IKM UKE 48❤️

Tusen takk har ikke helt trua denne gangen altså. Men er så frustrerende når alt peker i alle retninger.
Håper streken din dukker opp sterk og fin nå snart! Du skal inn på august du jo❤️
Kjenner trua er veldig vinglete her selv :wacky: og ingen symptomer å gå etter heller nå når jeg tar progesteron så er ganske frustrert. Vil bare ha svar nåååå, er så lei av venting! :hilarious: takk i like måte! Vi skal begge inn på august! Fylle siden med prat om kaffe og annet rart :hilarious::happy093.

Håper det går veien❤️
Håper jeg også! ❤️ Og kjenner meg igjen i følelsen av å ikke tro helt på det, den varer en stund. Sist hadde jeg den positive testen liggende fremme på badet lenge for jeg klarte ikke helt å skjønne at det faktisk var sant, så gikk og kikket på den hele tiden :hilarious:

Håper jeg også! ❤️ Og kjenner meg igjen i følelsen av å ikke tro helt på det, den varer en stund. Sist hadde jeg den positive testen liggende fremme på badet lenge for jeg klarte ikke helt å skjønne at det faktisk var sant, så gikk og kikket på den hele tiden :hilarious:
Jeg kommer til å være den som tester hver eneste dag bare for å se den ene streken komme:chicken: er jo så unødvendig men guuuud så gøy å se!❤️

Jeg er på jobb å må tisse . Men siden jeg tisse på så kort urin på mårran , så føler jeg for å spare :nailbiting: Jeg er ferdig 12 tiden , hjelpes ….også så jævlig skuffa over blenda idag og skygger i går :arghh: 9DPO
Samme her, rart at det har skjedd begge egentlig, burde ikke være lov med skygger og så blenda dagen etterpå. Hadde skikkelig håp om at de skulle være tydeligere her i dag, 9dpo. Men er fortsatt tidlig, fortsatt håp for oss ☺️❤️

Sitter på jobb med bind på, klar for at jeg skal begynne å blø når som helst da jeg har skikkelig menssmerter. Går ut på dass, drar ned buksa, og fortsatt ingenting :hilarious:
Jeg forstår ingenting, det er så intenst at jeg ikke kan forstå at jeg ikke blør enda, og fire dager i strekk!
Får inderlig håpe det er et godt tegn da, og at TR holder seg milevis unna :nailbiting:

Sitter på jobb med bind på, klar for at jeg skal begynne å blø når som helst da jeg har skikkelig menssmerter. Går ut på dass, drar ned buksa, og fortsatt ingenting :hilarious:
Jeg forstår ingenting, det er så intenst at jeg ikke kan forstå at jeg ikke blør enda, og fire dager i strekk!
Får inderlig håpe det er et godt tegn da, og at TR holder seg milevis unna :nailbiting:
Samme her. I dag har jeg skikkelige menssmerter. Var svake i går kveld. Men null blod. Krysser fingrene for oss. Hvor mange dpo er du?

Ok, hjelp!! Jeg tok denne akkurat nå, synes det kanskje er noe på easy@home?
1000037498.jpg

Samme her. I dag har jeg skikkelige menssmerter. Var svake i går kveld. Men null blod. Krysser fingrene for oss. Hvor mange dpo er du?
Masse mensmurringer i dagesvis her også, fra 5 dpo ca. Smerter i rygg og hele bekkenet lissom.. fortsatt ikke noe blod her heller

Samme her, rart at det har skjedd begge egentlig, burde ikke være lov med skygger og så blenda dagen etterpå. Hadde skikkelig håp om at de skulle være tydeligere her i dag, 9dpo. Men er fortsatt tidlig, fortsatt håp for oss ☺️❤️
Ja det er masse håp igjen hehe men nå trøster jeg meg med at jeg hadde tissa 30 min tidligere , så den var ganske tynn håper jeg . Så tisser ny når jeg kommer hjem . Må så tisse nå vet du hehe

Back
Topp