Kunne ikke dy meg fra å teste på morgenen i dag. Dette kan love godt? Tror jeg må vente noe dager nå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det ser lovende ut!Røk på en test på morgenen i dag også, 10 dpo.
Håperhåperhåper at det blir baby denne gangen
Vis vedlegget 473736

Krysser fingrene for degRøk på en test på morgenen i dag også, 10 dpo.
Vis vedlegget 473736

Den var jo veldig synlig daRøk på en test på morgenen i dag også, 10 dpo.
Vis vedlegget 473736
Ikke enda, håper å klare holde meg til 14 dpoDen var jo veldig synlig daHar du tatt digital?

Gratulerer så myeTenker jeg kan settes som gravid![]()
Litt tidlig og alt kan skje, men akkurat nå har jeg i hvert fall økende HCG i kroppen
![]()

Gratulerer så masseVis vedlegget 473730
Kunne ikke dy meg fra å teste på morgenen i dag. Dette kan love godt? Tror jeg må vente noe dager nå![]()

Ingen tvil! Gratulerer så masse!Røk på en test på morgenen i dag også, 10 dpo.
Vis vedlegget 473736

Yeeey gratulerer!!! Denne gangen vil den sitte til terminTenker jeg kan settes som gravid![]()
Litt tidlig og alt kan skje, men akkurat nå har jeg i hvert fall økende HCG i kroppen
![]()

Åneei håpet det ville funke på første forsøket nåTror nok tanta er på vei! Hvilepulsen på natten synker og våknet med bodybatteri på 90 i dag!! Haha så da tror jeg ikke det er noe spire her. Kjennes ut som mensen kommer ogsåbarer å vente nå da
![]()
Men neste prøveperiode da så må det sitte altså!!Hehe men det som er så utrolig rart er at jeg har veldig mange like symptomer nå som sist…. Hadde visst også fall på pulsen sist også i følge chat gptÅneei håpet det ville funke på første forsøket nåMen neste prøveperiode da så må det sitte altså!!
Fikk du pulsfall rett før du testet positivt?Hehe men det som er så utrolig rart er at jeg har veldig mange like symptomer nå som sist…. Hadde visst også fall på pulsen sist også i følge chat gptHaha men jeg er skikkelig skikkelig forvirret nå i dpo land
![]()
Men man kan jo ha en skikkelig god natt og få hvilt ut selv om man er gravid da. Da vil jo pulsen bli lavere?Haha ifølge denne herFikk du pulsfall rett før du testet positivt?Men man kan jo ha en skikkelig god natt og få hvilt ut selv om man er gravid da. Da vil jo pulsen bli lavere?
Jeg tror jeg er 8-9 dpo nåFikk du pulsfall rett før du testet positivt?Men man kan jo ha en skikkelig god natt og få hvilt ut selv om man er gravid da. Da vil jo pulsen bli lavere?
Ooooo så hvis dette skjedde i natt betyr det at du ikke kan teste positivt før om 2 dager med andre ord? HahahaHaha ifølge denne hersyns jeg husket noe så måtte spørre
haha