IKM UKE 48❤️

Jeg er også uggen... kvalmen pleier å komme rundt implantering (ca. 5-6 DPO)! FF sier 5DPO i dag. Premom sier 4DPO...
Ojojoj høres lovende ut!! Tror jeg ville stolt mer på FF enn premom hvis tempmålingene har vært gode denne syklusen

Væææ dpo land er sykt sykt spennende og komplisert … vet at man får mer utflod etter el , men nå er det mer hvitt , sist var jeg gravid :laughing002 Blir jo tullerusk er 3DPO . Begynt å tisse himla mye . Murringer og hadde et kraftig stikk her om dagen . Blir jo sinnsyk:arghh::nailbiting::hilarious:
Haha jeg også er heeeelt på symptomjakt allerede, enda jeg vet jo logisk sett at det teoretisk er for tidlig (2 eller 3 dpo her) :hilarious: til å bli smågal av ja!!

Hvor mange dpo er dere? Har dere noen symptomer og eventuelt magefølelse? :p
Jeg er 2 dpo (men tror egentlig 3), ting som har dukket opp hittil her: småkvalm, svimmelm, ømme litt "fyllte" bryster, frysen, lettere emosjonell, trøtt (men det kan være av andre grunner), murringer, litt uvel i magen. Har en god magefølelse denne gangen men veldig redd for at jeg tar feil :p

Haha symptomjakt ja… sitter på do og er litt hard i magen «åå kanskje jeg er gravid!» ehhh.. eller bare hard i magen, hoho :hilarious: :smiley-bounce022

PM 2 dpo men FF 3 dpo, kjenner ellers ingenting, men sykt sommerfugler i magen fordi ei venninne nettopp snappa at vannet hennes var gått, så hadde vært ganske så stas om jeg akkurat har rukket å bli gravid før hun fødte, hihi

Jeg er 3 dpo i dag i følge Premom...spent på om vi klarte å treffe denne gangen. Testet ikke for EL før CD 16 og da var det allerede senkning. Hadde sex CD 15 og 17 :nailbiting: EL var CD 15 i følge app, men vi får se.....

Hvor mange dpo er dere? Har dere noen symptomer og eventuelt magefølelse? :p
7dpo, litt stikkinger og press nederst i magen og i eggstokkene og har vært litt uggen de 2 siste dagene. Men etter de andre gangene med prøving så kjenner jeg det jeg vil kjennelaughing6

La inn tempen fra premom på de dagene jeg sov dårlig, og da fikk jeg kryss. 3DPO i dag da, tror jeg går utifra det da ☺️
1000037117.png

Jeg synes min kurve er så rar.. så lite lav temp ?
Men dukka nå opp strek og dpo land så får satse på det er ok.

Noen som vet hvorfor det står sånn Varning in app greier ? Med rød skrift der ?
2FA07DCA-7B0F-4052-96AC-B2E64E6BD21A.png

Back
Topp