Skimter på den i midten , det var vel vanlig bp test . Skal opp å se på ugyldig test å se om det er noe nåSynes kanskje jeg kan skimte noe på den blå og den øverste babyplan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter på den i midten , det var vel vanlig bp test . Skal opp å se på ugyldig test å se om det er noe nåSynes kanskje jeg kan skimte noe på den blå og den øverste babyplan

Men jeg er dronninga av streksyn altså så bare ha det i menteSkimter på den i midten , det var vel vanlig bp test . Skal opp å se på ugyldig test å se om det er noe nå![]()

Når tenkte du å teste igjen? Her har jeg tatt helt avHelt enig! Ut av uvitenhet NÅ
Hehe, kaffepraten må tilSent på hvordan det blir med kaffelyst/aversjon neste gang spira sitter
![]()
Ja det er jeg veldig spent på også! Håper ikke jeg får aversjon for det, liker så godt å ta meg en kopp på morran
men ofrer den lett for å få ei spire som sitter altså 

Bare si du har uviLøper ut på dass hver gang jeg får menskramper SIKKER på at NÅ renner blodet, men nei da, ingenting...
De på jobb må jo begynne å lure på hvorfor jeg "tisser" så mye..![]()

Samme her!Nå murrer det helt ekstremt her![]()
Samme her …. Jeg røyk jo en diggi test daNå murrer det helt ekstremt her![]()

Samme her!
Håper det ikke er tante!!Samme her …. Jeg røyk jo en diggi test da![]()

Jeg har hatt relativt sterke menssmerter siden 5 dpo nå, føler hele tiden at tanta kommer, kan ikke huske å ha hatt den sånn noen gang, så kroppen jobber nok med et eller annet...men om den klarer å holde fast på dette egget, er en annen sakHåper det ikke er tante!!![]()

Er jo til å bli smårar av for er jo vanskelig å skille da, kjennes jo skikkelig ut som hun kommer, hele tidenJeg har hatt relativt sterke menssmerter siden 5 dpo nå, føler hele tiden at tanta kommer, kan ikke huske å ha hatt den sånn noen gang, så kroppen jobber nok med et eller annet...men om den klarer å holde fast på dette egget, er en annen sak![]()
men har hatt det sånn 5 ganger nå så føles mer som et symptom igrunn (én av de gangene ble det barn). 
Jeg er så tørst , så drikker altfor myeOg jeg må SÅ tisse! Ikke 3 timer siden jeg gikk sist engang og har bare drukket 1 glass vann (prøver å holde meg for ny test i ettermiddag)![]()

Håper ikke det . Sist murra det lengre enn normalt før tanta komHåper det ikke er tante!!![]()
Jeg også er helt vilt tørst! Var tortur å bare kunne drikke det éne glassetJeg er så tørst , så drikker altfor mye![]()

Så du har som eksempel, sånn her steg testene mine med datteren min. Det gikk ganske tregt i starten13dpo, hcg test og lh test idagLitt redd for at det er for svake streker jeg ser, men jeg er jo redd alt
![]()
Er det noe på den nederste ? Synes jeg serTesten ble utvanna allikevelkunne ikke vente lenger, men sånn ble de nå da ihvertfall, litt over 3 timers holding
Vis vedlegget 420763

vedda 1000 spenn hahaha på at mensen ikke kom …Ja nå synes jeg jeg har sett på flere... Så noe må det vel være?Er det noe på den nederste ? Synes jeg ser![]()