IKM UKE 48❤️

Cd 8 i dag, starter på cd11.. så ikke så mange dagene igjen, men de går saaaakte

Hva med deg?:)

Cd 8 i dag, starter på cd11.. så ikke så mange dagene igjen, men de går saaaakte

Hva med deg?:)
Går så altfor sakte disse dagene "imellom" :hilarious: jeg er CD5, tenkte å begynne CD10 så neste uke da ☺️ bare 3 dager igjen for deg da! Spennende!

Hmm.. fikk visst mensen i dag to dager før, og da altså bare 25 dager forrige syklus. Så da sier appene jeg havner i uke 48 og ikke 49.
Litt overrasket over bare 25 dager.
Så blir litt i begge to frem til jeg ser når EL kommer

Hermine84 - 39 - PP3- B4- EL 18/19 IKM 2.12

Testetrangen tok meg, men enda laaaangt igjen til EL:hilarious: Er jo bare på CD9:angelic:

Vedlegg

• IMG_4499.jpeg
    IMG_4499.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 66
Kjenner meg igjen i den :hilarious: da har du ihvertfall et referansepunkt å gå utifra da :p
Er vel kanskje noe med det å bare få se to streker:p Hvordan går det der? Var ikke vi i samme termingruppe tidligere, eller kjenner jeg kanskje bare navnet ditt igjen etter å ha lest på flere grupper her inne:hello Tilhørte des-2023 jeg.

Er vel kanskje noe med det å bare få se to streker:p Hvordan går det der? Var ikke vi i samme termingruppe tidligere, eller kjenner jeg kanskje bare navnet ditt igjen etter å ha lest på flere grupper her inne:hello Tilhørte des-2023 jeg.
Hihi ja det er kanskje derfor :p jeg er så utålmodig med å komme igang også, føle at jeg gjør noe og går fremover :hilarious: det går bra! Er på siste dagen av TR i dag (forhåpentligvis), og veldig klar for denne pp! Jo.. synes navnet ditt ser kjent ut og, kanskje du har sett meg i januar 24 da? Hadde termin slutten av januar/starten av februar så var i begge de gruppene, men mistet den desverre, har mistet 3 på rad nå.. så håper inderlig denne sitter!! :smiley-angelic001 hvordan går det med deg?

Hihi ja det er kanskje derfor :p jeg er så utålmodig med å komme igang også, føle at jeg gjør noe og går fremover :hilarious: det går bra! Er på siste dagen av TR i dag (forhåpentligvis), og veldig klar for denne pp! Jo.. synes navnet ditt ser kjent ut og, kanskje du har sett meg i januar 24 da? Hadde termin slutten av januar/starten av februar så var i begge de gruppene, men mistet den desverre, har mistet 3 på rad nå.. så håper inderlig denne sitter!! :smiley-angelic001 hvordan går det med deg?
Det går greit her. Kroppen har forhåpentligvis stabilisert seg etter MA’en i juni, så dette er pp2. Var ferdig med TR på lørdag, så ballen ruller i allefall:happy: EL-vinduet er mellom 10. og 15. november i følge helseappen, og premom sier EL-dagen er den 15. Så vi får se.. Jeg får hjelp denne gangen med progesteronstøtte når jeg står med to streker i hånda, etter flere SA og MA fordelt over flere år siden 2007. Av 6 svangerskap har jeg fått 2 velskapte gutter(der den siste var tvilling, men mistet den ene).

Fikk i posten idag , forrig test runde i uke 44 tok helt av med ymse skygger. Kanskje en kjemisk igjen , hva vet jeg . Blør ut av en annen verden og pp2 er i gang …snart ….eller noe :bag: Har nokLH tester hvis jeg drøyer testinga til CD14 ish

Vedlegg

• IMG_4987.jpeg
    IMG_4987.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 58
Det går greit her. Kroppen har forhåpentligvis stabilisert seg etter MA’en i juni, så dette er pp2. Var ferdig med TR på lørdag, så ballen ruller i allefall:happy: EL-vinduet er mellom 10. og 15. november i følge helseappen, og premom sier EL-dagen er den 15. Så vi får se.. Jeg får hjelp denne gangen med progesteronstøtte når jeg står med to streker i hånda, etter flere SA og MA fordelt over flere år siden 2007. Av 6 svangerskap har jeg fått 2 velskapte gutter(der den siste var tvilling, men mistet den ene).
Godt å høre at det går greit, forhåpentligvis har den det ja, nå har den jo fått noen sykluser på seg til å komme seg på ☺️❤️ Oooh, det begynner i morgen allerede det da! Spennende! Håper premom har rett. :gen014:joyful:Såpass ja... Vært igjennom ditt du også ja... :sorry: så trist at du mistet tvillingen. ❤️ krysser fingrene for at det er nok misting nå, og at denne gangen går det! :love017 Godt du får progesteronstøtte denne gangen, jeg også skal få det og blodfortynnende og synes det er betryggende å vite at jeg skal få litt ekstra hjelp/støtte. ☺️❤️

Hvor har du kjøpt og hva koster de ? Kjøpte 100 på eBay i våres og et lass fra bp. Alt nytt er jo av interesse når man er testtøs :laughing002
Kjøpt på Amazon, kostet 16 euro for 40 stk. Jeg bor i Spania men vet de sender til Norge også (flere andre her inne som bestiller de derfra). ☺️ Haha godt vi er flere testetøser her inne! Føler jeg bare har blitt verre og verre for hver SA/MA :hilarious::wacky::hilarious: men skammer meg ikke! Haha

Kjøpt på Amazon, kostet 16 euro for 40 stk. Jeg bor i Spania men vet de sender til Norge også (flere andre her inne som bestiller de derfra). ☺️ Haha godt vi er flere testetøser her inne! Føler jeg bare har blitt verre og verre for hver SA/MA :hilarious::wacky::hilarious: men skammer meg ikke! Haha
Ja jeg også har blitt værre for hver MA , dog bare to , men en kjemisk etter det også . Så blitt helt gal . Men skammer meg heller ikke . Nå skal det knulles både før og etter EL altså , skal fanden meg ikke bare legge aksjer på el toppen . :hilarious:

Mannen reiser bort på mandag, og blir borte til ut november. Litt spent på om vi rekker EL eller ikke her, men har ihvertfall fått høy på monitor i dag, så hvis ikke EL kommer før han reiser håper jeg den er rett rundt hjønet! Går på letrozol så hadde håpet at kanskje EL kom litt tidligere denne syklusen, før han reiser. :angelic: flere på letrozol i denne gruppa?

Back
Topp