***IKM UKE 46***

Jaa !! Har aldri før blitt så glad for noe så ekkelt !! Haha :D Ja gjør det ;)

Haha, kjente den følelsen forrige uke selv :p
Du er ført opp :)

Utrolig at det er så mange av oss som vipper mellom ukene her..jeg vet ikke om jeg tør å flytte inn på uke 45 jeg nå...

Like greit å begynne vel :)
syns det skal være din tur nå ;)

Ja, kan like gjerne begynne. EL er ikke helt regelmessig hos meg, men mistenker at den er mer regelmessig nå som jeg bruker Letrozol.

Takk! :)

Wohoo, i dag er begge strekene like sterke :) Er på CD 18 i dag. EL CD 19 eller 20 Det vil si syklus på 33-34 dagers denne mnd.

Haha, kjente den følelsen forrige uke selv :p
Du er ført opp :)

Utrolig at det er så mange av oss som vipper mellom ukene her..jeg vet ikke om jeg tør å flytte inn på uke 45 jeg nå...

Hehe ja er rart hvor lite/hvor mye rart som skal til for å glede en stakkars prøver ;) Ja ser det er veldig mange som ikke får positive tester og mye annet tull !

Hehe ja er rart hvor lite/hvor mye rart som skal til for å glede en stakkars prøver ;) Ja ser det er veldig mange som ikke får positive tester og mye annet tull !

Har bestilt meg flere tester, og tenker jeg fortsetter og ser om de blir svake etterhvert. Formen min er dårlig på 5. uke, så det kan være eb forklaring hos meg kanskje?!

Men jeg forventer mye positivt denne ikm uka nå, selv om jeg ikke har troa på meg selv;)

Satse på at legen har noen svar på onsdag :D

Klarte ikke dy meg jeg da... Så jeg har el-testet selv om jeg ikke skulle gjøre det. Forventer el på onsdag, men fortsatt negative el-tester. Før har de slått ut ca 2 dager før, men max i to dager til sammen. Kanskje el kommer senere enn forventet? Eller kanskje ikke el i heletatt? :o blir gal av dette :p

Litt sterkere el test i dag tror jeg. er øm i lysken og brystene ømme... typisk el symptomer i dag. Så tror el er i dag

Vedlegg

• 1414409409603.jpg
    1414409409603.jpg
    29,5 KB · Visninger: 100
Når på dagen tester du? Jeg tester alltid morgen, men usikker på om det er det beste
Tester ca kl 11.. da er det ca 4 timer jeg har vært på wc sist. Lh toppen viser seg bedre utpå dagen. Er noe med at lh blir utskilt i urinen og derfor kan du få ett svakere resultat på morgenen enn hvis du tester mellm 11 og 16.

Jeg jobber full stilling, så jeg får skjelden til å teste midt på dagen.. Men fikk testet nå, og den var fortsatt like negativ som i dag tidlig. Men har fått el-slim nå. Å har en vond hodepine, føler meg elendig :( er på dag 11. Etter skjemaet skal jeg ha el på onsdag.
ImageUploadedByBV Forum1414410877.569047.jpg

Back
Topp