IKM uke 45

Nei vi tenker at siden vi bor så langt unna nærmeste plass de gjør ivf, å alt av hormoner det medfører, i tillegg til at vi har 2 stk. Så ønsker vi ikke å gjennomføre ivf. Vi får se hva vi lander på. Han har i alle fall bedt om utredning.

Slik jeg forstår det så er det klassifisert som for lavt når det er under 15mill per ml. Hans var på 5,4 mill, som er klassifisert som alvorlig lavt.
Sniker, min mann er bare på 1 mill pr ml, og vi har fått 3 barn sammen. Først en naturlig, deretter ivf barn, så en naturlig igjen. Ville ikke gitt opp håpet her selv om han har nedsatt fertilitet iflg who sin klassifisering

Jeg har hatt god økning på testen fra 11 dpo til i dag 13 dpo. Men kjenner jeg er litt nervøs for at ikm er i morgen :dance018 :laughing002 Er liksom noe med å komme over den dagen og se at mensen ikke kommer :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_9010.jpeg
    IMG_9010.jpeg
    249,3 KB · Visninger: 53
  • IMG_9025.jpeg
    IMG_9025.jpeg
    379,5 KB · Visninger: 52
Da melder jeg meg ut. Dpo 11 å negativ test.
I tillegg fikk vi vite i dag at mannen har for lite svømmere, slik at sjansen for at det klaffer for oss på egenhånd er tilnærmet null.
Litt treig jeg. Hvor har dere tatt testen? Og hvis det var hjemme, hvilket merke var det? (Jeg spør fordi noen av hjemmetestene er svært upålitelige)

Litt treig jeg. Hvor har dere tatt testen? Og hvis det var hjemme, hvilket merke var det? (Jeg spør fordi noen av hjemmetestene er svært upålitelige)
Tatt på st Olavs i trondheim. Fertilitetsklinikken deres.

Sniker, min mann er bare på 1 mill pr ml, og vi har fått 3 barn sammen. Først en naturlig, deretter ivf barn, så en naturlig igjen. Ville ikke gitt opp håpet her selv om han har nedsatt fertilitet iflg who sin klassifisering
Ja vi har jo fått 2 naturlig, kor første brukte vi 18 måneder på og nr 2 va vi ikke begynt å prøve på. Vi har både og gitt litt opp å ikke. Har gitt alle el testene mine til ei venninne og så tenker vi at blir det så blir det, blir det ikke så ja. Men blir ikke å ta noen aktive valg for å hindre i alle fall. Bare ikke styre på med tester å alt som vi ha gjort til nå. Også skal jeg fortsatt gjennom min operasjon å sjekk.

Tatt på st Olavs i trondheim. Fertilitetsklinikken deres.

Ja vi har jo fått 2 naturlig, kor første brukte vi 18 måneder på og nr 2 va vi ikke begynt å prøve på. Vi har både og gitt litt opp å ikke. Har gitt alle el testene mine til ei venninne og så tenker vi at blir det så blir det, blir det ikke så ja. Men blir ikke å ta noen aktive valg for å hindre i alle fall. Bare ikke styre på med tester å alt som vi ha gjort til nå. Også skal jeg fortsatt gjennom min operasjon å sjekk.
Ååå, jeg som håpet det var en dårlig hjemmetest. Så leit :confused:

Her har TR dukke opp, og skuffelsen er et faktum! Hadde så troa denne mnd, men da blir det litt til. Skal skylle egglederne og levere inn IVF søknad på mandag, håper blødningen er over og at det kan hjelpe. Noen erfaringer med undersøkelsen?
Så leit. Det er tungt og altoppslukende dette. Ville bare nevnes jeg har skylt egglederne to ganger. Jeg ble gravid på påfølgende syklus begge ganger. Den første var i 2020, og jeg har barnet som «bevis». Den andre nå i oktober. Har merket meg at det er ulike opplevelser rundt prosedyren. Noen får veldig vondt. Jeg kjente et ubehagelig trykk, men hadde ikke vondt. Håper det vil løse seg for deg :Heartred

Fikk denne idag, 14dpo. Mye sterkere enn den fra 10dpo :love017
Tror jeg tør å flyttes til gravid:angelic:
Usikker på hvor langt jeg er, men tror 5+1.
Tenker å ta en digital neste uke for å være sikker på at jeg skal få 2-3!

Vedlegg

• IMG_5318.jpeg
    IMG_5318.jpeg
    526,9 KB · Visninger: 37
Back
Topp