***IKM UKE 46***

Ja, kan være greit å få lagt inn litt ja ;) greit med annenhver dag :)
Kroppen min og oppfører seg rart. Får veldig sterke tester om dagen, men temp har gått opp og FF har satt stiplet kryss :confused: vet ikke om jeg har hatt EL eller ikke :p
Vi får teste noen dager til å se :)

Jeg ville vel gått ut fra vanlih syklus og startet med tester på CD10 ca ;)
Vil du jeg skal sette deg opp på lista? Når forventer du ikm/mens ?
Ok :) teller jeg CD etter eggløsning eller etter mens:/? Er litt grønn på dette :P jeg vet ikke når mens kommer:/ har begynt m spotting ijallefall :) regner med at den kjæm iløpet av uken eller helg?

Ok :) teller jeg CD etter eggløsning eller etter mens:/? Er litt grønn på dette :P jeg vet ikke når mens kommer:/ har begynt m spotting ijallefall :) regner med at den kjæm iløpet av uken eller helg?

CD er første blødningsdag ;)
Denne tråden er en liste over de som venter i uke 46, og er stort sett rundt EL tider nå. Det finnes tråder for hver uke hvor vi følger hverandre i jakten på EL osv :)
Så om du får mens nå, så er det uke 43. Neste gruppe kommer jo helt an på hvor lange sykluser du har ;)

Har satt meg opp her men vet ikke helt hva som skjer i kroppen min nå, hadde tr for ca en uke siden og begynte å blø igjen noen dager etter det(tirsdag) og blør fortsatt, så har på en måte hatt to tr? Så vet ikke om jeg er med i riktig ikm gruppe? *forvirret*

Kan den bli mere mørkere enn det også? Ventet du el nå?
Tror den kan det. Må ta noen dager til. Skal egentlig ha el tirsdag., men den har aldri vært så sterk så lenge. Normalt sett ser den slik ut dagen før el. Mye svakere strek enn dette pleier den å være cd 12 og 13... pleier å ha positiv 14 og 15.

Har satt meg opp her men vet ikke helt hva som skjer i kroppen min nå, hadde tr for ca en uke siden og begynte å blø igjen noen dager etter det(tirsdag) og blør fortsatt, så har på en måte hatt to tr? Så vet ikke om jeg er med i riktig ikm gruppe? *forvirret*

Hm..så kjedelig med tullete syklus :(
Vil du at jeg skal ta deg bort fra lista, eller vil du se an litt til? :)

Hm..så kjedelig med tullete syklus :(
Vil du at jeg skal ta deg bort fra lista, eller vil du se an litt til? :)
Er her litt til, vet ikke helt hvor ellers jeg skal være, hehe :) satser på å gratulere mange med positiv test ;)

Tror den kan det. Må ta noen dager til. Skal egentlig ha el tirsdag., men den har aldri vært så sterk så lenge. Normalt sett ser den slik ut dagen før el. Mye svakere strek enn dette pleier den å være cd 12 og 13... pleier å ha positiv 14 og 15.

OK :) spennende å se framover da!

CD er første blødningsdag ;)
Denne tråden er en liste over de som venter i uke 46, og er stort sett rundt EL tider nå. Det finnes tråder for hver uke hvor vi følger hverandre i jakten på EL osv :)
Så om du får mens nå, så er det uke 43. Neste gruppe kommer jo helt an på hvor lange sykluser du har ;)
Jeg føler meg så hjelpeløs når jeg ikke vet når tanta kommer. Men jeg skal gi beskjed når jeg får mens =) alt er så nytt for meg foreløpig men lærer fort :D

Hopper inn her sammen med dere jeg :) Er egentlig i 45 gruppa, men EL har latt vente på seg, så tror kanskje jeg får positiv test i morgen :) Er første ppen vi tester, så har ikke blitt helt klok på det enda, men ikm blir i såfall enten 10 eller 11 november :)

Back
Topp