***IKM UKE 46***

Tanta kom i natt.. Hvilken gruppe tilhører jeg da? :/

Det er veldig vanskelig å si, siden det er usikkert hvor lang syklus du vil få rett etter pilleslutt.

Dersom du har helt gjennomsnittlig 28 dager lang syklus så vil du få ny IKM mandag 24. november i uke 48. Siden du er på CD 1 i dag.

Lykke til!

Last edited:
Tanta kom i natt.. Hvilken gruppe tilhører jeg da? :/

Jeg ville gjetta på uke 48. Det forutsetter at syklusen ikke er lenger enn 35 dager.. :) Er den lengre, havner du i uke 49. Skal du teste etter el? Da er det lettere å anslå uke. Ikm er gjennomsnittlig 14 dager etter el. Men denne perioden varierer også veldig fra person til person..

Det er veldig vanskelig å si, siden det er usikkert hvor lang syklus du vil få rett etter pilleslutt.

Dersom du har helt gjennomsnittlig 28 dager lang syklus så vil du få ny IKM mandag 17. november i uke 48. Siden du er på CD 1 i dag.

Lykke til!

Du mener vel mandag 24 nov i uke 48? 17. nov er i uke 47 ;)

Eendelig kom den positive testen, på cd 19 :D Så da er nok IKM enten tirsdag eller onsdag, får se i morgen om den er negativ da eller om jeg får to dager med positive :) Hvordan er det med dpo nå igjen, er det dagen etter negativ test man er 1 dpo, eller er det samme dagen den blir negativ igjen ? :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    788,9 KB · Visninger: 87
Eendelig kom den positive testen, på cd 19 :D Så da er nok IKM enten tirsdag eller onsdag, får se i morgen om den er negativ da eller om jeg får to dager med positive :) Hvordan er det med dpo nå igjen, er det dagen etter negativ test man er 1 dpo, eller er det samme dagen den blir negativ igjen ? :)

Happu humping ;)
Vet ikle helt hvordan man pleier å regne det jeg, men min forrige syklus satt FF EL hos meg på samme dag som positiv test og dpo1 dagen etter..
Nå har jeg ikke fått noen positive tester enda :confused:

Å, så deilig. El kommer jo 0-48 timer etter positiv test, og så 1 dpo dagen etter el. Så litt gjetting blir det jo. Jeg pleier ta dag 1 = positiv test, dag 2 = el og dag 3 =1dpo :)

Utfloden er eggehvite lignende, så nå er det tegn på at det starter å skje noe :D like spennende hver pp dette! Håper bare ikke jeg blir skuffa! Vilvilvil bli gravid nå. Føler meg som en liten unge :p

Happu humping ;)
Vet ikle helt hvordan man pleier å regne det jeg, men min forrige syklus satt FF EL hos meg på samme dag som positiv test og dpo1 dagen etter..
Nå har jeg ikke fått noen positive tester enda :confused:
Å, så deilig. El kommer jo 0-48 timer etter positiv test, og så 1 dpo dagen etter el. Så litt gjetting blir det jo. Jeg pleier ta dag 1 = positiv test, dag 2 = el og dag 3 =1dpo :)

Hmm, da tror jeg bare jeg satser på 1 dpo dagen etter negativ test ;) Er jo uansett ikke så farlig hvordan man regner det ;) Bare overlykkelig over at den endelig ble positiv ! Haha :p

Ok takk for hjelpen jenter:) håper at syklusen mi er på 28 dager :) pleier å varierer egentlig :/ da snakkes vi og jeg ønsker alle sammen masse lykke t :)

Back
Topp