Mamma_og_medmor
Betatt av forumet
Tihi, så gøy. Håper det er rettJeg ser noe der altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tihi, så gøy. Håper det er rettJeg ser noe der altså![]()
Blir jo mer og mer overbevist med alle disse kommentarene. Hehe.Jeg ser![]()

Så bare går rundt og håper og håper nåSkulle ikke teste tidlig, og absolutt ikke drive å lete med lupe. Men klarte ikke å la vær jeg heller. 9 dpo.
Er så redd for å bli skuffet selv om jeg vet at det er en realitet! Så da kommer jeg hit for en plass å rase litt haha.Er hikke et symptom? Har hatt hikke flere ganger idag![]()

og jeg har ikke begynt å teste enda .. 8dpo i dag.Ja, det er litt artig! Jeg hadde jo ikke tenkt å teste før i morgen, også gikk jeg på en smellSå nå er jeg litt usikker, vil jo kanskje prøve å vente til mandag eller tirsdag da. Sist testet jeg veldig svakt positivt 15dpo med tidligtest, så er vel bare å holde seg i skinnet. Bare bare...
Du da?
Jeg tenker å kjøpe en CB tidlig for å teste på lørdag (morgenurin), for da er jeg i det minste 12 DPO. Men usikker, for har slått ut sent selv i tidligere svangerskap. Det beste er jo å vente så klart, men blir alltid så utålmodig de siste dagene og da kjennes faktisk «bare et par dager til» sjuuukt lenge 

Er egentlig ganske avslappa denne perioden, men begynte å kjenne etter og analysere alt likevelApropos å tolke alle mulige symptomer![]()
Jeg tør ikke håpe noe som helst.. fikk en følelse i dag av at det ikke går min vei denne ppog jeg har ikke begynt å teste enda .. 8dpo i dag.
Er egentlig ganske avslappa denne perioden, men begynte å kjenne etter og analysere alt likeveler også 8 dpo, tenkte å kanskje teste på lørdag selv om jeg vet det er tidlig.. fikk positiv med første 10 dpo
![]()
Tihi, høres bra ut. Grugleder meg til å teste igjenSer jeg og![]()
Ser flere tester med utvannet urin rundt omkring på forumet. Kan jeg spørre hvorfor dere som vannet ut urin gjør det? Er ikke urinen best konsentrert? Bare lurer![]()
Ser strek jegHer er forresten testen jeg tok. Det er veldig svakt, men jeg ser noe selv i alle fall![]()