utelukke graviditet. Fikk denne testen mandag, blenda hvite tester i går og i dag. Den streken er jo rosa eller er det bare meg????? (Kommer kanskje litt dårlig fram på bildet) Kan testen være defekt? :dead: finnes det andre årsaker til slik test? Om det er kjemisk svangerskap burde vel tr komme nå snart? Vil komme i syklus så jeg kan begynne å planlegge nestemann :hilarious:
Vis vedlegget 421003Vis vedlegget 421003
Det er babyplan sin lureres. Kommet over den et par ganger. Tolk den som negativ :)

Back
Topp