Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lange og spennende dager i dpo-land nå. Jeg er 4 dpo i dag, og våknet opp med sår hals og tett nese. Er det noen som vet om dette har noe å si for sjansene? Huff. Merker at jeg føler på alt mulig, og det er ganske slitsomt. Forrige pp tok jeg meg selv i å google om det kunne minske sjansene ved å se skrekkfilm i dpo-land.Er helt koko
![]()
Lange og spennende dager i dpo-land nå. Jeg er 4 dpo i dag, og våknet opp med sår hals og tett nese. Er det noen som vet om dette har noe å si for sjansene? Huff. Merker at jeg føler på alt mulig, og det er ganske slitsomt. Forrige pp tok jeg meg selv i å google om det kunne minske sjansene ved å se skrekkfilm i dpo-land.Er helt koko
![]()
![]()
Herregud. Min livmortapp er også ganske hard. Aldri kjent den så hard førMin og. Høøyt oppe, stein hard og lukket. Og skolelim.
Det er et bra tegn5 dpo og lite symptomer, er jo alt for tidlig endamen livmortappen er annerledes. Veldig hard og midt/lav plassert
![]()
Nesten litt for spennende, holder på å bli koko av den ventinga..Herregud. Min livmortapp er også ganske hard. Aldri kjent den så hard fører bare 5 dpo da men spennende dette
![]()
Det er godt å høreJeg har tilbakevennende bihulebtenennelse.. Fikk vite av gyn at det ikke gjorde noe så lenge man ikke hadde høy feber..
Om jeg har.Har dere graviditetstester liggende klare?mange testomaner her?
![]()
hehe
Og jeg kjenner at det er litt farlig. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før tidligst 12 dpo denne gangen, men jeg kjenner allerede nå at det kan bli vanskelig.. Jeg tar det liksom ikke som et nederlag uansett, når jeg vet det fortsatt kan være mulig, og at neg test bare kommer av at jeg tester for tidlig. Men det går jo litt penger til tester da, for å si det mildt. Selv billigtester blir dyrt med det forbruket jeg har hatt til nå. Om jeg har.Og jeg kjenner at det er litt farlig. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før tidligst 12 dpo denne gangen, men jeg kjenner allerede nå at det kan bli vanskelig.. Jeg tar det liksom ikke som et nederlag uansett, når jeg vet det fortsatt kan være mulig, og at neg test bare kommer av at jeg tester for tidlig. Men det går jo litt penger til tester da, for å si det mildt. Selv billigtester blir dyrt med det forbruket jeg har hatt til nå.
Når begynner dere å teste?
Jeg har kjøpt fra billigtester.no de kom på bare et par dager. Har bestilt fra ebay også, og de kommer på ca ei uke. Men skal sies at jeg ikke er så fornøyd med de fra ebay. Fått noen som var ok en gang, og det andre jeg har bestilt har vært ganske jalla.. Har og en pakke med strimmeltester som jeg kjøpte på apoteket i danmark, og et par fra clear blue. Så, ja. har et helt arsenal. Er vel en av grunnene til at det klør i fingrene..Jeg er enda litt usikker på når ikm er. Så venter hvertfall med å teste til i slutten på uka....
Tror jeg....
Så lenge jeg ikke har disse billigtestene så gidder jeg ikke svi av så mange kr
Hvor får jeg tak i greie billigtester til neste uke?
Hadde fra ebay sist (3 år siden)Jeg har kjøpt fra billigtester.no de kom på bare et par dager. Har bestilt fra ebay også, og de kommer på ca ei uke. Men skal sies at jeg ikke er så fornøyd med de fra ebay. Fått noen som var ok en gang, og det andre jeg har bestilt har vært ganske jalla.. Har og en pakke med strimmeltester som jeg kjøpte på apoteket i danmark, og et par fra clear blue. Så, ja. har et helt arsenal. Er vel en av grunnene til at det klør i fingrene..![]()
Kommer an på hvor tidlig du vil begynne å teste. Er du tålmodig så trenger du jo bare enHadde fra ebay sist (3 år siden)
Funket bra de.
Må kanskje bestille fra billigtester da
Hvor mange trenger jeg?
Må jo gå ut fra at vi får full klaff nå så jeg slipper å sitte igjen med enkel haug tester liksom![]()
Noen som er med på testdate i helga?
Jeg har ikm neste tirsdag, så tenkte teste lørdag/søndag![]()