***IKM UKE 46***

Jeg kan settes på tr. Negativ test 13 dpo og nå spotter jeg for fullt. Hun er nok her i løpet av dagen, eller seinest i mårra.

Gratulerer til alle gravide - ble ei super uke dette!

Kan jo hende du og er en av de hvor kroppen bare tuller nå? :) syns det har vært mange denne uken...

Uansett: masse lykke til! :) håper spira sitter raskt♡

Klarer ble de!! Blir en digital senere!!!:):):)

Vekket mannen med gave med babyklær og 3 tester;-) hihi...

Men tør liksom ikke helt glede meg enda..nå fortsatt bikke de skumle 12..
Gratulerer så mye :)

Hvor mange timer må jeg vente og holde meg før jeg kan ta en digital? Eller er det bedre å vente til imorgen tidlig?:)

Første utfordring er innflyttingsfest vi skal ha ikveld, hvor ene kameraten til mannen skal Teste meg med alkohol... Jada.. Hehe..

Hvor mange timer må jeg vente og holde meg før jeg kan ta en digital? Eller er det bedre å vente til imorgen tidlig?:)

Første utfordring er innflyttingsfest vi skal ha ikveld, hvor ene kameraten til mannen skal Teste meg med alkohol... Jada.. Hehe..

Min slo ut to timer etter siste dobesøk, som var svakere enn din, så jeg vil ikke tro du trenger noe lengre enn det ;)

Blir spennende med festen ikveld da...hehe

Min slo ut to timer etter siste dobesøk, som var svakere enn din, så jeg vil ikke tro du trenger noe lengre enn det ;)

Blir spennende med festen ikveld da...hehe

Jepp.. Fare for at alle kommer til å vite det før de går herfra.. Men er jo den vanskeligste perioden å holde det skjult på nå... Julebord, jul, nyttår etc.. Så dette blir utfordrende gitt;-) hehe..

Åssen er formen din nå da?? Jeg har No disse menslignende smertene mine.. Og små uggen..

Til vinflaske klar for litt alkoholfri vin;-) hehe..

Vedlegg

• 1416043472147.jpg
    1416043472147.jpg
    46,8 KB · Visninger: 137
Jepp.. Fare for at alle kommer til å vite det før de går herfra.. Men er jo den vanskeligste perioden å holde det skjult på nå... Julebord, jul, nyttår etc.. Så dette blir utfordrende gitt;-) hehe..

Åssen er formen din nå da?? Jeg har No disse menslignende smertene mine.. Og små uggen..

Ja, mye som skjer rundt disse tider ;)

Kvalmen har ikke blitt verre heldigvis, men den er der hele tiden :p smat korsryggen, mensmurringene, svimmel, puppene har blitt ømmere...kjenner at det er noe der :D

Hvordan går det med dere som har passert ikm da?
Tatt noen flere tester? :)

Snartmammatil2?
Kernaw
Svirremor
Hjertebarn <3
Pauline83
Hei! iKM har kommet for fullt! Litt deilig, for nå får jeg prøvd mer. Den var 4 dager forsinka. Typisk det når man prøver haha. Falske forhåpninger!

Den er der ja! Håper den ikke blir no værre en dette, kastet opp 3 ganger i går. Men kjenner den godt nå!
Får håpe den går over snart :) Får du i deg noe mat da?

Hei! iKM har kommet for fullt! Litt deilig, for nå får jeg prøvd mer. Den var 4 dager forsinka. Typisk det når man prøver haha. Falske forhåpninger!

Æsj, så kjedelig da. Men som du sier, greit at den kommer om det først ikke er noen spire, så man kan få prøvd mer.
Lykke til! Håper du får en augustspire :)

Har alle dere gravide komt dere inn i juli forum?? Er litt skummelt..hehe..vet ikke om jeg er heeelt klar for det!

Tror de fleste av oss er der.
Er jo selvfølgelig helt opp til deg når du flytter inn. Du kan jo snike litt først ;)

Back
Topp