Haha, godt jeg ikke er aleneHar en fireåring så skjønner hva du mener haha![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, godt jeg ikke er aleneHar en fireåring så skjønner hva du mener haha![]()

Kjenner trua er veldig vinglete her selvTusen takk har ikke helt trua denne gangen altså. Men er så frustrerende når alt peker i alle retninger.
Håper streken din dukker opp sterk og fin nå snart! Du skal inn på august du jo![]()
og ingen symptomer å gå etter heller nå når jeg tar progesteron så er ganske frustrert. Vil bare ha svar nåååå, er så lei av venting!
takk i like måte! Vi skal begge inn på august! Fylle siden med prat om kaffe og annet rart 

Ja det kan du, dette er skummelt!Dette ser jo veldig lovende ut! GratulererSkal jeg flytte deg over på gravid?

Og tusen takkDette ser jo veldig lovende ut! GratulererSkal jeg flytte deg over på gravid?

Håper det går veienI starten stiger de litt saktere fordi det er lite mengde hormon tilstede, jeg synes den der ser bra ut for 13dpo![]()
Håper jeg også!Håper det går veien![]()

Jeg kommer til å være den som tester hver eneste dag bare for å se den ene streken kommeHåper jeg også!Og kjenner meg igjen i følelsen av å ikke tro helt på det, den varer en stund. Sist hadde jeg den positive testen liggende fremme på badet lenge for jeg klarte ikke helt å skjønne at det faktisk var sant, så gikk og kikket på den hele tiden
![]()
er jo så unødvendig men guuuud så gøy å se!Samme herJeg kommer til å være den som tester hver eneste dag bare for å se den ene streken kommeer jo så unødvendig men guuuud så gøy å se!
![]()
hvis det klaffer for meg nå 

Jeg er ferdig 12 tiden , hjelpes ….også så jævlig skuffa over blenda idag og skygger i går
9DPOLå oppe og så på line progression videoer på tiktok, gledet meg så masse til å teste idag at jeg våknet flere ganger i nattSamme herhvis det klaffer for meg nå
![]()
Vi er gale alle mann!!Samme her, rart at det har skjedd begge egentlig, burde ikke være lov med skygger og så blenda dagen etterpå. Hadde skikkelig håp om at de skulle være tydeligere her i dag, 9dpo. Men er fortsatt tidlig, fortsatt håp for ossJeg er på jobb å må tisse . Men siden jeg tisse på så kort urin på mårran , så føler jeg for å spareJeg er ferdig 12 tiden , hjelpes ….også så jævlig skuffa over blenda idag og skygger i går
9DPO

Samme her. I dag har jeg skikkelige menssmerter. Var svake i går kveld. Men null blod. Krysser fingrene for oss. Hvor mange dpo er du?Sitter på jobb med bind på, klar for at jeg skal begynne å blø når som helst da jeg har skikkelig menssmerter. Går ut på dass, drar ned buksa, og fortsatt ingenting
Jeg forstår ingenting, det er så intenst at jeg ikke kan forstå at jeg ikke blør enda, og fire dager i strekk!
Får inderlig håpe det er et godt tegn da, og at TR holder seg milevis unna![]()
Kan skimte noe!!Ok, hjelp!! Jeg tok denne akkurat nå, synes det kanskje er noe på easy@home?Vis vedlegget 420727
Sitter på jobb med bind på, klar for at jeg skal begynne å blø når som helst da jeg har skikkelig menssmerter. Går ut på dass, drar ned buksa, og fortsatt ingenting
Jeg forstår ingenting, det er så intenst at jeg ikke kan forstå at jeg ikke blør enda, og fire dager i strekk!
Får inderlig håpe det er et godt tegn da, og at TR holder seg milevis unna![]()
Masse mensmurringer i dagesvis her også, fra 5 dpo ca. Smerter i rygg og hele bekkenet lissom.. fortsatt ikke noe blod her hellerSamme her. I dag har jeg skikkelige menssmerter. Var svake i går kveld. Men null blod. Krysser fingrene for oss. Hvor mange dpo er du?
Ja det er masse håp igjen hehe men nå trøster jeg meg med at jeg hadde tissa 30 min tidligere , så den var ganske tynn håper jeg . Så tisser ny når jeg kommer hjem . Må så tisse nå vet du heheSamme her, rart at det har skjedd begge egentlig, burde ikke være lov med skygger og så blenda dagen etterpå. Hadde skikkelig håp om at de skulle være tydeligere her i dag, 9dpo. Men er fortsatt tidlig, fortsatt håp for oss![]()