IKM UKE 48❤️

Helt enig! Ut av uvitenhet NÅ :hilarious:
Hehe, kaffepraten må til:joyful: Sent på hvordan det blir med kaffelyst/aversjon neste gang spira sitter:angelic:
Når tenkte du å teste igjen? Her har jeg tatt helt av :hilarious: Ja det er jeg veldig spent på også! Håper ikke jeg får aversjon for det, liker så godt å ta meg en kopp på morran :happy: men ofrer den lett for å få ei spire som sitter altså :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_5080.jpeg
    IMG_5080.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 109
  • IMG_5081.jpeg
    IMG_5081.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 111
Og jeg må SÅ tisse! Ikke 3 timer siden jeg gikk sist engang og har bare drukket 1 glass vann (prøver å holde meg for ny test i ettermiddag) :inpain::hilarious:

Jeg har hatt relativt sterke menssmerter siden 5 dpo nå, føler hele tiden at tanta kommer, kan ikke huske å ha hatt den sånn noen gang, så kroppen jobber nok med et eller annet...men om den klarer å holde fast på dette egget, er en annen sak :nailbiting:
Er jo til å bli smårar av for er jo vanskelig å skille da, kjennes jo skikkelig ut som hun kommer, hele tiden :hilarious: men har hatt det sånn 5 ganger nå så føles mer som et symptom igrunn (én av de gangene ble det barn). ☺️ ja, det er en annen sak... Håper de klamrer seg fast hos oss begge nå helt frem til termin :smiley-angelic001❤️

Testen ble utvanna allikevel :hilarious: kunne ikke vente lenger, men sånn ble de nå da ihvertfall, litt over 3 timers holding
1000037525.jpg

Back
Topp