Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker, ser uten å måtte zoomeTok en tidlig test fra metode, er 11 dpo idag.. jeg synes jeg ser en liten svaaaak strek, men tror det er innbilning..Vis vedlegget 420497

Jeg kan skimte noe her ja!Tok en tidlig test fra metode, er 11 dpo idag.. jeg synes jeg ser en liten svaaaak strek, men tror det er innbilning..Vis vedlegget 420497

Åh så godt å høre <3 håååååper det blir sterkere i morgen og at det i det hele tatt er noe <3Sniker, ser uten å måtte zoome![]()
Ber til høyere makter nå!Jeg kan skimte noe her ja!![]()

Jeg ser strek!Tok en tidlig test fra metode, er 11 dpo idag.. jeg synes jeg ser en liten svaaaak strek, men tror det er innbilning..Vis vedlegget 420497
Det fikk jeg og følelsen av 7 dpo7dpo, i dag føler jeg så det ikke har gått veien. Én dag igjen til testing men føler meg nesten sikker på at det ikke går. Har litt sånn mensenlignende smerter i dag og håper ikke det betyr at progesteronet ikke funker og at mensen kommer 8 eller 9 dpo![]()

Ser denDet fikk jeg og følelsen av 7 dpo
Nesten så jeg ikke vil teste for da slipper jeg å forholde meg til det
Får håpe progresteronet gjør susen for deg ihvertfall![]()

Kjenner meg godt igjen i den tankenSer denher slo det ut andre veien, jeg sprakk på testinga, det var jo bare helt unødvendig, ikke første morgenurin engang og skikkelig utvanna
![]()
Vis vedlegget 420505
Takk, håper dethåper også vi begge tar feil!!
Har sittet der 7-8 dpo med den helt lyselyse gule urinen og den uåpna tespakken i hånda og tenker; men jeg har jo funnet fram testen da... Og så åpner jeg den, får blenda resultat og blir litt skuffa
Hjelpes altsåDet kan det være, jeg fikk ikke utslag før 12 dpo på en graviditetEr det normalt å ha så svakt utslag 11dpo?
Hahaha ja altså det er helt vilt hvordan kroppen bare tar over (eller egentlig hodet da)Kjenner meg godt igjen i den tankenHar sittet der 7-8 dpo med den helt lyselyse gule urinen og den uåpna tespakken i hånda og tenker; men jeg har jo funnet fram testen da... Og så åpner jeg den, får blenda resultat og blir litt skuffa
Hjelpes altså
Nei, satser på at følelsen av at det ikke har gått bare er en form for beskyttelse mot skuffelse for oss begge![]()

men svingende humør er jo også et symptom da
Jeg har hatt veldig kort lutealfase i det siste, så tviler ikke på at mensen kan komme på 8-9dpo..Jeg må ofte korrigere de i premom selvom de er sterkeLa den inn i premom, la den inn som negativ. Herregud jeg blir SPRØ!!
Humørsvingninger er alltid et godt tegnHahaha ja altså det er helt vilt hvordan kroppen bare tar over (eller egentlig hodet da)
Satser på det, det er mye muligorker ikke at det ikke skal gå. Blir skikkelig deppa allerede av tanken på at det kanskje ikke har gått lissom. Æh... Blir helt matt av meg selv her
men svingende humør er jo også et symptom da
Tenkte du å teste i dag eller blir det i morgen?
Og 7 dpo er tidlig da, håper du får strekn om noen få dager

Hold oss oppdatert daHumørsvingninger er alltid et godt tegnOg 7 dpo er tidlig da, håper du får strekn om noen få dager
Jeg tester nok om noen timer, krysser alt jeg har selv om jeg har fått negativ test 9 dpo og likevel vært gravid
Er småkvalm og ganske svimmel i dag. Blir skikkelig kjipt om det bare er pms![]()