Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet i dag 11 dpo!! Den til høyre/øverst er før tidsfristen, den andre 5 min over fristen. Veldig spennende, jeg synes jeg ser noegjør dere? Ble så ivrig at jeg tok en digital som var negativ, sikkert for tidlig, prøver med en ny i morgen!
Det der er ikke "noe". Det er en tydelig strek. Du er gravid!!!!!Testet i dag 11 dpo!! Den til høyre/øverst er før tidsfristen, den andre 5 min over fristen. Veldig spennende, jeg synes jeg ser noegjør dere? Ble så ivrig at jeg tok en digital som var negativ, sikkert for tidlig, prøver med en ny i morgen!
Negativ 9 DPO, kaster inn håndkleet
Yey to strekerIiik, sjekk den a!![]()
Testet i dag 11 dpo!! Den til høyre/øverst er før tidsfristen, den andre 5 min over fristen. Veldig spennende, jeg synes jeg ser noegjør dere? Ble så ivrig at jeg tok en digital som var negativ, sikkert for tidlig, prøver med en ny i morgen!
I knowSpennendeHvor mange dpo er du?
I knowTror 14, men kan være 13. Litt usikker pga forskjøvet el og gikk tom for tester.