Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og TRØTT!

Dessverre null tegn her, kun ømme pupper og det har jeg hatt etter EL hver gang de siste syklusene. Er tross alt i pp11, så har gitt opp litt egentlig:/ henger meg ikke opp i dpo-dager heller nå.. Har tatt blodprøver hos legen nylig og funnet ut at hormonnivåene mine er fine hvertfall![]()
Har smelt inn med en gang de to gangene tidligere, så sykt irriterende at jeg nå skal begynne å få "problemer" Så leit at det ikke klaffet, men bra at du har fine hormonverdier daHar kjæresten din tatt sædprøve?
♡
Nei, ikke enda. Vi tenker å prøve frem til jul, og hvis det ikke har blitt innen da, så skal han teste seg![]()
Spennende =) krysser fingrene for at det er gode tegn =)
Høres bra ut - så vidt jeg kan se har dere to barn fra før (?), så det har jo gått tidligere![]()

Jeg har to fra før, han har ett fra før, så det er første felles barn vi prøver på![]()
Masse lykke til videre 
Enslig strek 9 dpo, så da har jeg offisielt gitt opp denne pp, uansett hvor mye dere sier at det fortsatt er tidlig![]()

Jeg er skamtrøtt selv om dagen jeg og. Sovet 2-3 timer midt på dagen.. Bruker ikke gjøre det til vanlig. Bare flaks at jeg har kveldsvakter denne uka her![]()
Fler enn meg som har stikkinger i livmorområdet ? Har også fått litt økt utflod, lotion aktig, mer enn vanlig. Er 6dpo i dag. Guri som man henger seg opp i alt som skjer med kroppen under denne prøvingen, som man aldri ville ha tenkt på eller lagt merke til tidligere.
Ja de to andre gangene var det ikke tvil 9 dpo, så jeg orker ikke henge ved håpet om at "kanskje det er annerledes denne gangen". De to andre klaffet forsåvidt på pp1, og nå begever jeg meg vel inn i pp5?Oi, ja - DET var tidlig å gi oppjeg starter aldri med testingen før tidligst 11-12 DPO (enda DET er tidlig), for aldri fått positivt svar før i mine tidligere svangerskap. Sist måtte jeg vente så lenge som 15 DPO, så synes ikke du skal miste håpet. Men har du erfart at du tester positivt så tidlig før? Derfor det er litt "kroken på døra"? Uansett er det jo ofte ulikt fra svangerskap til svangerskap.

Haha samme her! Sov i 2 timer på ettermiddagen i går og jaggu meg 30 min på kvelden. Var fortsatt stuptrøtt når jeg la meg ved 22-tida og det er ikke vanlig hos meg. Har ikke så mange andre tegn enn dette med trøtthet og litt hvit utflod. Samtidig fryser jeg helt enormt - selv om jeg ligger under dyna. Det har vært et av tegnene ved andre svangerskap, så håper det ikke er tilfeldig. Har jo blitt vesentlig kaldere rundt oss generelt, så kan jo skyldes det så klart. Ellers fikk jeg skikkelig stikninger i livmorområdet når jeg kjørte til toget i dag tidlig. Kvapp til, faktisk. Det eneste symptomet jeg har hatt før som jeg ikke har nå er ømme pupper. Men husker ikke hvor tidlig det startet.. Tenker å teste tidligst på søndag morgen - da er jeg 13DPO. Men skal prøve å holde meg til tirsdag.

Fant dette på nett:
Siden hCG og LH har så lik struktur, er det en utfordring å lage tester som kun påviser det ene hormonet og ikke kryssreagerer med det andre. I en graviditetstest kan dette løses ved å bruke monoklonale antistoff som kun gjenkjenner de 25 unike aminosyrene i beta-kjeden til hCG. En slik graviditetstest vil derfor ikke teste positivt på LH.
I en eggløsningstest brukes det også monoklonale antistoff, mot LH, men siden det er få aminosyrer som er unike for LH, vil de fleste eggløsningstester også slå ut positivt på hCG.
Leser det som at det kan slå ut, men avhenger litt på testens "innhold". Vi har også naturlig LH i kroppen også utenfor syklus, eneste er at det skjer ett hopp før eggløsningen så en eggløsningstest vil som regel alltid gi svakt utslag uansett. En graviditetstest er nok uansett det mest sikre![]()
Ja de to andre gangene var det ikke tvil 9 dpo, så jeg orker ikke henge ved håpet om at "kanskje det er annerledes denne gangen". De to andre klaffet forsåvidt på pp1, og nå begever jeg meg vel inn i pp5?![]()

7 dpo og her har det vært murringer siden eggløsning. Jeg har i tillegg de siste dagene hatt mye luft og rumling i magen og vært mye ordentlig på do. Nesten så jeg avskriver dette som en magesjau
Men har hatt mye tynn utflod da og det pleier jeg ikke ha mellom el og IKM
som regel får jeg vondt i magen og alt kommer ut på en gang slik at problemet er løst, men ikke nå...