IKM UKE 48❤️

Ja det er masse håp igjen hehe men nå trøster jeg meg med at jeg hadde tissa 30 min tidligere , så den var ganske tynn håper jeg . Så tisser ny når jeg kommer hjem . Må så tisse nå vet du hehe
Ja da ligger vel forklaringen der hehe ❤️ haha ja det skjønner jeg godt! Hold ut! Tenk på det konsentrerte tisset :hilarious::happy093.

Jeg er på jobb å må tisse . Men siden jeg tisse på så kort urin på mårran , så føler jeg for å spare :nailbiting: Jeg er ferdig 12 tiden , hjelpes ….også så jævlig skuffa over blenda idag og skygger i går :arghh: 9DPO
Jeg kjenner meg veldig igjen i skuffelsen din, men vi MÅ bare minne oss selv på at 9 dpo fortsatt er tidlig :Heartred
Ok, hjelp!! Jeg tok denne akkurat nå, synes det kanskje er noe på easy@home?Vis vedlegget 420727
Jeg ser på den nederste! :wav

Jeg kjenner meg veldig igjen i skuffelsen din, men vi MÅ bare minne oss selv på at 9 dpo fortsatt er tidlig :Heartred

Jeg ser på den nederste! :wav
Jeg ser også på den nederste!!
Iiih det er så gøy at flere ser!! :happy093:love017 Jeg lider kraftig av streksyn så stoler ikke på meg selv :hilarious: håper det ikke er en tullestrek nå! Synes det er rart at i går ga babyplan og den gir ikke i dag, og omvendt :hilarious:

Hei❤️ veldig ny her!!! IKM 1 desember, så 3-4 dager ting mensen, masse murringer i korsryggen og mensmurringer.. tatt tester vær dag men alle negative.. er alt håp ute da? Burde det kanskje ha syntes noe strek? Bortskjemt for med sønnen min fant jeg det ikke ut før jeg var 5 uker, trengte ikke bli helt testegal siste testen tatt i dag, ultratidlig test, men vet ikke hvor pålitelig de er? Aldei brukt før

Vedlegg

• IMG_0887.jpeg
    IMG_0887.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 116
Hei❤️ veldig ny her!!! IKM 1 desember, så 3-4 dager ting mensen, masse murringer i korsryggen og mensmurringer.. tatt tester vær dag men alle negative.. er alt håp ute da? Burde det kanskje ha syntes noe strek? Bortskjemt for med sønnen min fant jeg det ikke ut før jeg var 5 uker, trengte ikke bli helt testegal siste testen tatt i dag, ultratidlig test, men vet ikke hvor pålitelig de er? Aldei brukt før
Velkommen ❤️ håpet er absolutt ikke ute ☺️ det er mange som ikke får positiv test før f.eks. 12 dpo eller ved IKM. De testene har jeg veldig god erfaring med i hvertfall, tror de er til å stole på, men de slår ikke ut like tidlig som noen av strimlene etter min erfaring. Selvom den viser negativ nå så kan du fortsatt være gravid ☺️

Kjenner trua er veldig vinglete her selv :wacky: og ingen symptomer å gå etter heller nå når jeg tar progesteron så er ganske frustrert. Vil bare ha svar nåååå, er så lei av venting! :hilarious: takk i like måte! Vi skal begge inn på august! Fylle siden med prat om kaffe og annet rart :hilarious::happy093.
Helt enig! Ut av uvitenhet NÅ :hilarious:
Hehe, kaffepraten må til:joyful: Sent på hvordan det blir med kaffelyst/aversjon neste gang spira sitter:angelic:

Back
Topp