IKM uke 47

Da kan jeg settes opp på tantebesøk, kom i kveld :( Litt forsinket i forhold til vanlig, men det kommer nok av at jeg mistet for litt over en mnd. siden.

Tr kom igår, då er eg i pp3

Gratulerer til alle gravide og masse lykke til til dere som går inn i neste pp ❤️

Jeg har flyttet inn på terminforumet :)
ImageUploadedByBV Forum1448184999.104278.jpg

Liste oppdatert.

3 dager over ikm. Testet sist mandag/tirsdag husker ikke helt. Da var det negativt, så venter i grunn på tanta. Ikke 100% sikker på el dato heller, så er vel like greit å vente med testing til uka.. Hva tror dere?

3 dager over ikm. Testet sist mandag/tirsdag husker ikke helt. Da var det negativt, så venter i grunn på tanta. Ikke 100% sikker på el dato heller, så er vel like greit å vente med testing til uka.. Hva tror dere?
Mener du at det er hele 5-6 dager siden sist du testet og mensen er forsinket? Da hadde jeg definitivt testet nå med en gang. Testen bør slå ut på kveldsurin også.

Liste oppdatert. Denne pp hadde vi hele 12 gravide og bare 15 stk. som fikk mensen. Strålende resultat!!!

Tante rød her og...gratulerer til alle gravide!! Lykke til i neste PP til oss andre!! Måtte det bli mange fantastiske julegaver på oss i uke 51! :-)

Da ble det ny pp allikevel. Tr kom på besøk en uke på overtid og etter positive tester.

Back
Topp