IKM uke 45 2019

4dpo og på symptomjakt. Driver hele tiden og kjenner murringer i magen, men de sitter nesten helt oppe i mellomgulvet. Skjønner ikke hva det er o_O Ellers en god del utflod i dag:shifty:

2 dpo tror jeg (ut fra estimering fra app, tester/temper ikke og har ikke så tydelige el-symptomer, tror jeg la merke til el-slim for første gang ever 2-3 dager før antatt el :p) og har i grunnen en god følelse denne pp hvis det er lov å si :p ingen symptomer men det er jo tidlig

Må bare si at jeg ELSKER at det er så naturlig her på forumet å bare slenge ut hvilken utflod man har, farge og konsistens osv! :D

Hadde utrolig vondt i magen i går, eggløsningssmerter? Har ikke hatt det sånn før, kanskje det er et gullegg på gang?

Vi har i alle fall lagt flere aksjer enn noen gang før, testet etter EL (gjort bare ca halvparten av gangene tidligere) og jeg har vært hos akupunktør for en ekstra boost.

2 dpo og jeg har menssmerter og vondt i korsryggen. Er jo ikke fysisk mulig å kjenne noe så tidlig vel? Helt sjukt hva kroppen klarer å trylle frem av symptomer i så fall. Blir noen lange dager frem til testing merker jeg:hilarious:

Samme her også :laughing002 verking og murring både i korsrygg og mage/livmor som stråler nedover lysken. Er også suuupertrøtt og sov 2 t på sofaen i går kveld (noe som ikke er likt meg). Like trøtt i dag, enda jeg sov veldig godt i natt. Utfloden er fortsatt rikelig og hvit, så jeg krysser fingrene for at disse symptomene er lovende, jeg altså! For oss alle :smiley-angelic001 er 5DPO

Kan jeg hive meg med her? Er i grunn voldsomt usikker på når IKM blir iom at jeg akkurat er kommet i gang igjen og syklusen muligens ikke er på plass ennå. Men dersom alt på magisk vis skulle klaffe så blir det sånn her:

@mammatilgull 25 år pp1 b2 El 24.10 ikm 8.11 ca. Veldig usikker altså, men har hatt veldige El-symptomer og er så gira på å lese, være med og føle at noe går fremover. Så selv om jeg har liten tro er det vel ikke noe i veien for å håpe :angelic::angelic:

El-symptomer til nå har vært slim og myyyye murringer. Og for å ikke glemme de ekle, stikkende smertene som kommer med jevne mellomrom :wtf: når det er sagt så har jeg ikke hatt tr siden jeg fjernet spiralen, så jeg har null kontroll på hva som foregår i kroppen, hva den er klargjort for og ikke. Noen som vet om en kan bli gravid rett etter uten å ha tr i mellom? :angelic:

Samme her også :laughing002 verking og murring både i korsrygg og mage/livmor som stråler nedover lysken. Er også suuupertrøtt og sov 2 t på sofaen i går kveld (noe som ikke er likt meg). Like trøtt i dag, enda jeg sov veldig godt i natt. Utfloden er fortsatt rikelig og hvit, så jeg krysser fingrene for at disse symptomene er lovende, jeg altså! For oss alle :smiley-angelic001 er 5DPO

Jeg har også "smerter" i både rygg og mage. Føles nesten som et tungt belte som henger rundt og presser. Samtidig får jeg skikkelig stikkinger i området nedre mage, men jeg har fått det på BEGGE sider og aner ikke hva jeg skal tolke ut av det... Tror ikke tr er på vei heller, for har hatt skikkelig El-slim siden onsdag o_O

Jeg er så usikker i dag jeg. Invitert i et stort lag i kveld, og reist et stykke for å komme dit. De har forventninger om at jeg skal drikke, siden jeg bruker å gjøre det i lag. Er 3 dpo i dag. Ingen av de vet at vi prøver nå.
Så hva tenker dere ifht alkohol i prøvetiden, og hvilke unnskyldninger har dere for evt ikke å drikke ?

Spennende altså!! Når skal du teste?

Har absolutt ingen symptomer og føler egentlig ikke det gikk denne pp, ikke det at det gjør så mye ettersom jeg ikke har hatt mens etter Ma og bare antatt at jeg har hatt eggløsning. Men blir spennende å se likevel, har lagt inn aksjer så og si annenhver dag fra jeg sluttet å blø

Jeg er så usikker i dag jeg. Invitert i et stort lag i kveld, og reist et stykke for å komme dit. De har forventninger om at jeg skal drikke, siden jeg bruker å gjøre det i lag. Er 3 dpo i dag. Ingen av de vet at vi prøver nå.
Så hva tenker dere ifht alkohol i prøvetiden, og hvilke unnskyldninger har dere for evt ikke å drikke ?
Jeg personlig tenker at å nippe til et glass ikke er farlig så tidlig. Tømme diskret ut litt, ute - på do - på kjøkken - at partner drikker av ditt glass, og fylle på mer så ser det ut som du drikker mer enn du faktisk gjør? ;)
Unnskyldninger for å ikke drikke kan jo være at du ikke føler deg i form, bruker noe medisiner som ikke bør blandes med alkohol eller at du kjører (?), ska noe i morgen ellernoe

