IKM UKE 48❤️

Nå måtte jeg bare, 7 dpo og utvannet urin, hvorfor gidder jeg :wacky:
IMG_1667.jpeg

Neeei men nå satte jo du meg på en tanke.. mulighet for å tisse på pinner likevel ?!? Hahaha
Hahaha ja!! Stilner testekløen litt ihvertfall :hilarious: er EL-testen svak så kommer det ikke til å slå ut på g-testen :p

Hahaha ja!! Stilner testekløen litt ihvertfall :hilarious: er EL-testen svak så kommer det ikke til å slå ut på g-testen :p
Ja det var jo kanskje ikke då dumt. Men for litt tilbake brukt jeg de lilla el testene til CB sånn digital og den både blinka og lyste rett før mensen så kan vel i grunn bli lettere forvirra og… hmmm men jeg vet jeg ikke kommer til å la være, hahaha

Har forresten masse stikking i puppene i dag, og litt sånn «tyngdefølelse»… så gir meg ett bittelite håp.. men kanskje er det alltid sånn selv om jeg får mensen… snooork… håper håper håper jeg klarer å vente til mandag å teste.. men tror det er typ 3 % sjanse for det går … haha

Neeei men nå satte jo du meg på en tanke.. mulighet for å tisse på pinner likevel ?!? Hahaha
Derfor vi er her for å påvirke hverandre :dance011 Men da bør jeg begynne el testing i morgen da eller ? Er 7DPO lørdag ….eller skal jeg spare de testene til neste løp ?

Dilemma detta jo …

Åja, så bra! Jeg tror kanskje jeg drikker for mye vann i løpet av dagen så de er syyykt utvannet på kvelden
Jeg er så enormt tørst og det var jeg den ene gangen jeg testa positivt også. Tenkte på det der hele tida da, at det ble utvanna og kanskje ikke presis test, men så tenker jeg også at om man er tørst og kroppen trenger påfyll av væske, så er det førstepri ❤️

Gleder meg til å se om det blir flere positive tester her inne :woot:
Skulle egentlig teste i dag 9 dpo, men vet ikke om jeg tør:hilarious: Tror jeg må vente til ettermiddagen ihvertfall, var da jeg testa positivt med sønnen:Heartred

Jeg er så enormt tørst og det var jeg den ene gangen jeg testa positivt også. Tenkte på det der hele tida da, at det ble utvanna og kanskje ikke presis test, men så tenker jeg også at om man er tørst og kroppen trenger påfyll av væske, så er det førstepri ❤️
Enig at det er førstepri ☺️❤️ har blitt enormt tørst denne gangen selv, kanskje det er noe i det?

7dpo, i dag føler jeg så det ikke har gått veien. Én dag igjen til testing men føler meg nesten sikker på at det ikke går. Har litt sånn mensenlignende smerter i dag og håper ikke det betyr at progesteronet ikke funker og at mensen kommer 8 eller 9 dpo :sorry:

Ligger i senga å føler trang til å markere på en pinne , føler meg som en hannhund :hilarious: Måtte så tisse kl 6 så orka ikke famle i mørket . Tisser så mye oftere om dagen . Da får man jo symptom tanker igjen da….

Back
Topp