***IKM UKE 46***

Aaah!!! Blir litt frustrert av disse testene om dagen :p
De er jo sterke, men blir det ikke med en gang. Tok et bilde før all urin var trekt helt inn, og et rett etter. Stooor forskjell. Men tempen har gått litt opp :confused:
Disse bildene er tatt med kanskje 30 sek mellomrom... :confused:
Ser ut som det er mer farge generelt i den ene stixen en den andre :) de er sikkert like sterke egentlig ;)

Da har du bare ikke ventet lenge nok ;) haha... utolmodig?hihi..

Prøver å forstå testene ;) :p hahaha
Får se i morgen. Nå som de har tørket inn alle sammen, så ser den litt sterkere ut enn resten syns jeg.
Kan jo hende kroppen har prøvd på noe da, siden temp har gått opp???

Vedlegg

• 1414222923635.jpg
    1414222923635.jpg
    33 KB · Visninger: 112
El har ikke vært enda. :) selfølgelig skal man ikke tafse etter el... står det det? Tafser ikke på tappen til vanlig heller :) men vurderer å bli kjent med den.

Ja, det står det i den infoen i den linken ja. Hvordan tappen kjennes ut før menstruasjon og hvordan den kjennes ut ved graviditet.

Ja, det står det i den infoen i den linken ja. Hvordan tappen kjennes ut før menstruasjon og hvordan den kjennes ut ved graviditet.
Åååh... leste bare det som var før el for det var bare det jeg var interessert i ;) skulle prøve å finne tappen i går kveld. Var lukket som forventet, men hele greia er jo ett krater etter at frøkena kom så syns ikke det er så rart at ikke sædsellene finner frem. Når jeg så vidt fant frem ;)

Prøver å forstå testene ;) :p hahaha
Får se i morgen. Nå som de har tørket inn alle sammen, så ser den litt sterkere ut enn resten syns jeg.
Kan jo hende kroppen har prøvd på noe da, siden temp har gått opp???
Ikke enkelt det der. Kroppen prøver? Blir nok snart :D

Men må no tro den greier å få el før de er tatt ;) jeg venter ikke el før på tirsdag ca. Kanskje du også får el da :) vi har ikm samme dag. Pleier å få el cd15 her.

Mye mulig. Forrige syklus fikk jeg på CD15, nå er jeg på CD18. Så sånn sett så stemmer det vel greit med mandag/tirsdag om syklusen min har bestemt seg for å gå tilbake til 35 dager, mot forrige som var på 29:p

Mye mulig. Forrige syklus fikk jeg på CD15, nå er jeg på CD18. Så sånn sett så stemmer det vel greit med mandag/tirsdag om syklusen min har bestemt seg for å gå tilbake til 35 dager, mot forrige som var på 29:p
Litt vanskelig det der. fikk tr 2 dager før forrige syklus. Så hvis el kommer ut fra da den nye begynte har jeg el tirsdag. Hvis den kommer ut fra den gamle skal jeg ha el torsdag.

Litt vanskelig det der. fikk tr 2 dager før forrige syklus. Så hvis el kommer ut fra da den nye begynte har jeg el tirsdag. Hvis den kommer ut fra den gamle skal jeg ha el torsdag.

Kroppen er rar...hehe. er det en ting vi ikke kan ha kontroll på i det hele tatt, så må det være den :p haha
Jeg har alltid hatt veldig stabile sykluser, men kjenner at det er forandringer i kroppen etter at jeg mistet...

Kroppen er rar...hehe. er det en ting vi ikke kan ha kontroll på i det hele tatt, så må det være den :p haha
Jeg har alltid hatt veldig stabile sykluser, men kjenner at det er forandringer i kroppen etter at jeg mistet...
Har vært 2 dager før tidligere også men så kommer den 2 dager etter noen ganger også... snål disse syklussene mine.

Har vært 2 dager før tidligere også men så kommer den 2 dager etter noen ganger også... snål disse syklussene mine.

Men da tyder det på at det kommer iløpet av neste uke ihvertfall da ;)
Alt hadde jo vært mye lettere om kroppen hadde gjort som vi ville! Hehe

Det der har jeg lurt litt på egentlig. De sier man ikle skal tafse etter EL, mem man kan ha sex...hva er egentlig forskjellen der? Vil jo tenke at det er verre med en penis som dunker hardt borti enn en forsiktig finger???
Dette har jeg også tenkt litt på.. Våget ikke slippe mannen til sist dpo-periode:oops: men lykkeliten_86 ga jo egentlig en god forklaring. Vil liksom ikke ta unødvendige risikoer. Hehe, risikosex.

Har forresten kjøpt bidronnoinggele og wildyam i dag. Andre som prøver dette denne pp? Er cd8 i dag og begynner med el-tester på mandag :)

Dette har jeg også tenkt litt på.. Våget ikke slippe mannen til sist dpo-periode:oops: men lykkeliten_86 ga jo egentlig en god forklaring. Vil liksom ikke ta unødvendige risikoer. Hehe, risikosex.

Har forresten kjøpt bidronnoinggele og wildyam i dag. Andre som prøver dette denne pp? Er cd8 i dag og begynner med el-tester på mandag :)
Har prøvet det tidligere. Fikk så mye rare symptomer med wy. :) uten å være gravid. Så nå prøver jeg uten. har bare prøvet det en pp.

Dagens el test. Greide ikke holde meg til i morgen med å teste. Kanskje den kommer mandag istede for tirsdag?

Vedlegg

• 1414238754117.jpg
    1414238754117.jpg
    23,8 KB · Visninger: 111

Ja, var jo veldig logisk forklart og da :)

Har ikke prøvd noen ting selv, mem vurderer solvipect neste syklus om det ikke klaffer nå. Kunnskapen om gele og wildyam er veldig dårlig her, så må nok lese meg opp litt :)
Er på CD18 selv, og begynner å bli utålmodig :o haha

Jeg har heller ingen erfaring med bidronninggele eller WY. Men jeg har brukt slimløsende hostesaft. Når vi prøvde med datterskatten, så ble jeg gravid på pp 3. Da hadde jeg kjemisk de to første pp. Nå har jeg også prøvd med slimløsende hostesaft, og det ble kjemisk i forige pp. Nå skal vi ikke prøve på samme måte som før, prøve å slappe mer av. Men det skader vell ikke å prøve med slimløsende hostesaft? ;) masse lykke til!

Back
Topp