IKM uke 47

ImageUploadedByBV Forum1447820589.660642.jpg

Måtte ta en test i dag og :P

Testet i dag 11 dpo!! Den til høyre/øverst er før tidsfristen, den andre 5 min over fristen. Veldig spennende, jeg synes jeg ser noe:D gjør dere? Ble så ivrig at jeg tok en digital som var negativ, sikkert for tidlig, prøver med en ny i morgen!

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    594 KB · Visninger: 88
Testet i dag 11 dpo!! Den til høyre/øverst er før tidsfristen, den andre 5 min over fristen. Veldig spennende, jeg synes jeg ser noe:D gjør dere? Ble så ivrig at jeg tok en digital som var negativ, sikkert for tidlig, prøver med en ny i morgen!

Ser jo streken tydelig! :))

Det der er ikke "noe". Det er en tydelig strek. Du er gravid!!!!!

Oppdatert.

Skjønner ikke helt hvor tanten blir av? 14 dpo og temper så er sikker på el tidspunkt. Skal ikke lutealfasen være konstant? Hm, forvirret :p

Ser jeg er satt over på gravid allerede :p Tør ikke juble helt enda jeg, men det ser jo veldig lovende ut :D Gleder meg til å ta ny test imorgen!

Så gøy!! :D Jeg tenkte jeg skulle teste i dag jeg også.. Men så turte jeg ikke! Haha.. Får se om jeg tør i morgen 12 dpo :) Har så god følelse og er redd for å bli skikkelig skuffa :p

Ser nokså positive ut dine! :) Jeg fikk samme strek som i går, kanskje litt tydeligere etter frist i dag enn i går. I morgen burde det ha doblet seg hvis det i det hele tatt er noe. De bildene jeg tok før frist ble så dårlige at det ikke er vits å legge ut, men legger ut et bilde tatt 10 min. etter frist. Tydeligere strek i virkeligheten enn det som kommer frem på bildet da (er ikke sikkert man ser det her inne en gang). Ny testedate i morgen? :)

Vedlegg

• DSC_0311.JPG
    DSC_0311.JPG
    480,4 KB · Visninger: 89
Back
Topp