IKM uke 45 2019

Er noen kjent med LioydsPharmacy? Tok nettopp test, og føler at det er en svak svak svaaak strek.. men er ikke sikker.. er den kjent for skyggestreker?

Fortsatt blenda i mine øyer

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    23,7 KB · Visninger: 128
Hvor tidlig har dere begynt å teste? Jeg vurderer å begynne testingen 9 DPO
Den mest sensitive testen hos Babyplan sier at den kan vise positivt "fra 5 dager før IKM", som hos mange er 9 dpo. Det viktige å huske er at det er forskjell fra svangerskap til svangerskap når egget fester seg, og fra kvinne til kvinne hvor fort hcg stiger. Det virker iallfall som at det ikke er mye poeng i å teste før 9 dpo, og jo nærmere ikm du kommer, jo mer sikker kan du være på et eventuelt negativt resultat.
Tenker jeg venter til 10 dpo selv.

Jeg får sånne voldsomme «tak» av menssmerter, og har hatt det i flere dager nå. Varer rundt 10-15 sek, spent på om det betyr noe. 10 dpo og blendatest i dag, satser på neste test mandag :)

Hei! Slenger meg på her, sånn helt på tampen :angelic:

Liljepia90-29-PP0-B2-EL:muligens 24.okt- IKM Fredag 8. Nov

PP0 fordi jeg sluttet på prevensjon i begynnelsen av oktober, som et ledd i forbereding til å begynne prøvingen på nyåret... Vi har med andre ord ikke prøvd, men så lurer jeg på om den spira satt mye tidligere enn planlagt :whacky011 Det vil i så fall være alt for godt til å være sant, tok 8PP før førstemann satt og det føltes som en evighet.
Det ble i alle fall brått veldig spennende å vente på potensielt IKM :love7

Hei! Slenger meg på her, sånn helt på tampen :angelic:

Liljepia90-29-PP0-B2-EL:muligens 24.okt- IKM Fredag 8. Nov

PP0 fordi jeg sluttet på prevensjon i begynnelsen av oktober, som et ledd i forbereding til å begynne prøvingen på nyåret... Vi har med andre ord ikke prøvd, men så lurer jeg på om den spira satt mye tidligere enn planlagt :whacky011 Det vil i så fall være alt for godt til å være sant, tok 8PP før førstemann satt og det føltes som en evighet.
Det ble i alle fall brått veldig spennende å vente på potensielt IKM :love7

Så spennende =) det hadde jo vært helt fantastisk da =)

Så spennende =) det hadde jo vært helt fantastisk da =)

Er litt redd for at det er for godt til å være sant, men vi får se.

Har lest litt i denne tråden nå og ser det har klaffet for noen allerede, håper der klaffer for flere og flere :Heartred

Lurer på om jeg må flytte min IKM noen dager frem:facepalm: Siden dette er syklus "0" etter spiral, da jeg ikke har hatt tr, vet jeg ikke nøyaktig El og gikk ut ifra at den var ca 24.pga diverse tegn. Men samme lørdagen fikk jeg skikkelige smerter (El?) og siden jeg var sen med å bestille tester, fikk jeg ikke testet meg før tirsdag. El-test var da negativ, men begge strekene var likevel relativt sterke (men noe forskjell). Dette var på morgenurin tirsdag, og senere ble den bare svakere og svakere. Lurer derfor på om El ikke kom før 27-28, men for å fremdeles være med i denne gruppa går jeg for 27. :hilarious: Så da vil ny ikm bli 10.11:shy:

Er litt redd for at det er for godt til å være sant, men vi får se.

Har lest litt i denne tråden nå og ser det har klaffet for noen allerede, håper der klaffer for flere og flere :Heartred

Den forstår jeg, men Hadde jo vært fantastisk om det klaffer så raskt. Tenker det ver fint å ha realistisk holdning til det, men håpe på det beste =)
Selv har jeg fått antydning til tynn strek i går, men stoler ikke på den, så nå tror jeg at jeg skal prøve å vente til ikm på onsdag. Så får vi se da... =) har ikke heeelt troa =)

Klarer jo ikke la vær å teste, tror håpet gjør at jeg ser ting

Vedlegg

• 3AEEB77A-3C55-4C0B-9A1D-3984066571F2.jpeg
    3AEEB77A-3C55-4C0B-9A1D-3984066571F2.jpeg
    23,1 KB · Visninger: 131
Testet med CB tidligtest i dag tidlig (13 DPO) men ingen antydning til strek engang. Siden den har en følsomhet på 10 så kan jeg nok ganske sikkert forvente mensen om noen dager. Blæ :shifty:

Klarer jo ikke la vær å teste, tror håpet gjør at jeg ser ting
Jeg ser også noe, men vanskelig å si om det er skygge enda. Tror disse testene har ganske svak farge, jeg får ikke så veldig sterk strek selv etter positiv digital

Dobbeltposta jeg :p

Får så lyst til å teste jeg og... Men nå skal jeg ikke gjøre det.. har bare med 25.. og kan fort hende det bare var skygge på den andre jeg la ut her... blæh. Hater denne ventetiden

Får så lyst til å teste jeg og... Men nå skal jeg ikke gjøre det.. har bare med 25.. og kan fort hende det bare var skygge på den andre jeg la ut her... blæh. Hater denne ventetiden
Hvor mange dpo er du?

Back
Topp