IKM uke 45 2019

Denne pp her har jeg i tillegg til svak strek, vært utrolig sliten og hatt «brystspreng». Har ikke hatt det siden sist jeg var gravid/etter fødsel:nailbiting: Så bare går rundt og håper og håper nå❤️

Testen i dag (8 dpo) var selvfølgelig blenda, som forventet. Men jeg er veldig spent på de neste dagene nå, har hatt menssmerter omtrent daglig den siste uken og det er ikke normalt for meg. Pleier alltid å ha superømme og stive brystvorter mellom el og mensen, men denne gangen er det ingenting. Så det er jo diverse som ikke er som det pleier å være :)

IKM 10.11 ifølge Flo og jeg er så sykt utålmodig!! Hvordan i alle dager skal jeg klare enda en uke? :O
Og hva om det ikke klaffer? Sist (novemberbarn 2017) klarte jeg nesten å glemme at vi prøvde før jeg plutselig tok test, men nå går dagene så sakte, jeg er utålmodig og ser symptomer overalt:facepalm: Er så redd for å bli skuffet selv om jeg vet at det er en realitet! Så da kommer jeg hit for en plass å rase litt haha.

Ja, det er litt artig! Jeg hadde jo ikke tenkt å teste før i morgen, også gikk jeg på en smell :shifty: Så nå er jeg litt usikker, vil jo kanskje prøve å vente til mandag eller tirsdag da. Sist testet jeg veldig svakt positivt 15dpo med tidligtest, så er vel bare å holde seg i skinnet. Bare bare...:rolleyes: Du da?

Ja, da er det kanskje best å vente om du er kjent med å slå ut sent? :Heartred Jeg tenker å kjøpe en CB tidlig for å teste på lørdag (morgenurin), for da er jeg i det minste 12 DPO. Men usikker, for har slått ut sent selv i tidligere svangerskap. Det beste er jo å vente så klart, men blir alltid så utålmodig de siste dagene og da kjennes faktisk «bare et par dager til» sjuuukt lenge :hilarious::wtf:

Endelig er den lille blødningen borte, men nå har jeg ekstremt mye utflod.. altså jeg må gå med truse innlegg for ellers må jeg skifte truse opp til flere ganger til dagen! :O kanskje det var festeblødning og jeg hadde eggløsning tidligere enn antatt? kanskje jeg burde prøve å teste allerede? :o

Apropos å tolke alle mulige symptomer :angelic:
Jeg tør ikke håpe noe som helst.. fikk en følelse i dag av at det ikke går min vei denne pp:hilarious::hilarious: og jeg har ikke begynt å teste enda .. 8dpo i dag.
Er egentlig ganske avslappa denne perioden, men begynte å kjenne etter og analysere alt likevel :p er også 8 dpo, tenkte å kanskje teste på lørdag selv om jeg vet det er tidlig.. fikk positiv med første 10 dpo :)

Ser flere tester med utvannet urin rundt omkring på forumet. Kan jeg spørre hvorfor dere som vannet ut urin gjør det? Er ikke urinen best konsentrert? Bare lurer:angelic:

Er egentlig ganske avslappa denne perioden, men begynte å kjenne etter og analysere alt likevel :p er også 8 dpo, tenkte å kanskje teste på lørdag selv om jeg vet det er tidlig.. fikk positiv med første 10 dpo :)

Var ganske avslappet jeg også, men så har jeg kjent på en rar følelse i magen når jeg legger meg på siden. Må liksom legge dyna heilt inn til magen og vil trekke magen inn heile tiden. Og det hadde jeg sist jeg var gravid også, så i dag på bare 8 dpo måtte jeg bare teste. Og der var jo en svak strek ❤️ Så vare håper den blir sterkere og sterkere!
Masse lykke til alle som evt hopper i testingen i morgen tidlig

Ser flere tester med utvannet urin rundt omkring på forumet. Kan jeg spørre hvorfor dere som vannet ut urin gjør det? Er ikke urinen best konsentrert? Bare lurer:angelic:

Tipper de mener at de har drukket mer enn de egentlig burde, og derfor tenker at testene kunne ha vært sterkere hvis de ikke hadde drukket så mye.

Last edited:
Her er forresten testen jeg tok. Det er veldig svakt, men jeg ser noe selv i alle fall :hilarious:

Vedlegg

• FE8F4DEE-F427-4B83-9C03-03FBF76FEEF1.jpeg
    FE8F4DEE-F427-4B83-9C03-03FBF76FEEF1.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 135
Da er jeg offisielt ute av denne gruppen tror jeg da det kan virke som EL nærmer seg for min del etter MA 12 OKT. Hva tror dere i forhold til testene? Gtest og EL test i går 30 OKT var svakere en den jeg tok 28 OKT. Siste EL test tatt i kveld er mer positiv en i går morges. Ville dere tolket det som EL kan nærme seg? Ser det er så mye god aktivitet i denne gruppen, håper på noen råd og tanker fra dere:)

Vedlegg

• 1E98A67D-16BE-4626-9FEA-7EE57ED0D3D0.jpeg
    1E98A67D-16BE-4626-9FEA-7EE57ED0D3D0.jpeg
    11,5 KB · Visninger: 90
  • BF34D9F8-2362-4303-9EF5-77D9861BAC60.jpeg
    BF34D9F8-2362-4303-9EF5-77D9861BAC60.jpeg
    8,8 KB · Visninger: 88
  • A1718C3B-53BC-4F33-A2F1-62A4B18A8871.jpeg
    A1718C3B-53BC-4F33-A2F1-62A4B18A8871.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 86
Back
Topp