IKM UKE 48❤️

Åååå *tenkom*. :love017:hug007 Fikk plutselig et hogg i livmora her i stad, en smerte som varte bare et par sekunder men jeg skvatt og sa høyt AU, så var a litt styrke på det. Kom like fort som det gikk, og jeg satt helt stille så litt snodig!
Det har jeg også fått egentlig et par tre ganger siden 3DPO er 5DPO idag . Mye murringer og litt mens tak . Men føler at det er hodet mitt også . Har også ryggtak som kommer og går . Merkelig symptomer . :bag:

Metallsmak var det første jeg la merke til sist! Har hatt det en måneds tid allerede nå, så denne gangen tror jeg det er pga mye vitaminer :( Men dine tegn høres jo superspennende ut!!! Jeg kjenner egentlig ikke noen ordentlige tegn, kun at jeg er slapp og trøtt, men tror egentlig det også er uavhengig av evt graviditet :wacky::hilarious:
Du er vel en dag eller to bak meg i løypa også, er du ikke? Guri så gøyyy!
Den metallsmaken kjente jeg snev av i dpo land sist jeg hadde kjemisk . Også kjente jeg den sist jeg ble gravid . Sto på jobb og kjente snev av metallsmak også ble den borte . Går nesten rundt å smatter fordi jeg tror at jeg kjenner metallsmak , men har jo gått på jern tabletter i høst . Og i går blødde jeg neseblod , så går jo nå med evig metallsmak :laughing025

Metallsmak var det første jeg la merke til sist! Har hatt det en måneds tid allerede nå, så denne gangen tror jeg det er pga mye vitaminer :( Men dine tegn høres jo superspennende ut!!! Jeg kjenner egentlig ikke noen ordentlige tegn, kun at jeg er slapp og trøtt, men tror egentlig det også er uavhengig av evt graviditet :wacky::hilarious:
Du er vel en dag eller to bak meg i løypa også, er du ikke? Guri så gøyyy!
Oj så gøy at det var det, da håper jeg det er et godt tegn her! Begynte i går ca... Vitaminer kan vel også gi samme følelsen ja. Det er jo like vanlig å ha masse tegn som å ha ingen, selv fra graviditet til graviditet så blir spennede for oss begge dette! ☺️❤️ Jepp, er 5 dpo i dag så rett bak. Du kan jo snart begynne å teste du nå da :woot::love017

Det har jeg også fått egentlig et par tre ganger siden 3DPO er 5DPO idag . Mye murringer og litt mens tak . Men føler at det er hodet mitt også . Har også ryggtak som kommer og går . Merkelig symptomer . :bag:
Oj! Så gøy at du også har kjent det. Håper det er et godt tegn haha. Kanskje egget som driver å leter etter hvor implantere seg? :p tidligere i dag var jeg nesten sikker på at nå kommer mensen... åh, der sa du noe, ryggsmerter! Har begynt å få vondt i korsryggen og bekkenet igjen... Slet med det i forrige svangerskap så det er jeg spent på om har en sammenheng nå.

Den metallsmaken kjente jeg snev av i dpo land sist jeg hadde kjemisk . Også kjente jeg den sist jeg ble gravid . Sto på jobb og kjente snev av metallsmak også ble den borte . Går nesten rundt å smatter fordi jeg tror at jeg kjenner metallsmak , men har jo gått på jern tabletter i høst . Og i går blødde jeg neseblod , så går jo nå med evig metallsmak :laughing025

Hahaha da er det jo helt umulig å vite :hilarious: men morsomt at du og har hatt det som symptom. Jeg tror ikke jeg har hatt det før så den er ny for meg. Litt småtett i nesa er jeg også, men er jo forkjølels-høysesong da :hilarious::confused005

Oj så gøy at det var det, da håper jeg det er et godt tegn her! Begynte i går ca... Vitaminer kan vel også gi samme følelsen ja. Det er jo like vanlig å ha masse tegn som å ha ingen, selv fra graviditet til graviditet så blir spennede for oss begge dette! ☺️❤️ Jepp, er 5 dpo i dag så rett bak. Du kan jo snart begynne å teste du nå da :woot::love017
Jaa, tvi tvi! Husker jeg klaget over at jeg hadde det og ikke ante at det kunne være derfor, testene var jo negative :wacky:

Haha hysj, jeg prøver å holde testetrangen på avstand så lenge som mulig :laughing021

Oj! Så gøy at du også har kjent det. Håper det er et godt tegn haha. Kanskje egget som driver å leter etter hvor implantere seg? :p tidligere i dag var jeg nesten sikker på at nå kommer mensen... åh, der sa du noe, ryggsmerter! Har begynt å få vondt i korsryggen og bekkenet igjen... Slet med det i forrige svangerskap så det er jeg spent på om har en sammenheng nå.

