Da kan jeg settes opp på tantebesøk, kom i kveld
Litt forsinket i forhold til vanlig, men det kommer nok av at jeg mistet for litt over en mnd. siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du at det er hele 5-6 dager siden sist du testet og mensen er forsinket? Da hadde jeg definitivt testet nå med en gang. Testen bør slå ut på kveldsurin også.3 dager over ikm. Testet sist mandag/tirsdag husker ikke helt. Da var det negativt, så venter i grunn på tanta. Ikke 100% sikker på el dato heller, så er vel like greit å vente med testing til uka.. Hva tror dere?
Hadde ikke flere tester liggende, men kjøpte en rfsu, får prøve å ta den daMener du at det er hele 5-6 dager siden sist du testet og mensen er forsinket? Da hadde jeg definitivt testet nå med en gang. Testen bør slå ut på kveldsurin også.
Den var blendahvit... Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet også.
♡Liste oppdatert. Denne pp hadde vi hele 12 gravide og bare 15 stk. som fikk mensen. Strålende resultat!!!
Da ble det ny pp allikevel. Tr kom på besøk en uke på overtid og etter positive tester.