Jeg personlig tenker at å nippe til et glass ikke er farlig så tidlig. Tømme diskret ut litt, ute - på do - på kjøkken - at partner drikker av ditt glass, og fylle på mer så ser det ut som du drikker mer enn du faktisk gjør? ;)
Unnskyldninger for å ikke drikke kan jo være at du ikke føler deg i form, bruker noe medisiner som ikke bør blandes med alkohol eller at du kjører (?), ska noe i morgen ellernoe

Har ikke med partner denne helgen, så kan ikke bruke han. Men ja, syns det er litt vanskelig . Blir veldig synlig med alkoholfri drikke og, og rekker ikke innom apoteket. Hadde jeg vært hjemme kunne jeg helt over alkohol fri vin i en flaske som var tom fra tidligere liksom. Spørs om jeg må kjøre på den med medisiner eller noe, og holde meg til en cider og så alkoholfritt..

Spiren deler ikke blod med deg før uke 8 da, så vil tro det går bra

Fy søren! Fikk jo beskjed om at alt ville merkes kraftigere både ved el og mens etter MA, men jeg var fanden ikke forberedt på at det gjaldt mer enn bare det som kommer ut og smerter/ubehag.
Jeg er normalt mer «ivrig» rundt el og denne gangen er INTET unntak. Det er derimot helt ekstremt! Jeg vekker den stakkars mannen om natten for jeg får ikke sove for jeg er så «ivrig» at det faktisk gjør vondt, og ber han redde meg. :smiley-ashamed005 Aldri opplevd det så «ille» før:laughing001:laughing021
Det positive er at avslutningen er helt sykt ekstremt digg:love022:happy093haha, huff.

Fler som har forsterket lyst for tiden, hehe, :smiley-ashamed005

Fy søren! Fikk jo beskjed om at alt ville merkes kraftigere både ved el og mens etter MA, men jeg var fanden ikke forberedt på at det gjaldt mer enn bare det som kommer ut og smerter/ubehag.
Jeg er normalt mer «ivrig» rundt el og denne gangen er INTET unntak. Det er derimot helt ekstremt! Jeg vekker den stakkars mannen om natten for jeg får ikke sove for jeg er så «ivrig» at det faktisk gjør vondt, og ber han redde meg. :smiley-ashamed005 Aldri opplevd det så «ille» før:laughing001:laughing021
Det positive er at avslutningen er helt sykt ekstremt digg:love022:happy093haha, huff.

Ja! Her er jeg sykt fornærmet for mannen ikke orket å ha sex idag! Altså, hallo! Har man eggløsing så får man faktisk bare power through :rolleyes:

Spennende altså!! Når skal du teste?

Absolutt! Aaaltfor lenge til jeg får noe svar :p for tenker i utgangspunktet å vente til IKM, men kan nok være jeg ryker på en test fra 10 DPO kjenner jeg meg rett :hilarious: før den tid vet jeg det ikke er noen vits i å teste. Hva med deg?​

Så herlig da! Enda noe positivt ved prøvetiden :hilarious:;) jeg kjenner meg også igjen i mye av det du sier, selv om jeg normalt er ganske «ivrig» generelt :p Men absolutt sterkere i denne fasen og spesielt denne PP. Det er den første etter SA for egen del, men vet ikke om det samme gjelder der

Så herlig da! Enda noe positivt ved prøvetiden :hilarious:;) jeg kjenner meg også igjen i mye av det du sier, selv om jeg normalt er ganske «ivrig» generelt :p Men absolutt sterkere i denne fasen og spesielt denne PP. Det er den første etter SA for egen del, men vet ikke om det samme gjelder der

Hehe, bra det ikke bare er meg.
Jo det gjaldt forsterket for både MA og SA, men legen nevnte ikke noe om veldig økt sexlyst og forsterket følelse der nede:joyful: så jeg vil si jeg er mildt sagt positivt overrasket ja:hilarious:

Absolutt! Aaaltfor lenge til jeg får noe svar :p for tenker i utgangspunktet å vente til IKM, men kan nok være jeg ryker på en test fra 10 DPO kjenner jeg meg rett :hilarious: før den tid vet jeg det ikke er noen vits i å teste. Hva med deg?​

Ja fy søren det er så vanskelig å vente! Og så blir jeg helt desperat av tanken på at det nå KAN ha skjedd en befruktning i kroppen, uten at jeg har mulighet til å finne det ut. Og så betyr jo ikke befruktning automatisk graviditet, det må jo feste seg og mye som må klaffe - men GUD jeg skulle likt å vite hva som skjer. Haha

Neste helg er jeg borte (og tar ikke med meg tester), så tror nesten jeg må teste torsdag morgen 8 dpo. Ganske meningsløst, men føler bare jeg må. Så blir nok neste test etter det enten søndag kveld eller mandag morgen :)

Back
Topp