Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 49 eller 48 vil jeg tro, men ikke sikkert 49 er laget endaTanta kom i natt.. Hvilken gruppe tilhører jeg da? :/
Tanta kom i natt.. Hvilken gruppe tilhører jeg da? :/
Tanta kom i natt.. Hvilken gruppe tilhører jeg da? :/
Det er veldig vanskelig å si, siden det er usikkert hvor lang syklus du vil få rett etter pilleslutt.
Dersom du har helt gjennomsnittlig 28 dager lang syklus så vil du få ny IKM mandag 17. november i uke 48. Siden du er på CD 1 i dag.
Lykke til!
JaSå.morroda krysser vi fingerne for at vi sitter med en positiv test den 12
![]()
Du mener vel mandag 24 nov i uke 48? 17. nov er i uke 47![]()
Det sammr herJaNå begynner det å merkes også, stikker og murrer fælt
![]()
Eendelig kom den positive testen, på cd 19Så da er nok IKM enten tirsdag eller onsdag, får se i morgen om den er negativ da eller om jeg får to dager med positive
Hvordan er det med dpo nå igjen, er det dagen etter negativ test man er 1 dpo, eller er det samme dagen den blir negativ igjen ?
![]()
Eendelig kom den positive testen, på cd 19Så da er nok IKM enten tirsdag eller onsdag, får se i morgen om den er negativ da eller om jeg får to dager med positive
Hvordan er det med dpo nå igjen, er det dagen etter negativ test man er 1 dpo, eller er det samme dagen den blir negativ igjen ?
![]()
Har somregel 2 dager med positiv tester herÅ, så deilig. El kommer jo 0-48 timer etter positiv test, og så 1 dpo dagen etter el. Så litt gjetting blir det jo. Jeg pleier ta dag 1 = positiv test, dag 2 = el og dag 3 =1dpo![]()
Happu humping
Vet ikle helt hvordan man pleier å regne det jeg, men min forrige syklus satt FF EL hos meg på samme dag som positiv test og dpo1 dagen etter..
Nå har jeg ikke fått noen positive tester enda![]()
Å, så deilig. El kommer jo 0-48 timer etter positiv test, og så 1 dpo dagen etter el. Så litt gjetting blir det jo. Jeg pleier ta dag 1 = positiv test, dag 2 = el og dag 3 =1dpo![]()
Litt sterkere el test i dag tror jeg. er øm i lysken og brystene ømme... typisk el symptomer i dag. Så tror el er i dag
Det hadde vært fint om det hadde blitt lagt en på uke 48Uke 48 er ikke lagd :/ skal jeg lage det?
Uke 48 er ikke lagd :/ skal jeg lage det?
Det hadde vært fint om det hadde blitt lagt en på uke 48![]()