Mammaentil1
Glad i forumet
Håper jeg klarer å vente til hvertfall 12 dpo ... 5 dpo i dag. Føles som en evighet til...Dpo-land atter en gang..
Er det noen som har begynt å teste?
Hvilken dpo tar du første test?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg klarer å vente til hvertfall 12 dpo ... 5 dpo i dag. Føles som en evighet til...Dpo-land atter en gang..
![]()
Dpo-land atter en gang..
![]()

Sant det, men jeg sammenligner konstant med de to forrige svangerskapene.Ingen tegn kan jo være et godt tegn det også
føler også av og til at de tegnene jeg har er psykiskså har ikke troa før jeg evt sitter med
En positiv test.
Spennende med test i morgen da!
Jeg prøver å stille om hodet til å faktisk ha tro, for nå har jeg vært negativ alle foreløpige pp
Dpo-land atter en gang..
![]()
I morgen 8 dpoDpo-land atter en gang..
![]()
fikk positiv 9 dpo med forrigeI morgen 8 dpofikk positiv 9 dpo med forrige
Tror kanskje det er forum jeg følger. For man kan vel trykke "følg forum" eller noe? Vet ikke helt hvordan de havnet derAhhMå få høre fra deg da
(en liten avsporing: hvordan får man lagt til det som er ved siden av profilbildet? Du har januarskatter 2015, osv![]()

AhhMå få høre fra deg da
(en liten avsporing: hvordan får man lagt til det som er ved siden av profilbildet? Du har januarskatter 2015, osv![]()
Det er de skjulte forumene man er medlem av. Du kan finne en tråd om opptaksregler til skjult forum på alke underforum som har skjult forum.Tror kanskje det er forum jeg følger. For man kan vel trykke "følg forum" eller noe? Vet ikke helt hvordan de havnet der![]()
sikkert bare ønsketenkning at det skal bety noe, men er jo lov å håpe. Og i går kveld fikk jeg skikkelig blodtrykksfall på jobb.Syns definitivt det kan skimtes en strek på det nederste! Hvor mange dager DOP er du?Den øverste fra i går og den nederste akkurat
syns jeg ser strek![]()
Den øverste fra i går og den nederste akkurat
syns jeg ser strek![]()
7 dpo tror jegSyns definitivt det kan skimtes en strek på det nederste! Hvor mange dager DOP er du?