Mamma_og_medmor
Betatt av forumet
Hehe, kjenner meg igjen i dere. 3 dpo og går å kjenner etter alle mulige symptomer3 dpo og akkurat det samme her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, kjenner meg igjen i dere. 3 dpo og går å kjenner etter alle mulige symptomer3 dpo og akkurat det samme her![]()
2 dpo og jeg har menssmerter og vondt i korsryggen. Er jo ikke fysisk mulig å kjenne noe så tidlig vel? Helt sjukt hva kroppen klarer å trylle frem av symptomer i så fall. Blir noen lange dager frem til testing merker jeg![]()
verking og murring både i korsrygg og mage/livmor som stråler nedover lysken. Er også suuupertrøtt og sov 2 t på sofaen i går kveld (noe som ikke er likt meg). Like trøtt i dag, enda jeg sov veldig godt i natt. Utfloden er fortsatt rikelig og hvit, så jeg krysser fingrene for at disse symptomene er lovende, jeg altså! For oss alle
er 5DPO

når det er sagt så har jeg ikke hatt tr siden jeg fjernet spiralen, så jeg har null kontroll på hva som foregår i kroppen, hva den er klargjort for og ikke. Noen som vet om en kan bli gravid rett etter uten å ha tr i mellom? 
Samme her ogsåverking og murring både i korsrygg og mage/livmor som stråler nedover lysken. Er også suuupertrøtt og sov 2 t på sofaen i går kveld (noe som ikke er likt meg). Like trøtt i dag, enda jeg sov veldig godt i natt. Utfloden er fortsatt rikelig og hvit, så jeg krysser fingrene for at disse symptomene er lovende, jeg altså! For oss alle
er 5DPO
Samme her ogsåverking og murring både i korsrygg og mage/livmor som stråler nedover lysken. Er også suuupertrøtt og sov 2 t på sofaen i går kveld (noe som ikke er likt meg). Like trøtt i dag, enda jeg sov veldig godt i natt. Utfloden er fortsatt rikelig og hvit, så jeg krysser fingrene for at disse symptomene er lovende, jeg altså! For oss alle
er 5DPO
Jeg personlig tenker at å nippe til et glass ikke er farlig så tidlig. Tømme diskret ut litt, ute - på do - på kjøkken - at partner drikker av ditt glass, og fylle på mer så ser det ut som du drikker mer enn du faktisk gjør?Jeg er så usikker i dag jeg. Invitert i et stort lag i kveld, og reist et stykke for å komme dit. De har forventninger om at jeg skal drikke, siden jeg bruker å gjøre det i lag. Er 3 dpo i dag. Ingen av de vet at vi prøver nå.
Så hva tenker dere ifht alkohol i prøvetiden, og hvilke unnskyldninger har dere for evt ikke å drikke ?
Jeg personlig tenker at å nippe til et glass ikke er farlig så tidlig. Tømme diskret ut litt, ute - på do - på kjøkken - at partner drikker av ditt glass, og fylle på mer så ser det ut som du drikker mer enn du faktisk gjør?
Unnskyldninger for å ikke drikke kan jo være at du ikke føler deg i form, bruker noe medisiner som ikke bør blandes med alkohol eller at du kjører (?), ska noe i morgen ellernoe
Spiren deler ikke blod med deg før uke 8 da, så vil tro det går braJeg er så usikker i dag jeg. Invitert i et stort lag i kveld, og reist et stykke for å komme dit. De har forventninger om at jeg skal drikke, siden jeg bruker å gjøre det i lag. Er 3 dpo i dag. Ingen av de vet at vi prøver nå.
Så hva tenker dere ifht alkohol i prøvetiden, og hvilke unnskyldninger har dere for evt ikke å drikke ?
Spiren deler ikke blod med deg før uke 8 da, så vil tro det går bra
Aldri opplevd det så «ille» før

haha, huff.
Fy søren! Fikk jo beskjed om at alt ville merkes kraftigere både ved el og mens etter MA, men jeg var fanden ikke forberedt på at det gjaldt mer enn bare det som kommer ut og smerter/ubehag.
Jeg er normalt mer «ivrig» rundt el og denne gangen er INTET unntak. Det er derimot helt ekstremt! Jeg vekker den stakkars mannen om natten for jeg får ikke sove for jeg er så «ivrig» at det faktisk gjør vondt, og ber han redde meg.Aldri opplevd det så «ille» før
Det positive er at avslutningen er helt sykt ekstremt digghaha, huff.
Fler som har forsterket lyst for tiden, hehe,![]()
Spennende altså!! Når skal du teste?
før den tid vet jeg det ikke er noen vits i å teste. Hva med deg?Fy søren! Fikk jo beskjed om at alt ville merkes kraftigere både ved el og mens etter MA, men jeg var fanden ikke forberedt på at det gjaldt mer enn bare det som kommer ut og smerter/ubehag.
Jeg er normalt mer «ivrig» rundt el og denne gangen er INTET unntak. Det er derimot helt ekstremt! Jeg vekker den stakkars mannen om natten for jeg får ikke sove for jeg er så «ivrig» at det faktisk gjør vondt, og ber han redde meg.Aldri opplevd det så «ille» før
Det positive er at avslutningen er helt sykt ekstremt digghaha, huff.
Fler som har forsterket lyst for tiden, hehe,![]()

Så herlig da! Enda noe positivt ved prøvetidenjeg kjenner meg også igjen i mye av det du sier, selv om jeg normalt er ganske «ivrig» generelt
Men absolutt sterkere i denne fasen og spesielt denne PP. Det er den første etter SA for egen del, men vet ikke om det samme gjelder der
så jeg vil si jeg er mildt sagt positivt overrasket ja
Absolutt! Aaaltfor lenge til jeg får noe svarfor tenker i utgangspunktet å vente til IKM, men kan nok være jeg ryker på en test fra 10 DPO kjenner jeg meg rett
før den tid vet jeg det ikke er noen vits i å teste. Hva med deg?