IKM UKE 48❤️

Tok en tidlig test fra metode, er 11 dpo idag.. jeg synes jeg ser en liten svaaaak strek, men tror det er innbilning..:(
image.jpg

Jeg klarte ikke å holde meg og tok en tidligtest i dag, 7dpo :hilarious: Helt idiotisk I know, den var så negativ at test-streken var hvitlaughing6

Vedlegg

• IMG_7410.jpeg
    IMG_7410.jpeg
    727 KB · Visninger: 79
7dpo, i dag føler jeg så det ikke har gått veien. Én dag igjen til testing men føler meg nesten sikker på at det ikke går. Har litt sånn mensenlignende smerter i dag og håper ikke det betyr at progesteronet ikke funker og at mensen kommer 8 eller 9 dpo :sorry:
Det fikk jeg og følelsen av 7 dpo:sorry:
Nesten så jeg ikke vil teste for da slipper jeg å forholde meg til det:bag:

Får håpe progresteronet gjør susen for deg ihvertfall❤️

Det fikk jeg og følelsen av 7 dpo:sorry:
Nesten så jeg ikke vil teste for da slipper jeg å forholde meg til det:bag:

Får håpe progresteronet gjør susen for deg ihvertfall❤️
Ser den ❤️ her slo det ut andre veien, jeg sprakk på testinga, det var jo bare helt unødvendig, ikke første morgenurin engang og skikkelig utvanna:hilarious: :facepalm:
1000037334.jpg

Takk, håper det ❤️ håper også vi begge tar feil!!

Ser den ❤️ her slo det ut andre veien, jeg sprakk på testinga, det var jo bare helt unødvendig, ikke første morgenurin engang og skikkelig utvanna:hilarious: :facepalm:
Vis vedlegget 420505

Takk, håper det ❤️ håper også vi begge tar feil!!
Kjenner meg godt igjen i den tanken:hilarious: Har sittet der 7-8 dpo med den helt lyselyse gule urinen og den uåpna tespakken i hånda og tenker; men jeg har jo funnet fram testen da... Og så åpner jeg den, får blenda resultat og blir litt skuffa:hilarious::bag: Hjelpes altsåo_O

Nei, satser på at følelsen av at det ikke har gått bare er en form for beskyttelse mot skuffelse for oss begge❤️

Kjenner meg godt igjen i den tanken:hilarious: Har sittet der 7-8 dpo med den helt lyselyse gule urinen og den uåpna tespakken i hånda og tenker; men jeg har jo funnet fram testen da... Og så åpner jeg den, får blenda resultat og blir litt skuffa:hilarious::bag: Hjelpes altsåo_O

Nei, satser på at følelsen av at det ikke har gått bare er en form for beskyttelse mot skuffelse for oss begge❤️
Hahaha ja altså det er helt vilt hvordan kroppen bare tar over (eller egentlig hodet da) :hilarious:

Satser på det, det er mye mulig ❤️❤️ orker ikke at det ikke skal gå. Blir skikkelig deppa allerede av tanken på at det kanskje ikke har gått lissom. Æh... Blir helt matt av meg selv her :hilarious: men svingende humør er jo også et symptom da :p

Tenkte du å teste i dag eller blir det i morgen?

Last edited:
Hahaha ja altså det er helt vilt hvordan kroppen bare tar over (eller egentlig hodet da) :hilarious:

Satser på det, det er mye mulig ❤️❤️ orker ikke at det ikke skal gå. Blir skikkelig deppa allerede av tanken på at det kanskje ikke har gått lissom. Æh... Blir helt matt av meg selv her :hilarious: men svingende humør er jo også et symptom da :p

Tenkte du å teste i dag eller blir det i morgen?
Humørsvingninger er alltid et godt tegn :hilarious: Og 7 dpo er tidlig da, håper du får strekn om noen få dager:smiley-angelic001

Jeg tester nok om noen timer, krysser alt jeg har selv om jeg har fått negativ test 9 dpo og likevel vært gravid:joyful:
Er småkvalm og ganske svimmel i dag. Blir skikkelig kjipt om det bare er pms:arghh:

Humørsvingninger er alltid et godt tegn :hilarious: Og 7 dpo er tidlig da, håper du får strekn om noen få dager:smiley-angelic001

Jeg tester nok om noen timer, krysser alt jeg har selv om jeg har fått negativ test 9 dpo og likevel vært gravid:joyful:
Er småkvalm og ganske svimmel i dag. Blir skikkelig kjipt om det bare er pms:arghh:
Hold oss oppdatert da :greet025

Back
Topp