Har prøvd men de sender ikke til Spania desverreBestill på nett 159 kr . Fikk 20 stk i posten![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har prøvd men de sender ikke til Spania desverreBestill på nett 159 kr . Fikk 20 stk i posten![]()

Å ja søren det glemte jeg helt . Men er det ingen i Norge du kjenner som kan kjøpe å sende til deg ?Har prøvd men de sender ikke til Spania desverre![]()
Det går greit å ha i morgen også . Spern lages kontenuelig , så trenger ikke spare opp. Hvertfall ikke når man ikke sliter med noe spesielt . Her har det klaffa med masse segCd15 er idag. Ble enda sterkere enn igår. I følge appen er det topp. Vi hadde samleie førigår og i natt men føler han hadde lite væske i natt. Holder med samleie 3 dager før eggløsning? Kanskje vi får til noe imorgen men ikke idag ettersom vil at han sparer på sperm.

Fort gjort!Å ja søren det glemte jeg helt . Men er det ingen i Norge du kjenner som kan kjøpe å sende til deg ?
jo har a noen venninner som sikkert kunne sendt, men nå skal vi hjem til jul så hvis ikke den sitter denne pp så kjøper jeg med meg noen da Tok en ny test for en time siden og den er blitt enda sterkere enn morgenen. Betyr deg at eggløsningen ikke har skjedd enda? Hva hvis jeg ikke blir gravid selv om jeg har så positiv svar fra eggløsningen? Tenker bare så mye her!!! Blir helt galDet går greit å ha i morgen også . Spern lages kontenuelig , så trenger ikke spare opp. Hvertfall ikke når man ikke sliter med noe spesielt . Her har det klaffa med masse seg![]()
![]()
Ser ut som eggløsning nå kommer innen 48 t det slipper 12-48 t etter LH toppTok en ny test for en time siden og den er blitt enda sterkere enn morgenen. Betyr deg at eggløsningen ikke har skjedd enda? Hva hvis jeg ikke blir gravid selv om jeg har så positiv svar fra eggløsningen? Tenker bare så mye her!!! Blir helt gal
Cd 16 idag, fikk topp i går. Betyr dette at EL har skjedd da LH nivåene er senket? Blir LH nivåene senket på EL dagen? Hadde sex i natt så håper på det positiver om 2 uker!!Ser ut som eggløsning nå kommer innen 48 t det slipper 12-48 t etter LH topp
Med topp i går så ville jeg regnet EL i dag, perfekt med sex i natt da! Dere kan legge inn aksjer i dag også for sikkerhets skyld i tilfelle egget slipper noe senere, om dere ønsker å "dobbeltsikre"Cd 16 idag, fikk topp i går. Betyr dette at EL har skjedd da LH nivåene er senket? Blir LH nivåene senket på EL dagen? Hadde sex i natt så håper på det positiver om 2 uker!!
Så hyggelig å se deg igjenKommer hit, jeg. Ingen tegn til EL denne uka... CD 19 i dag.
Nei helsike heller - 38 - B3 - PP2 etter MA (PP5) / EL? / IKM?
vi har vel hvert på ukes grupper og termin grupper sammen
nå må vi få noe som sitter lenge

CD7 idag så altfor tidlig , men det sier vi jo på 7DPO også hahaha…. Tenker at jeg begynner neste helg …. Nåja kan hende jeg begynner i morgen også

Ja, enig! Vi har begge hoppet innom både her og der, ja.Så hyggelig å se deg igjenvi har vel hvert på ukes grupper og termin grupper sammen
nå må vi få noe som sitter lenge
![]()
La det klaffe, så slipper vi dette evige limbolandet! Hvordan går det med deg?Ja, man blir jo tullete i hue av dette . Det er som et race inn i mål når man er i dpo land . Hadde MA i september og kjemisk i oktober og 0 klaff nå i starten på november . Så håper på en klaff før jul . Ser jo streker og presser tiss til den store gullmedaljen her . Det går veldig bra altså . Men merker at der har tatt på å gå gravid et halve året med to MA . Men samtidig godt å være i form også . Og redd for ny MA , men sykehuset har sagt vi ikke skal gi opp fordi jeg har født tre barn før . Så da fikk vi ikke gi opp sa de . Hvordan går det med deg?Ja, enig! Vi har begge hoppet innom både her og der, ja.La det klaffe, så slipper vi dette evige limbolandet! Hvordan går det med deg?
Så tøff du er!Ja, man blir jo tullete i hue av dette . Det er som et race inn i mål når man er i dpo land . Hadde MA i september og kjemisk i oktober og 0 klaff nå i starten på november . Så håper på en klaff før jul . Ser jo streker og presser tiss til den store gullmedaljen her . Det går veldig bra altså . Men merker at der har tatt på å gå gravid et halve året med to MA . Men samtidig godt å være i form også . Og redd for ny MA , men sykehuset har sagt vi ikke skal gi opp fordi jeg har født tre barn før . Så da fikk vi ikke gi opp sa de . Hvordan går det med deg?
Da håper jeg virkelig det sitter snart , det er så kjipt med korte faser og lange tider før mensen kommer . Her har jeg og passert 40 , så tiden renner eller løper fra meg føler jeg . Nå har jeg hvert heldig med normale sykluser og raskt tilbake i syklus og el osv , vi får bare håpe at det klaffer og at vi ikke trekker det korteste strået igjen . Når el nærmer seg føler man mer stress på alle disse dyrebare knullaSå tøff du er!
Jeg brukte, som ved forrige runde, lang tid på å få tilbake mensen etter ammeslutt. Den kom vel i februar eller noe, med rare sykluser, og så ble jeg gravid på PP3 i juni. Ble påvist MA på OTUL i slutten av august. Så tok det vel sju uker før mensen kom tilbake. Har vært gjennom én syklus, der det virket som lutealfasen bare var seks dager lang. Stresser derfor veldig når jeg tenker på denne syklusen siden jeg ikke vet hvor lang den blir, og om det med kort lutealfase plutselig er ei ny greie jeg må forholde meg til. Jeg er 38 år og tida bare går. Kan ikke dele stresset med mannen heller, da vil han bare si at om det stresser meg sånn, så får vi være fornøyd med dem vi har. Men jeg VIL.
Det går greit i hverdagen, men babyønsket påvirker meg mer enn jeg hadde trodd. Er vel en blanding av min og barnas alder, at jeg har mistet (bevisst) første gang og at jeg henger her og danner meg et negativt perspektiv. Skal prøve letrozol og ovitrelle i neste syklus om jeg ikke blir gravid nå.

Ja, fordelen er at kroppen din raskt har klart å ordne opp og vist at den kan bli gravid. Klarer selvsagt ikke å tenke det samme om meg selv.Da håper jeg virkelig det sitter snart , det er så kjipt med korte faser og lange tider før mensen kommer . Her har jeg og passert 40 , så tiden renner eller løper fra meg føler jeg . Nå har jeg hvert heldig med normale sykluser og raskt tilbake i syklus og el osv , vi får bare håpe at det klaffer og at vi ikke trekker det korteste strået igjen . Når el nærmer seg føler man mer stress på alle disse dyrebare knulla![]()
![]()
Blir det noe ligging? Mannen vil ikke ta i meg med ildtang når jeg er syk, men nå har jeg blitt såpass mye bedre at jeg håper han er med på noen runder snart.
Føler at EL er her innen en uke!