IKM uke 47

2 dpo. Våknet og følte meg fyllesyk, uten å ha rørt en dråpe alkohol. Håper ikke det tuller til noe hvis det er sykdom på vei!

Lange og spennende dager i dpo-land nå. Jeg er 4 dpo i dag, og våknet opp med sår hals og tett nese. Er det noen som vet om dette har noe å si for sjansene? Huff. Merker at jeg føler på alt mulig, og det er ganske slitsomt. Forrige pp tok jeg meg selv i å google om det kunne minske sjansene ved å se skrekkfilm i dpo-land. :excited001 Er helt koko :gen014

Haha. Godt vi er flere. Jeg er redd for å fise fordi jeg føler at jeg kommer til å støte ut egget :P
Skjønner at fis kommer fra den andre åpninga men jeg tenker på presset som er pga gass. Haha. Beklager TMI

Lange og spennende dager i dpo-land nå. Jeg er 4 dpo i dag, og våknet opp med sår hals og tett nese. Er det noen som vet om dette har noe å si for sjansene? Huff. Merker at jeg føler på alt mulig, og det er ganske slitsomt. Forrige pp tok jeg meg selv i å google om det kunne minske sjansene ved å se skrekkfilm i dpo-land. :excited001 Er helt koko :gen014

Jeg har tilbakevennende bihulebtenennelse.. Fikk vite av gyn at det ikke gjorde noe så lenge man ikke hadde høy feber..

Hehhehe, godt vi er flere gale her :o men nei, tror ikke det vil minske sjansene dine, verken skrekkfilm eller tett nese :P

5 dpo og lite symptomer, er jo alt for tidlig enda :p men livmortappen er annerledes. Veldig hard og midt/lav plassert :o

Har dere graviditetstester liggende klare? :) mange testomaner her? ;) :p hehe
Om jeg har. :happy: Og jeg kjenner at det er litt farlig. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før tidligst 12 dpo denne gangen, men jeg kjenner allerede nå at det kan bli vanskelig.. Jeg tar det liksom ikke som et nederlag uansett, når jeg vet det fortsatt kan være mulig, og at neg test bare kommer av at jeg tester for tidlig. Men det går jo litt penger til tester da, for å si det mildt. Selv billigtester blir dyrt med det forbruket jeg har hatt til nå.

Når begynner dere å teste?

Liste oppdatert igjen. Håper at ingen mangler nå.

Selv har jeg 3 g-tester igjen og 20 til som kommer noen dager etter IKM. Tenker å bruke opp de tre nå, så lever jeg videre. Blir mensen forsinket, så vet jeg grunnen uten testene))

Om jeg har. :happy: Og jeg kjenner at det er litt farlig. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før tidligst 12 dpo denne gangen, men jeg kjenner allerede nå at det kan bli vanskelig.. Jeg tar det liksom ikke som et nederlag uansett, når jeg vet det fortsatt kan være mulig, og at neg test bare kommer av at jeg tester for tidlig. Men det går jo litt penger til tester da, for å si det mildt. Selv billigtester blir dyrt med det forbruket jeg har hatt til nå.

Når begynner dere å teste?

Skal prøve å holde meg til ikm... Men klarer d sikkert ikkje :P då blir det tidligst 11 dpo tenke eg :P

Jeg er enda litt usikker på når ikm er. Så venter hvertfall med å teste til i slutten på uka....
Tror jeg....
Så lenge jeg ikke har disse billigtestene så gidder jeg ikke svi av så mange kr :-P
Hvor får jeg tak i greie billigtester til neste uke?

Jeg er enda litt usikker på når ikm er. Så venter hvertfall med å teste til i slutten på uka....
Tror jeg....
Så lenge jeg ikke har disse billigtestene så gidder jeg ikke svi av så mange kr :p
Hvor får jeg tak i greie billigtester til neste uke?
Jeg har kjøpt fra billigtester.no de kom på bare et par dager. Har bestilt fra ebay også, og de kommer på ca ei uke. Men skal sies at jeg ikke er så fornøyd med de fra ebay. Fått noen som var ok en gang, og det andre jeg har bestilt har vært ganske jalla.. Har og en pakke med strimmeltester som jeg kjøpte på apoteket i danmark, og et par fra clear blue. Så, ja. har et helt arsenal. Er vel en av grunnene til at det klør i fingrene.. ;)

Jeg har kjøpt fra billigtester.no de kom på bare et par dager. Har bestilt fra ebay også, og de kommer på ca ei uke. Men skal sies at jeg ikke er så fornøyd med de fra ebay. Fått noen som var ok en gang, og det andre jeg har bestilt har vært ganske jalla.. Har og en pakke med strimmeltester som jeg kjøpte på apoteket i danmark, og et par fra clear blue. Så, ja. har et helt arsenal. Er vel en av grunnene til at det klør i fingrene.. ;)
Hadde fra ebay sist (3 år siden)
Funket bra de.
Må kanskje bestille fra billigtester da
Hvor mange trenger jeg?
Må jo gå ut fra at vi får full klaff nå så jeg slipper å sitte igjen med enkel haug tester liksom :-P

Skikkelig uggen i dag, men for tidlig til at det er symptomer på en graviditet :(
Løper på do og er småkvalm.....blæh..

Hadde fra ebay sist (3 år siden)
Funket bra de.
Må kanskje bestille fra billigtester da
Hvor mange trenger jeg?
Må jo gå ut fra at vi får full klaff nå så jeg slipper å sitte igjen med enkel haug tester liksom :p
Kommer an på hvor tidlig du vil begynne å teste. Er du tålmodig så trenger du jo bare en ;) Men får du til overs er de ikke vriene å bli kvitt her på forumet da.

Noen som er med på testdate i helga?
Jeg har ikm neste tirsdag, så tenkte teste lørdag/søndag :)

Noen som er med på testdate i helga?
Jeg har ikm neste tirsdag, så tenkte teste lørdag/søndag :)

Jeg er med!
Er det normalt med symptomer fra 3dpo? Var overbevist om at ikke jeg hadde hatt eggløsning helt til igår når tempen steg. Til og med den dagen jeg var overbevist om at ikke jeg hadde hatt el, og var sikker på at ppen var blåst - så det er jo ikke sånn at jeg har kjent etter symptomer denne ganga siden jeg ikke trodde jeg hadde sjans. Men de 2 siste dagene kan jeg plutselig bare begynne å gråte helt usammenhengende og for ingenting. Gråt over oppvasken istad liksom. Helt poengløst. Men kan bare ikke skjønne at det er mulig å ha det så tidlig siden egget fester seg jo ikke engang før 6-9 dpo, og det er jo ikke mye hcg i kroppen nå da uansett.

Back
Topp