Ojojoj høres lovende ut!! Tror jeg ville stolt mer på FF enn premom hvis tempmålingene har vært gode denne syklusenJeg er også uggen... kvalmen pleier å komme rundt implantering (ca. 5-6 DPO)! FF sier 5DPO i dag. Premom sier 4DPO...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojojoj høres lovende ut!! Tror jeg ville stolt mer på FF enn premom hvis tempmålingene har vært gode denne syklusenJeg er også uggen... kvalmen pleier å komme rundt implantering (ca. 5-6 DPO)! FF sier 5DPO i dag. Premom sier 4DPO...
Haha jeg også er heeeelt på symptomjakt allerede, enda jeg vet jo logisk sett at det teoretisk er for tidlig (2 eller 3 dpo her)Væææ dpo land er sykt sykt spennende og komplisert … vet at man får mer utflod etter el , men nå er det mer hvitt , sist var jeg gravidBlir jo tullerusk er 3DPO . Begynt å tisse himla mye . Murringer og hadde et kraftig stikk her om dagen . Blir jo sinnsyk
![]()
til å bli smågal av ja!!Jeg er 2 dpo (men tror egentlig 3), ting som har dukket opp hittil her: småkvalm, svimmelm, ømme litt "fyllte" bryster, frysen, lettere emosjonell, trøtt (men det kan være av andre grunner), murringer, litt uvel i magen. Har en god magefølelse denne gangen men veldig redd for at jeg tar feilHvor mange dpo er dere? Har dere noen symptomer og eventuelt magefølelse?![]()
Spennende! Er på rett tidspunkt til å være en festeblødningNoen av dere som har fått festeblødning? Oppdaget litt blod idag men IKM er ikke før om en uke

EL var CD 15 i følge app, men vi får se.....7dpo, litt stikkinger og press nederst i magen og i eggstokkene og har vært litt uggen de 2 siste dagene. Men etter de andre gangene med prøving så kjenner jeg det jeg vil kjenneHvor mange dpo er dere? Har dere noen symptomer og eventuelt magefølelse?![]()

Ja, var veldig svimmel i svangerskapet sist gang så spent.Jeg og er svimmel! Pleier å bety gravid hos megmen bare 2 dpo ca her da
![]()

5 dpo herHvor mange dpo er dere? Har dere noen symptomer og eventuelt magefølelse?![]()

Og litt usikker på magefølelsen5 dpo herUtifra Flo-appen da.
har ikke testet for el, men har hatt positiv el-test to dager på rad i noen mnd så utifra de beregninger er jeg 5 dpo![]()

Her ble det levering på cd 11 og cd 13, men eggløsning var på cd 12, så håper det var nok her og..!Jeg er 3 dpo i dag i følge Premom...spent på om vi klarte å treffe denne gangen. Testet ikke for EL før CD 16 og da var det allerede senkning. Hadde sex CD 15 og 17EL var CD 15 i følge app, men vi får se.....
Det blir såååå spennende!! Skulle ønske testene kunne slå ut NÅ med en gangJa, var veldig svimmel i svangerskapet sist gang så spent.
Har ikke helt trua denne måneden, så vi får bare vente og se![]()
![]()
![]()

Står det noe under interpretation?Jeg synes min kurve er så rar.. så lite lav temp ?
Men dukka nå opp strek og dpo land så får satse på det er ok.
Noen som vet hvorfor det står sånn Varning in app greier ? Med rød skrift der ?
Vis vedlegget 420222
Kan hende den ikke liker at det har blitt tatt til forskjellige klokkeslett?Jeg synes min kurve er så rar.. så lite lav temp ?
Men dukka nå opp strek og dpo land så får satse på det er ok.
Noen som vet hvorfor det står sånn Varning in app greier ? Med rød skrift der ?
Vis vedlegget 420222
Enig!!Det blir såååå spennende!! Skulle ønske testene kunne slå ut NÅ med en gang![]()

Wææææ så spennende!!Enig!!
Jeg har tisset på en test alt da... Er jo for tidlig men synes jeg kan skimte noe så vi får seee![]()
Iiiih!!! Herregud, allerede??Enig!!
Jeg har tisset på en test alt da... Er jo for tidlig men synes jeg kan skimte noe så vi får seee![]()
Du må legge ut bilde så vi får se hihi (hvis du vil)