Mammaentil1
Glad i forumet
Skulle ønske jeg hadde noen el tester, men de kommer i posten innen 5.11
Ja det kan jo fort bli litt sent. Har ikke testet for el , men Hadde el smerter søndag og mandag, så tror nok jeg senest har hatt i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg hadde noen el tester, men de kommer i posten innen 5.11
Ligger de oppned? Er vant til å se kontrollstrek til høyre. Hvis de er oppned vil jeg si det var mandag ja.Negativ el-test i dag også så da vil jeg tro eggløsning var på mandag kveld og at jeg gikk glipp av toppen. Hva tror dere?
Tester fra venstre: fredag, lørdag, søndag og mandag (negativ tirsdag og onsdag)
Vis vedlegget 310738
Er vel øyet som ser hva som er opp og hva som er nedLigger de oppned? Er vant til å se kontrollstrek til høyre. Hvis de er oppned vil jeg si det var mandag ja.
Hadde smerter søndag og mandag, bittelitt i dag ogsåJa det kan jo fort bli litt sent. Har ikke testet for el , men Hadde el smerter søndag og mandag, så tror nok jeg senest har hatt i dag..
Hadde smerter søndag og mandag, bittelitt i dag også
Mulig, håper vi har truffet igjen nå. Men da har jeg mange tester til overs hvis det klaffer nåHar vel hatt el rundt nå du også da =)

Mulig, håper vi har truffet igjen nå. Men da har jeg mange tester til overs hvis det klaffer nå![]()
Ja kan jo det=) jaja, får gi bort/selge om det blir klaff =)
Når har dere tenkt til å teste?![]()
Jeg har tenkt at jeg kan gjøre det på torsdag i neste uke, da er jeg 9 eller 10 dpo. Kanskje litt tidlig, men da har jeg ventet lenge nokJeg kunne fort funnet på å begynne testingen fredag neste uke, men skal heldigvis reise bort torsdag - søndag så da blir det mandag morgen tenker jeg! Satte meg opp med ikm mandag 4.11 på listen her, men har el i dag så da blir ikm onsdagen![]()

Jeg har tenkt at jeg kan gjøre det på torsdag i neste uke, da er jeg 9 eller 10 dpo. Kanskje litt tidlig, men da har jeg ventet lenge nok![]()
Da er jeg 9 dpo og det er jo nesten ikke vits.Prøver å holde meg fra og teste til og med over neste helg og ikke teste før IKM dagen

Har IKM 4 november så hvis ikke jeg har sett noe til tanta før det så tar jeg en test. Pleier å spotte 2-3 dager før tanta kommerHåper jeg klarer å vente hvertfall til 6. November![]()
Jeg har lyst til å være streng med meg selv og iallfall vente til 10 DPO, aller helst til IKM, men vet ikke om jeg klarer.Når har dere tenkt til å teste?![]()
Tenker nok å vente til jeg har fått testene i posten, og det er jo rundt da jeg har satt meg opp på ikmNår har dere tenkt til å teste?![]()
Håper å holde meg til 8 dpo, det blir vel tirsdagNår har dere tenkt til å teste?![]()