Tusen takk og gode klemmer tilbakeDumme skyggestreker som gir håp! Sender deg mange gode klemmer og masse lykke til neste runde![]()
Vi er visst mange som har fått falske forhåpninger denne runden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk og gode klemmer tilbakeDumme skyggestreker som gir håp! Sender deg mange gode klemmer og masse lykke til neste runde![]()

Gratulerer så mye!!!! Den lille streken der fanga den jaggu meg opp…. Så håper den blir værende!!
Vis vedlegget 420937
krysser alle fingrer for fin stigning videreSå kjedelig!Så ut som en skyggestrek jeg fikk i går kveld… ingenting i dag… øverste fra i går og nederst nå……

IKM52?Jeg har ikke fått tr enda, men tenker jeg så smått flytter meg over i ny IKM-gruppe.
Men jeg følger fortsatt litt med her inne, og håper alle streker og spirer blir værende![]()
Ja, det blir detIKM52?

Fantastisk!Finally!!♡♡♡
Endelig to streker på testene etter 15 PP!
Hva synes dere om strekene 13 dpo??
Det gir håp til oss andre som også har prøvd en stund. Veldig fin strek
Gratulerer!Ja, vi krysser det som krysses kan for detJa, det blir det
Tenk så koselig det hadde blitt med positiv test i romjulen da!![]()
Mange dpo?Hmm, skulle ikke teste mer i dag, men fikk plutselig hvitt lotion aktig utflod, pleier ikke å ha det før tr, så måtte ta en test. Fikk denne![]()
Jeg ser strek
Det er så vondt. Og så Make Sure da. Trodde de var trygge, derfor jeg bytta over fra BP. Men som flere nevner, kan det ha vert kjemisk? Opplevd noe lignende for en liten stund siden.

Tusen takkTusen takk og gode klemmer tilbake
Vi er visst mange som har fått falske forhåpninger denne runden![]()

Har du testet igjen i dag?Her har det skjedd en hel masse da! Så synd at det har vært så mange skyggestreker denne rundenDet er så vondt. Og så Make Sure da. Trodde de var trygge, derfor jeg bytta over fra BP. Men som flere nevner, kan det ha vert kjemisk? Opplevd noe lignende for en liten stund siden.
Gratulerer til alle som har fått sine positive tester! Gu' er jeg glad på deres vegne altså, ord er for fattige![]()
Måtte de alle være terminspirer som ankommer friske og fine i løpet sensommeren![]()
Jeg også har testet positivt 12 dpo før, så fortsatt litt håpMan lever liksom i håpet . For jeg er 11DPO nå og har testa positiv 12.![]()

Ja det var detTusen takk og gode klemmer tilbake
Vi er visst mange som har fått falske forhåpninger denne runden![]()
Ja! Enig.. det var det jeg også tenkte! Men frem til TR er det lov å håpe litt enda?Tusen takkja utrolig mange, var en stund det virker som om nesten alle skulle inn i august også ender det sånn her...
![]()
Absolutt fortsatt håpJa! Enig.. det var det jeg også tenkte! Men frem til TR er det lov å håpe litt enda?![]()

Har kjøpt tester og skal ta når jeg har holdt meg en stund til. 13 dpo og ikm i dag. Ingen TR ennå så håpet vokserHar du testet igjen i dag?![]()

Ooooh jeg er så glad på dine vegne!! Nå får hun bare holde seg vekk!Har kjøpt tester og skal ta når jeg har holdt meg en stund til. 13 dpo og ikm i dag. Ingen TR ennå så håpet vokser![]()
blir spennende å se de neste testene