Hahaha da er det jo helt umulig å vite :hilarious: men morsomt at du og har hatt det som symptom. Jeg tror ikke jeg har hatt det før så den er ny for meg. Litt småtett i nesa er jeg også, men er jo forkjølels-høysesong da :hilarious::confused005
Ja nesa mi piper flaut om dagen haha ja ryggen er fæl og bekkenet . Sleit grådig med det i de tre andre svangerskapene :arghh: Detta er sp spennende at jeg kommer til å bli super deppa om mensen kommer:arghh:

Flere som kjenner på stress rundt prøvingen? Klarer ikke å tenke på annet enn å bli gravid, vi mistet 4 måneder inn i svangerskapet i høst. Så alle på jobb vet om det, og nå har ei jeg jobber med blitt gravid. Selvfølgelig veldig glad på hennes vegne, men kjenner så godt andre sine medfølende blikk på meg. :(
Jeg kjenner også på stresset. Så vondt å høre at du har mista så langt på vei
Vi har prøvd SÅ lenge nå og skal i gang med IVF på nyåret om vi ikke får det til med vanlig prøving før den tid. En del på jobb vet. Jeg ble gravid sist syklus, men mista etter veldig kort tid, og det hele skjedde på jobb med mye tårer, så føler meg litt sårbar.

Har hatt vanlig eggløsning etter spontanaborten og lagt inn aksjer, men er ekstra urolig nå, siden jeg ikke helt tør stole på at en positiv test vil vare. Har ikke testa ennå, er bare 4 dpo, men er tørst hele tida og veldig trøtt og det var jeg sist også.

Ja, det er forferdelig slitsomt og man blir jo så livredd for en abort når man bare blir gravid en gang på 1,5 år. Da er det langt imellom sjansene..
Den frykta kjenner jeg på! Jeg har kun testa positivt en eneste gang i mitt 39-årige liv, og den gangen mista jeg. Vi har prøvd i flere år nå.

Jaa, tvi tvi! Husker jeg klaget over at jeg hadde det og ikke ante at det kunne være derfor, testene var jo negative :wacky:

Haha hysj, jeg prøver å holde testetrangen på avstand så lenge som mulig :laughing021
Hihi tvi tvi til deg og!! ☺️❤️ Haha så morsomt! Får se om det er derfor igjen da eller om det der vitaminene. I kveld begynner jeg med progesteronstøtten så da kan jeg ikke stole på symptomene jeg får lenger. Men litt gøy å ha kjent på litt allerede :happy:

Hahaha åja! Sorry! Her er den kampen tapt før den har begynt, jeg har bare akseptert det at det er som det er, første test her blir 8 dpo :hilarious: noe lenger klarer jeg ikke å vente :hilarious::hilarious:

Altså jeg har sååå mensensmerter i kveld! Er jo bare 5dpo for farsken :hilarious:
Om jeg får mensen nå har jeg lutealfase på 5 frikkins dager liksom, det går jo ikke!!:arghh:
Noen andre som har opplevd å ha mensensmerter 5dpo??

Altså jeg har sååå mensensmerter i kveld! Er jo bare 5dpo for farsken :hilarious:
Om jeg får mensen nå har jeg lutealfase på 5 frikkins dager liksom, det går jo ikke!!:arghh:
Noen andre som har opplevd å ha mensensmerter 5dpo??
Hatt samme i dag jeg også, kjennes akkurat likt ut som om mensen kommer. Er jo 5 dpo i dag sjæl og. Hatt det sånn før, mensen kom ikke ;) tar det som et godt tegn, selvom det freaker meg litt ut og :p:smiley-ashamed004

Jeg kjenner også på stresset. Så vondt å høre at du har mista så langt på vei
Vi har prøvd SÅ lenge nå og skal i gang med IVF på nyåret om vi ikke får det til med vanlig prøving før den tid. En del på jobb vet. Jeg ble gravid sist syklus, men mista etter veldig kort tid, og det hele skjedde på jobb med mye tårer, så føler meg litt sårbar.

Har hatt vanlig eggløsning etter spontanaborten og lagt inn aksjer, men er ekstra urolig nå, siden jeg ikke helt tør stole på at en positiv test vil vare. Har ikke testa ennå, er bare 4 dpo, men er tørst hele tida og veldig trøtt og det var jeg sist også.
Så vondt å høre din historie, ekstra sårt når dere har venta så lenge. Krysser fingrene for at det går denne gangen her:Heartred

Veldig tøft å lese mange sin historie :Heartbigred
Jeg vet ikke hva som er «symptomer» og hva som er dpo stress og hva som er d vit mangel (fant jeg ut nå for to dager siden, enda jeg tar tilskudd!) og det var faktisk litt lavt på stoffskifte og så må ta nye prøver om en mnd… så håper ikke dette er ting som vil gjøre det vanskelig å bli gravid :(

Jeg takler dpoland veldig dårlig og gruer mer omtrent til hver dag jeg våkner og ikke kan finne ut enda om det gikk eller ei …
Håper så inderlig neste uke blir en bra uke !

Da er jeg i gang med progesteronstøtten, så da får jeg ikke drevet mer med symptomtolkning (den gir like symptomer som ved graviditet). Nesten litt deilig å ikke kunne :hilarious:
Jeg har hørt mange snakker om progesteronstøtte, hva heter produktet? Og må man få det fra legen eller kan man kjøpe det noe sted? Hvis jeg får kort lutealfase denne gange også, så vurderer jeg å prøve det...

8DPO :bag:
20231124_084401.jpg

Back
Topp